Sari la conținut

Cel Mai Puternic Monocilindru ... Zic Austriecii !


Postări Recomandate

stiu diferenta dintre vit maxima si cea de croaziera, tocmai de aia nu vad rostul a anunta ca poate prinde 200 atat timp cat nimeni nu o sa mearga cu 200 pe acel ktm mai mult de 5 min.din punctul meu de vedere viteza maxima ar trebui sa coincida cu cea de croaziera la limitele caracteristicilor motorului.

 

... bine, aici intervine ,,viteza maxima constructiva", viteza maxima la care constructorul iti garanteaza ,,fierul" ! Este clar ca la cei 200km/h, motorul merge peste parametrii sai normali de functionare !

 

La LC-4, viteza maxima constructiva este 150km/h, daca nu ma insel !? Totusi el poate trece de acest ,,prag".

 

La acest KTM 690 SM, de ce viteza maxima constructiva nu poate fi 180km/h(sa zicem) ? Viteza la care poti rula linistit mai mult de 5 minute.

 

Bafta! :cheers:

 

P.S. Ia uite ce zic astia aici !

post-10224-1168541742_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stiu diferenta dintre vit maxima si cea de croaziera, tocmai de aia nu vad rostul a anunta ca poate prinde 200 atat timp cat nimeni nu o sa mearga cu 200 pe acel ktm mai mult de 5 min.din punctul meu de vedere viteza maxima ar trebui sa coincida cu cea de croaziera la limitele caracteristicilor motorului.

Din punctul tau de vedere nu pot coincide :D pentru ca sunt 2 lucruri diferite. Total diferite. Eu speculez ca viteza constructiva maxima admisa SM 690 sa fie pe undeva pe la 180 km/h, dar cum am spus fara protectie, o sa iti fie greu sa te tii de motor, si o spun ca stiu cum e sa dai la necarenate in gusa si sa incerci sa te si tii de motor. Atunci a fost singura data cand am putut sa asemuiesc motoru cu un cal :crack:

 

Iar legat de ce spunea in fituica lui Petrica, urat model RC8, si pe bune daca inteleg KTM cu aceasta decizie in piata :cheers: :lol:

 

Una peste alta Adventurele cu motor de 690 o sa fie urmatorul meu cal :) Abia astept. Ma gandesc daca sa vorbesc cu trica sa il rezerve deja :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am putut admira (mie nu mi-a placut) la intermont koln, iar cel mai puternic momocilindru nu este kakateemul mi-am adus aminte doar de honda cr 500

 

ps yamaha tt 600 e 170km/h :cheers: fara modificari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

l-am putut admira (mie nu mi-a placut) la intermont koln, iar cel mai puternic momocilindru nu este kakateemul mi-am adus aminte doar de honda cr 500

 

ps yamaha tt 600 e 170km/h :lol: fara modificari

 

..... poate CR-ul in 2t, dar ...... este alta poveste !

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca noul Adventure/Enduro sa vina si cu ABS?

Nu stiu sigur dar pot specula ca va avea doar optional, sau deloc. Asta tinand cont de sloganul KTM RADY TO RACE :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine unul m-ar incanta foarte tare optiunea asta, am luat o cazatura pe asfalt ud(caucioacele de cross) si cred ca abs-ul ma scapa de neplacere. Asa ca un abs cu buton on/of ar fi binevenit. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil ca noul Adventure/Enduro sa vina si cu ABS?

 

Pai daca-l fac in ,,spiritul" Rally Raid-ului, nu cred ca o sa aiba ABS !

Cei de la KTM, nu sunt ca cei de la BMW ! Austriacu' ... ar da jos si motorul, nu mai sa fie foarte usoara ! :cheers:

 

De fapt ... mananc castane ! Ce, LC8-ul, nu are ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai daca-l fac in ,,spiritul" Rally Raid-ului, nu cred ca o sa aiba ABS !

Cei de la KTM, nu sunt ca cei de la BMW ! Austriacu' ... ar da jos si motorul, nu mai sa fie foarte usoara ! :cheers:

 

De fapt ... mananc castane ! Ce, LC8-ul, nu are ?

Eu unu mizez fara ABS :) Poate sunt sceptic dar imi doresc si moatoare cu tractiune doar pe spate :D asa ca las chestiile noi pt restu :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare are parerea lui despre acest sistem ABS. Cred ca prima data ar trebui sa mergi cu ABS si dupa aia iti poti face o idee cat mai corecta. Eu am mers mult cu si fara ABS. Pentru sosea ABS-ul este genial. In conditii de ploaie, nisip si tot ce ar putea face roata sa alunece pe strada, ABS-ul te salveaza. Pentru roata spate nici nu mai zic. Este excelent in orice situatie. Chiar si in conditii de asfalt curat. Nu-ti mai blocheaza la franare violenta niciodata. Cred c-ar fi foarte destept din partea KTM-ului sa faca din ABS o optiune, la cumparare. ABS-ul oricum se poate decupla in teren. Pentru un kg. in plus la un enduro-touring (adventure), nu cred ca-i bai. Testati ABS-ul in conditii reale de trafic, si-mi veti da dreptate :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da la BMW se decupleaza ABS-ul de la un buton.

 

Avand in vedere ca 640 nu este un motor hard enduro si se merge cu el si pe sosea, consider ca optiunea unui abs, macar optional ar fi de luat in calcul. Exact pentru situatiile pe care le descrie Zigzag mai sus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...