neamih Postat Mai 17, 2004 Share Postat Mai 17, 2004 hmm, cu ce sa incep. pai, din toate pozele una a iesit ceva mai bine. nu a stiut cel care le-a facut cum se foloseste aparatul si deaia nici nu o sa pun prea multe poze... era sa cad la o saritura, dar foarte nasol, pentru ca atunci cand m-am desprins nu am tras de ghidon, si nu stiu cum dreq dar m-a aruncat in sus de pe sa, noroc ca m-am tinut bine de ghidon, senzatii tari alea alea... dar de-atunci strang motoru intre picioare la sarituri... si trag si de ghidon... m-am intalnit cu niste baieti de treaba pe acolo pe la circuit, unii erau si din bucuresti, a ramas sa vb cand ma duc pe acolo, ei spuneau ca stiu trasee misto. sa-i sun cand merg ca ma iau si pe mine... asa ca daca sunteti amatori vb... este vorba despre circuitul de la Campina, deci de spre zona Prahova... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 pozele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 si inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 inca una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 inca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 la restaurant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 17, 2004 Share Postat Mai 17, 2004 pai trebuia sa pui si tu niste poze din saritura, sau o urcare ceva pe traseu ... Asa parca esti pe camp... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 17, 2004 Share Postat Mai 17, 2004 ai echipament de viteza ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 17, 2004 Autor Share Postat Mai 17, 2004 mie imi spui ca trebuia sa fac pozele in saritura? nu stii cat m-am chinuit.... de saptejde ori sa sar, dar daca fotografu nu stia sa foloseasca aparatu..., plus viteza, acum veneam ain clipa urmatoare nu ami eram acolo... nu ai vazut ce fata de Flash aveam... am o poza in care se vad dealurile, traseul si fumul lasat de motor, eu eram deja ....... putin mai in colo. da am echipament de viteza, si imi este f.f.f.ff. greu cu el, pt ca este greu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 18, 2004 Share Postat Mai 18, 2004 pai sa iti iei echipament de cross, macar cizme si protectii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 19, 2004 Autor Share Postat Mai 19, 2004 pai nu cizmele sunt intocmai problema, ele sunt destul de usoare, si chiar daca sunt de viteza merg pt ce fac eu... cel putin deocamdata... iar protectii de cros?>?>?>!, cum le bag pe sub costumul de piele care are protectii in el?:"?>?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 19, 2004 Share Postat Mai 19, 2004 pai cizmele sunt o probleme chair si pt cea ce faci tu ca nu sti cum mai dai prin padure cu picioru intr`un lem sau bolovan , sau daca iti cade motoru pe picior. La astea de viteza daca ti se intapla cele de mai sus iti bulesti rau picioru Protectiile nu le bagi pe sub costm. Mai intai arunci costumu ala de viteza Le iei pe sub haine normale daca nu ai pantaloni si geaca de enduro. Protectie de corp ( e ca o vesta de plastic, sti tu ) , de genunchi , si de coate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy Postat Mai 19, 2004 Share Postat Mai 19, 2004 Mai bine da banii pe echipament decat sa-i dai la doctor !!! Iti recomand protectia UFO Scorpion !!! Am în stoc si model '04 nou!!! Telefon 0742384052-Jim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy Postat Mai 19, 2004 Share Postat Mai 19, 2004 M-ai am una singura pe stoc !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 20, 2004 Autor Share Postat Mai 20, 2004 si cam cat ar fi protectia asta, sa vad ce zic sponsorii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Pretul este 180 euro, pret catalog. Este UFO original !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Are si protectiile alea care se insurubeaza pe umeri, asa cum e in poza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 21, 2004 Share Postat Mai 21, 2004 cred ca asta le are ca am un prieten ca si`a luat una asa fara protectii la umeri da cu 90 euro tot de la un baiat de pe forum ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy Postat Mai 21, 2004 Share Postat Mai 21, 2004 Are si protectiile alea care se insurubeaza pe umeri, asa cum e in poza? Exact cum este în poza. Are si protectie pentru clavicula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cstelia Postat Mai 22, 2004 Share Postat Mai 22, 2004 era sa cad la o saritura, dar foarte nasol, pentru ca atunci cand m-am desprins nu am tras de ghidon, si nu stiu cum dreq dar m-a aruncat in sus de pe sa, noroc ca m-am tinut bine de ghidon, senzatii tari alea alea... dar de-atunci strang motoru intre picioare la sarituri... si trag si de ghidon... Ok cu stransul rezervorului intre genunchi, dar nu trebuie sa tragi de ghidon ci de gaz La o saritura trebuie sa vii tare, inchizi gazul cand lovesti trambulina si apoi chiar inainte sa te desprinzi ii mai dai un gaz scurt ca sa ridici un pic fata (nu prea tare ca te face lumanare). Important e si balasul corpului in timpul sariturii. Aterizarea trebuie sa o faci pe ambele roti. Incearca sa te uiti la cineva care merge la motocros si ai sa vezi ce trebuie sa faci ca sa poti sa faci sarituri. BAFTA MAXIMA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 .... si sa tragi frana de fata daca vrei sa lasi roata de fata mai jos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jimmy Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 .... si sa tragi frana de fata daca vrei sa lasi roata de fata mai jos Pentru a lasa roata de fata mai jos, tragi ambreiajul si franezi roata spate !!! Bafta la sarituri !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pit Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 pai dece sa ma complic asa cand pot sa trag doar frana de fata ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosKTM Postat Mai 23, 2004 Share Postat Mai 23, 2004 pentru ca atunci cand urci trambulina, roata fata e deja aproape in aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamih Postat Mai 24, 2004 Autor Share Postat Mai 24, 2004 oke, merci, o sa incerc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.