danny_moto Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 Ma bate gandul sa-mi pun pe mobra ghidon de hoinar. Asta care e pe ea acum nu-mi place, e drept. Ce parere aveti? Merita sa pun, ma incomodeaza la condus?? Nu stiu ce sa fac!!! Va arat o poza cu mobra, ca sa vedeti ce ghidon am pe ea acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulsi Postat Ianuarie 9, 2007 Share Postat Ianuarie 9, 2007 Ma bate gandul sa-mi pun pe mobra ghidon de hoinar. Asta care e pe ea acum nu-mi place, e drept. Ce parere aveti? Merita sa pun, ma incomodeaza la condus?? Nu stiu ce sa fac!!! Va arat o poza cu mobra, ca sa vedeti ce ghidon am pe ea acum! Uite o poza cu Mobra mea dar nu are ghidon de Hoinar desi seamana un pic doar ca este mai mare. Eu zic ca nu arata rau si cu cat e ghidonu mai mare cred ca ai si un mai bun control al motoretei. Ghidonul meu din cate am inteles de la batranu meu e facut undeva la servici deci de hand made doar capetele lui sunt originale de la ghidonul drept. Uite o poza cu Mobra mea dar nu are ghidon de Hoinar desi seamana un pic doar ca este mai mare. Eu zic ca nu arata rau si cu cat e ghidonu mai mare cred ca ai si un mai bun control al motoretei. Ghidonul meu din cate am inteles de la batranu meu e facut undeva la servici deci de hand made doar capetele lui sunt originale de la ghidonul drept. By the way esti din HD?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_moto Postat Ianuarie 10, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2007 Uite o poza cu Mobra mea dar nu are ghidon de Hoinar desi seamana un pic doar ca este mai mare. Eu zic ca nu arata rau si cu cat e ghidonu mai mare cred ca ai si un mai bun control al motoretei. Ghidonul meu din cate am inteles de la batranu meu e facut undeva la servici deci de hand made doar capetele lui sunt originale de la ghidonul drept. By the way esti din HD?? Sunt din Deva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 eu zic sa pui, o sa fie mult mai comod de condus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulsi Postat Ianuarie 10, 2007 Share Postat Ianuarie 10, 2007 Ma gandeam ca esti din HD ca era un pic mai usor in caz ca aveai un ambreiaj sa vad si eu cum arata unu bun ca al meu nu lucreaza mai deloc. Se opreste motoru cand o bag in viteza trebe sa o tin bine si sa o turez puternic sa stea pornita si la plecare doar las frana si pleaca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_moto Postat Ianuarie 11, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2007 Ma gandeam ca esti din HD ca era un pic mai usor in caz ca aveai un ambreiaj sa vad si eu cum arata unu bun ca al meu nu lucreaza mai deloc. Se opreste motoru cand o bag in viteza trebe sa o tin bine si sa o turez puternic sa stea pornita si la plecare doar las frana si pleaca Nu am nici o piesa de mobra! Eventual iti dau id-ul meu de mess(dancos89)si iti fac legatura cu 2 amici care au piese de mobra de vanzare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 Ma gandeam ca esti din HD ca era un pic mai usor in caz ca aveai un ambreiaj sa vad si eu cum arata unu bun ca al meu nu lucreaza mai deloc. Se opreste motoru cand o bag in viteza trebe sa o tin bine si sa o turez puternic sa stea pornita si la plecare doar las frana si pleaca asa face orice mobra! ambreiaju nu are nimic! mai insista cu reglajele... tocmai asta-i faza.. ambreiajul e bun.. daca patina era mai rau... el face ce stie sa faca..tu trebuie sa debreiezi... dar asta e problema ambreiajului de mobra... n-o sa0l faci niciodata sa debreieze perfect. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulsi Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 asa face orice mobra! ambreiaju nu are nimic! mai insista cu reglajele... tocmai asta-i faza.. ambreiajul e bun.. daca patina era mai rau... el face ce stie sa faca..tu trebuie sa debreiezi... dar asta e problema ambreiajului de mobra... n-o sa0l faci niciodata sa debreieze perfect. Ce reglaje frate sa-i mai fac ca l-am desfacut de nu stiu cate ori si l-am curatat si tot nu merge. Ambreiaju merge sa zic perfect pana cand bag ulei in cutie. Cand a dat de ulei parca se lipesc placile alea intre ele si lipte raman . Chiar nu stiu ce sa-i mai fac. Am incercat tot felu de uleiuri pana am ajuns la M30 care am vazut eu ca e mai subtire si cu asta se misca un pic mai bine. T-am zis uscat merge perfect. Oricum daca mai amrabdare ma mai bag odata in motor sa vad poate o sa am o insipratie de moment si reusesc cumva. Sau oare are ceva daca merg fara ulei in cutie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 Ce reglaje frate sa-i mai fac ca l-am desfacut de nu stiu cate ori si l-am curatat si tot nu merge. Ambreiaju merge sa zic perfect pana cand bag ulei in cutie. Cand a dat de ulei parca se lipesc placile alea intre ele si lipte raman . Chiar nu stiu ce sa-i mai fac. Am incercat tot felu de uleiuri pana am ajuns la M30 care am vazut eu ca e mai subtire si cu asta se misca un pic mai bine. T-am zis uscat merge perfect. Oricum daca mai amrabdare ma mai bag odata in motor sa vad poate o sa am o insipratie de moment si reusesc cumva. Sau oare are ceva daca merg fara ulei in cutie?? pai regleaza tija aia care impinge ambreiajul - vezi va are un surub sub capacul ala... strange pana debreiaza complet, apoi il lasi usor pana incepe sa prinda... e simplu vezi daca are cursa tija aia... daca tu tregi de cablu si tija se misca nu, atunci... vezi indoaie maneta ambreiajului.. adica curbeaz-o sa ai o cursa cat mai mare posibil... daca nu si nu pune-ti pedala.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vulsi Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 pai regleaza tija aia care impinge ambreiajul - vezi va are un surub sub capacul ala... strange pana debreiaza complet, apoi il lasi usor pana incepe sa prinda... e simplu vezi daca are cursa tija aia... daca tu tregi de cablu si tija se misca nu, atunci... vezi indoaie maneta ambreiajului.. adica curbeaz-o sa ai o cursa cat mai mare posibil... daca nu si nu pune-ti pedala.. Ok am inteles ce zici tu dar placutza aia din metal ce impinge pe axul ambreiajului daca tot timpul e stransa pe cuisourul ala din cap nu se uzeaza? Cel putin la mine placutza aia nici nu ajunge la cuiutz doar cand strang maneta pt ca mi-a fost frica sa o tin asa fortata. Nu se intampla nimic? Ca daca nu, e ok man si poate reusesc cumva sa fac sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.