Sari la conținut

Probleme carburator Piaggio Super Hexagon 180 cc 4t


yzfmann
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor, de curand am incercat sa curat carburatorul la scuter desi nu era necesar. Acum am constatat ca sunt nevoit sa strang surubul de la relanti aproape la maxim, motorul se gatuie cand il accelerez la maxim si consuma aprox. 6l/100 km. Am sesizat ca este multa benzina la acea membrana cu arc - cui pontou, iar daca ii eliberez acel furtunas subtire care intra in acea supapa mica din lateralul carburatorului acesta isi mareste turatia si pare ca este ok. Ce nu am montat bine sau ce gresala am facut? Astept ajutorul si sfaturile voastre

Editat de yzfmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Membrana aceea cu arc,daca are o fisura mica-mica-mica,esti terminat. Consuma dublu si merge haotic. Vezi ca ai pus cuiul de la membrana prea sus,cred, eu asa am facut odata si consuma ca la tine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata, m-am uitat la acea membrana insa nu am sesizat nimic. Exista o regula pe care sa o pot folosi sa descopar daca membrana are fisura? La cuiul acela nu am umblat... 😟

» Post actualizat in 06 Mar 2017 06:39

Inca o intrebare Megamotoreta: pote sa fie mare nivelul de benzina?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma refer la clapeta de acceleratie. Pana sa umblu la carburator clapeta aprope obtura la maxim amestecul la admisie. Dupa ce am umblat pt curatare am fost nevoit sa ii modific unghiul ( prin strangerea acelui surub de relanti ), altfel motorul se oprea la relanti dupa aprox 1 min de la pornire. Socul automat se pare ca functioneaza. Cum imi dau seama ca si inchide? 😕

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta orice manual de Piaggio cu motor 180 cc, 4T, acolo gasesti cam tot ce te intereseaza pe parte de motor, inclusiv cum sa testezi socul automat.

La motorizarea asta toate reglajele se fac la o temperatura ambientala de 22° C si cu motorul cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi am remediat problema. Gresala era de la mine - socul electic intra intr-un lacas si se fixeaza cu o clema metalica in forma de potcoava. Eu nu am strans cele 2 suruburi la maxim ( mi-a fost frica sa nu stric ceva ) si era spatiu de aprox. 2 mm distanta intre aceasta clema, astfel socul nu avea cum sa inchida la maxim dupa ce motorul se incalzea. Asa ca acum scuterul functioneaza ca inainte. Multumesc tuturor pentru sfaturi. 😁

Editat de yzfmann
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...