yzfmann Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 (editat) Salutare tuturor, de curand am incercat sa curat carburatorul la scuter desi nu era necesar. Acum am constatat ca sunt nevoit sa strang surubul de la relanti aproape la maxim, motorul se gatuie cand il accelerez la maxim si consuma aprox. 6l/100 km. Am sesizat ca este multa benzina la acea membrana cu arc - cui pontou, iar daca ii eliberez acel furtunas subtire care intra in acea supapa mica din lateralul carburatorului acesta isi mareste turatia si pare ca este ok. Ce nu am montat bine sau ce gresala am facut? Astept ajutorul si sfaturile voastre Editat Martie 5, 2017 de yzfmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 5, 2017 Share Postat Martie 5, 2017 Membrana aceea cu arc,daca are o fisura mica-mica-mica,esti terminat. Consuma dublu si merge haotic. Vezi ca ai pus cuiul de la membrana prea sus,cred, eu asa am facut odata si consuma ca la tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzfmann Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 Neata, m-am uitat la acea membrana insa nu am sesizat nimic. Exista o regula pe care sa o pot folosi sa descopar daca membrana are fisura? La cuiul acela nu am umblat... » Post actualizat in 06 Mar 2017 06:39 Inca o intrebare Megamotoreta: pote sa fie mare nivelul de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 6, 2017 Share Postat Martie 6, 2017 Pai daca i-ai dat relantiul la maxim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzfmann Postat Martie 6, 2017 Autor Share Postat Martie 6, 2017 Ma refer la clapeta de acceleratie. Pana sa umblu la carburator clapeta aprope obtura la maxim amestecul la admisie. Dupa ce am umblat pt curatare am fost nevoit sa ii modific unghiul ( prin strangerea acelui surub de relanti ), altfel motorul se oprea la relanti dupa aprox 1 min de la pornire. Socul automat se pare ca functioneaza. Cum imi dau seama ca si inchide? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Martie 7, 2017 Share Postat Martie 7, 2017 Cauta orice manual de Piaggio cu motor 180 cc, 4T, acolo gasesti cam tot ce te intereseaza pe parte de motor, inclusiv cum sa testezi socul automat. La motorizarea asta toate reglajele se fac la o temperatura ambientala de 22° C si cu motorul cald. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzfmann Postat Martie 8, 2017 Autor Share Postat Martie 8, 2017 (editat) Astazi am remediat problema. Gresala era de la mine - socul electic intra intr-un lacas si se fixeaza cu o clema metalica in forma de potcoava. Eu nu am strans cele 2 suruburi la maxim ( mi-a fost frica sa nu stric ceva ) si era spatiu de aprox. 2 mm distanta intre aceasta clema, astfel socul nu avea cum sa inchida la maxim dupa ce motorul se incalzea. Asa ca acum scuterul functioneaza ca inainte. Multumesc tuturor pentru sfaturi. Editat Martie 8, 2017 de yzfmann Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.