K@rbon Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Salut, am si eu o intrebare? Cum reglez intinzatorul de distributie la un motor de honda cbr f4i, avand un intinzator mecanic si altul hidraulic, cel mecanic cred ca l-am reglat astfel incat partea care intra in motor a ajuns sa aibe 23mm, si tot se aude acel zdranganit al lantului. Iar cel hidraulic nu stiu cum se regleaza, precizez ca are un surub in capat, care daca il indepartez avand o surubelnita subtire il pot regla , dar se prea poate ca arculs a fie slab si sa nu impinga destul lantul astfel distributia sa functioneze fara zgomot. Si alta intrebare lantul de distributie se schimba greu? As avea alt lant sh dar nu stiu cum sa il masor astfel incat s aimi dau seama daca e foarte uzat si el sau e ok. Va astept cu un raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Vezi ce "reglaje" faci!! Sa nu-ti sara vre o supapa in ochi... Nu exista intinzator reglabil la F4. Si nici hidraulic. Citeste in manual la capitolul Maintenance - Valve clearence adjustment; acolo zice si de intinzator. Daca vrei sa mai pretensionezi intinzatorul, aia e alta chestie... Nu o gasesti nici in manual si nici prin alte parti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 Vezi ce "reglaje" faci!! Sa nu-ti sara vre o supapa in ochi... Nu exista intinzator reglabil la F4. Si nici hidraulic. Citeste in manual la capitolul Maintenance - Valve clearence adjustment; acolo zice si de intinzator. Daca vrei sa mai pretensionezi intinzatorul, aia e alta chestie... Nu o gasesti nici in manual si nici prin alte parti. exista un intinzator manual. este home made, si trebuie ceva skill sa-l reglezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_voltage_tm Postat Mai 5, 2017 Share Postat Mai 5, 2017 O inventie sinistra tampita! Vanduta initial maimutelor din USA, aparuta apoi peste tot... Toate intinzatoarele de pe lumea asta au fost inventate sa aiba o sarcina variabila. Du-te si sudeaza-ti eventual si rola intinzatoare de la distributia masinii; vezi ce se intampla dupa un timp oarecare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
K@rbon Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 Ok, ms de raspunsuri, prin urmare o sa o duc la un service caci singur nu cred ca ii dau de cap si nici nu vreau sa o stric mai mult decat este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ssk Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 O inventie sinistra tampita! Vanduta initial maimutelor din USA, aparuta apoi peste tot... Toate intinzatoarele de pe lumea asta au fost inventate sa aiba o sarcina variabila. Du-te si sudeaza-ti eventual si rola intinzatoare de la distributia masinii; vezi ce se intampla dupa un timp oarecare... Se stie foarte bine de problema intinzatorului la Honda. si pretul lui .... Si acest intinzator pot sa-ti zic ca nu e chiar o inventie tampita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.