Sari la conținut

Caut pe cineva cu trusa pentru inlocuit filetele in chiuloasa la bujii


Postări Recomandate

Salut, caut pe cineva cu o trusa pentru inlocuit filetele in chiuloasa la bujie.

Dupa specificatiile bujiei care este ca cea de Dacia 1310 cred ca trebuie bucsa M14x1.25 , 13mm lungime daca se poate sa ma ajute cineva din Bucuresti sau imprejurimi.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, caut pe cineva cu o trusa pentru inlocuit filetele in chiuloasa la bujie.

Dupa specificatiile bujiei care este ca cea de Dacia 1310 cred ca trebuie bucsa M14x1.25 , 13mm lungime daca se poate sa ma ajute cineva din Bucuresti sau imprejurimi.

Salut,am dispozitive pentru mărit filetul vechi al chiulasei și montat reducție M14x1,25.Am făcut treaba asta la chiulase de aluminiu pe auto(fără demontare) gen Dacia).Dacă vi în Buzău te ajut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,am dispozitive pentru mărit filetul vechi al chiulasei și montat reducție M14x1,25.Am făcut treaba asta la chiulase de aluminiu pe auto(fără demontare) gen Dacia).Dacă vi în Buzău te ajut.

Salut, o sa fie nevoie sa comand o reductie intai prin Gaspar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LA Cesar am rezolvat un helicoil.

Da si helicoil ar fi solutia mai buna am auzit, da-mi detalii te rog, este din Bucuresti?

 

 

Am gasit /index.php?/topic/537449-bucuresti-gara-obor-grant-racing-garage-service-general/

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

helicoil merge daca diametrul ramas e suficient sa accepte dimensiunea respectiva de arc. Daca e prea larg - revii la bucsare

Cand bobina sau bucsa costa 5 lei, chiuloasa noua la Gaspar este 100 lei, ai da 80 de lei pentru reparatie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

As lua chiulasa noua din dezmembrari. tu ai intrebat de reparatie. Se justifica doar la piese care nu se gasesc.....

Am eu trei dar toate cu probleme in diferite stadii. In rest nu prea se gasesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci ai de unde alege una pe care sa mearga orice solutie din cele disponibile pe piata.....

 

p.s. e recomandabil sa raspunzi fara sa dai quote, mai ales daca faci referinta la ultimul post ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poza atasata e cu una din chiuloase care apare in poza a doua atasata mai sus cu camera de ardere. Desi etansa perfect avea doua probleme:

Prima era ca buza reductiei in camera de ardere. Presupun ca din cauza ei dadea in nas la peste 70 la ora. Am luat la bormasina buza aceea. A doua problema era ca se putea intampla ca atunci cand vroiam sa scot bujia cu motorul cald, reductia se desfileta si am dat gaura si am bagat un surub sa blochez filetul. Nu am montat-o inca sa vad cum merge pentru ca momentan merg cu a 3-a chiuloasa care este cat de cat ok.

post-67547-0-18001400-1495692702_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in momentul in caare pui reductie, in functie de cum e facuta si de materialul din care e facuta, se intampla cateva cheestii:

1) se poate schimba raportul de compresie - daca patrunde in camera de adere - nu e nevoie de prea mult

2) se poate schimba locul in care apare scanteia - se muta mai sus sau mai jos - arderea in piston se produce mai altfel

3) se schimba calea de evacuare a caldurii din bujie - mai ales daca pui fier pe aluminiu - si e posibil sa fie nevoie sa schimbi bujia cu una cu alta cifra termica.

 

Cu cat e mai mic si mai solicitat motorul cu atat mai mult se simt chestiile astea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mai multe tipuri de bujii si chiuloase modificate si nemodificate si am observat urmatoarele lucruri:

 

Cel mai mult ii place cu un Sinterom 14LP24 pe chiuloasa nemodificata pentru ca are electodul suficient de lung sa patrunda in camera de ardere si arderea sa fie optima.

Cu aceeasi bujie dar pe chiuloasa modificata cu reductie care intra prea mult in camera de ardere, nu se tureaza bine dupa 70 la ora. Am polizat reductia in exces urmeaza sa vad cum se comporta atunci cand voi monta chiuloasa.

Am o bujie NGK iridium tot M14x1.25 problema e ca nu are electrodul la fel de iesit in afara ca un Sinterom sau NGK BP6HS, optim ar fi BP9HS dar nu am una si din cauza ca nu este iesit in afara electrodul nu este corecta arderea si se ineaca dupa un timp, pe chiuloasa nemodificata.

Cu bujiile chinezesti de 5 lei de la taraba merge bine, au electrodul lung, dar au toate indice de temperatura 6. Presupun dupa indice ca sunt imitatie de NGK deci sunt prea fierbinti pentru un motor in doi timpi.

Editat de varg-voshod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

innecarea e una si eficienta aprinderii e alta.

Se inneaca daca bujia lucreaza prea rece (cifra termica incorecta)

Eficienta aprinderii tine intr-adevar de pozitia electrodului in camera

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...