kamikaze_wtf Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 Salut.Intampin urmatoarea problema :pe la 4500-5000 ,dar nu obligatoriu merge inecat ca in fimulet .Miroase a benzina si scoate fum negru daca o turez mai rau .Bujiile le-am schimbat cu cr9n a mers bine o perioada. trim.44FF8897-21FF-4FCA-8486-7AC09D3DC86D.MOV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gogO. Postat Mai 6, 2017 Share Postat Mai 6, 2017 pt sv650 nu erau recomandate cr8e? cel putin asa vad pe site la ngk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 6, 2017 Autor Share Postat Mai 6, 2017 Cr7e cr8e si cr9e asa imi scrie in carte .Am pus cr9e ca pe cele cr8e mi le uda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Foloseste bujii mai calde,si regleaza carburatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 O sa dau comanda de denso ca am impresia ca astea nkg sunt fake-uri.O sa vad la cine o duc pentru carburatoare,dar si la astea pe injectie se regleaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Da, si injectia are acelasi corp de clapete,cu aceleasi parghii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 Ok mersi de raspuns .Cand o sa ajung acasa o sa caut sa o duc la mecanic.Daca poti sa imi recomanzi niste buji ar fi perfect . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Mergi pe CR8 sau chiar CR7.Chiar daca se incalzesc mai tare,respectiv viata lor este mai scurta..ai o temperatura de autocuratare mai mare si te pazeste de eventuale"bujii inecate". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Mergi pe CR8 sau chiar CR7.Chiar daca se incalzesc mai tare,respectiv viata lor este mai scurta..ai o temperatura de autocuratare mai mare MICA si te pazeste de eventuale"bujii inecate". fixed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 O sa iau echivalentul de la Denso pentru cr7 atunci .Cr8 am pus la inceput si a facut la fel.Mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 fixed Corect,multumesc frumos! Batranetea ce sa faci.. » Post actualizat in 07 May 2017 18:26 O sa iau echivalentul de la Denso pentru cr7 atunci .Cr8 am pus la inceput si a facut la fel.Mersi de raspuns.Nu uita si de reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 7, 2017 Share Postat Mai 7, 2017 Corect,multumesc frumos! Batranetea ce sa faci.. auzi, da benzina de cand e in rezervor? tot asa face si cu benzina veche Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kamikaze_wtf Postat Mai 7, 2017 Autor Share Postat Mai 7, 2017 Inainte sa o iau am golit rezervorul si curatat.Mers cam 3 plinuri din petrom ,deci benzina prospata..O sa o duc si pentru curatare si sincronizare ca a fost abandonata din 2012. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.