Iulian.dragos Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 Salutare colegi. Am si eu o problema la Yamaha xj600s. Cand este motorul rece , la pornire , trag șocul , apas pe starter si porneste mai greu. Șocul din cate am observat se acționează treptat pe masura ce trag de el, dar in realitate când este motorul pornit functioneaza decât se la jumatate in sus. Dacă îl trag de tot sta motorul la 3000rotatii , Dacă e tras pana la jumatate este ca si cum nu ar fi tras , iar dacă il trag intre jumatate si maxim oscilează turatia 1500-2500. În ultimul timp o pornesc fără soc si il trag repede ușurel, de multe ori se oprește pana trag eu socul. Parerea mea ca ne-specialist este ca atunci cand o pornesc cu șocul tras porneste asa greu de parca s-ar îneca. Sper ca am explicat cat de cat ok. Am pus mai jos un video. https://streamable.com/y2s8c Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 24, 2017 Share Postat Mai 24, 2017 ai observat corect , prima jumatate a socului nu face nimic (la multe motociclete) daca e cald afara 20+ grade poti porni fara Choke si o tii din acceleratie cateva secunde pana sta singura daca e frig tragi socul full , pornesti motorul si reglezi socul pe la 2k ture ...cum se incalzesti mai impingi un pic si tot asa pana sta singura la relanti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Mai 24, 2017 Autor Share Postat Mai 24, 2017 daca e frig tragi socul full , pornesti motorul si reglezi socul pe la 2k ture ...cum se incalzesti mai impingi un pic si tot asa pana sta singura la relanti . Păi dacă e frig afara si trag șocul la maxim nu porneste din prima, Ca in video. Si la 2000ture nu il pui regla pentru ca oscilează. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Mai 25, 2017 Share Postat Mai 25, 2017 ....probabil aer fals, sau socul nu inchide cum trebuie,sau nu se alimenteaza cu carburant asa cum trebuie....sau...sau.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nervOptik Postat Mai 27, 2017 Share Postat Mai 27, 2017 (editat) Salut ... choke-ul tau nu este choke, ci este enricher. Diferenta intre cele 2 este ca primul arata ca o clapeta si inchide din aer ca motorul,prin aspiratie, sa traga un amestec mai bogat in benzina. Enricherul finctioneaza diferit si este format dintr-un pistonas de alama care deschide un pasaj separat in carburator ce permite mai multa benzina. Toate cele 4 enrichere (cate unul de fiecare carburator) culiseaza impreuna cu ajutorul unei tije. Problema ta se datoreaza din cauza mizeriei sau oxidarii pistonaselor de alama. Simptomele pe care le ai se datoreaza faptului ca nu mai permit toate in mod egal trecerea aceluiasi debit de benzina. Deasemenea se mai intampla asta impreuna cu desincronizarea carburatoarelor. Rezolvarea: mergi la service sa faca o curatire corecta a carburatoarelor si mai ales specificat despre pistonasele de pornire la rece sa fie curatate. Neeaparat verificate urechiusele tijei care actioneaza postonasele sa le traga pe toate o data in acelasi moment. Se intampla sa se mai strambe 1-2 mm si din cauza asta unele pistonase raman in urma sau nu deschid la fel. Editat Mai 27, 2017 de nervOptik Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Iulian.dragos Postat Mai 30, 2017 Autor Share Postat Mai 30, 2017 Salut ... choke-ul tau nu este choke, ci este enricher. Diferenta intre cele 2 este ca primul arata ca o clapeta si inchide din aer ca motorul,prin aspiratie, sa traga un amestec mai bogat in benzina. Enricherul finctioneaza diferit si este format dintr-un pistonas de alama care deschide un pasaj separat in carburator ce permite mai multa benzina. Toate cele 4 enrichere (cate unul de fiecare carburator) culiseaza impreuna cu ajutorul unei tije. Problema ta se datoreaza din cauza mizeriei sau oxidarii pistonaselor de alama. Simptomele pe care le ai se datoreaza faptului ca nu mai permit toate in mod egal trecerea aceluiasi debit de benzina. Deasemenea se mai intampla asta impreuna cu desincronizarea carburatoarelor. Rezolvarea: mergi la service sa faca o curatire corecta a carburatoarelor si mai ales specificat despre pistonasele de pornire la rece sa fie curatate. Neeaparat verificate urechiusele tijei care actioneaza postonasele sa le traga pe toate o data in acelasi moment. Se intampla sa se mai strambe 1-2 mm si din cauza asta unele pistonase raman in urma sau nu deschid la fel. Mersi pentru raspuns !! Am găsit niște puncte la soc unde porneste super !! Cand trăgeam șocul la maxim cred ca era prea cald si venea prea multa benzină. Deh sunt începător Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.