sprike Postat Septembrie 29, 2017 Share Postat Septembrie 29, 2017 (editat) Cred ca motocicletele cu atas pivotant sunt mai nevrabile fata de cele cu atas fix Dar tot cred ca te trage intr-o parte la viraje cat o fi el de pivotant Am facut si eu un test pe un ij cu atas fix - m-am (cuvant urat) pe mine, era sa zbor de pe el (primii 20 km cu o motocicleta cu atas) » Post actualizat in 29 Sep 2017 16:57Ma gandesc ca poti merge fara probleme si iarna Editat Septembrie 29, 2017 de sprike Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Septembrie 30, 2017 Share Postat Septembrie 30, 2017 In Moldova se poate, la noi e mai greu. in Moldova de peste Prut ? unde ? interesant. ai vreun contact ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raluca_carlan Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Salut! As vrea sa-mi iau un sutien ...Nu stiu, nu am mai fost niciodata cu sutien ..Voi ce ziceti ? O sa-mi placa ? Nu ma pricep ..se asambleaza greu ?..Oare ce sutien sa-mi trag ? Mi-ar trebui unul fiabil si performant. Am vazut ca umbla si altii cu sutien si imi place cum arata asa.... Rog niste pareri .... Te ajut eu! Numai sa imi spui ce marime vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KarolyTM Postat Octombrie 1, 2017 Share Postat Octombrie 1, 2017 Salut! Eu am avut 1 Ij dotat cu atas de ...Simson ,cu roata fara frinare.Fiind usoara,pentru 1 mic contrabalans la curbele spre stanga l-am <balastat> cu vreo 20 kg de nisip pusi intr-un sac.)))) Condusul unei motociclete cu atas avand prindere rigida necesita unele <smecherii>.In unele carti mai vechi despre motociclism si tipuri de moto, tiparite prin anii '60-''70 este descris cum se face montatul atasului si alinierea sa fata de motocicleta,strangerea surubului de la ghidon (ala mare si negru-vorbesc despre IJ) pana la limita in care ghidonul nu joaca in maini in timpul mersului dar sa ramana manevrabil,o usoara franare inainte de curba spre dreapta urmata de accelerare progresiva a motocicletei (roata motrice fiind in exteriorul curbei va face1 arc de cerc mai mare decat roata de la atas) si invers cu moderatie pentru curba spre stanga.Curbele stranse se recomanda a fi facute la viteze scazute chiar daca e drum national. Cele Bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogdan Secelean Postat Octombrie 26, 2017 Share Postat Octombrie 26, 2017 cred ca o sa ma orientez si eu spre un proiect ca acela din Rep. Moldova- atasul fix si motocicleta care se inclina, mi se pare cel mai destept lucru pentru atas, am avut Yamaha Virago 535 cu Velorex fix si nu mi-a placut la drum lung. Petru este singurul care s-a oferit sa ma ajute (toata stima), singura problema e ca vor fi probabil cateva sesiuni de teste deci ceva drumuri la o distanta mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.