Jump to content

KarolyTM

Membru
  • Content Count

    120
  • Joined

  • Last visited

About KarolyTM

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Temesvar (RO) / Aubigny sur Nere (F)
  • Carnet moto din
    1994
  • Motocicleta
    suzuki freewind
  • Numar Moto
    european
  • Club
    No,Merci !

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Manet, IJ
  • Interests
    benzina gratis

Recent Profile Visitors

404 profile views
  1. Cica viitorul mobrismului este electric.))))
  2. Ai fiert apa? Daca se inroseste (mult fier) e buna doar la udat.Pentru gatit si spalat rufe ,nu.
  3. Sa nu fie cumva greseala de interpretare pentru cine a intocmit,completat hartiile. Inainte ,la moto daca era fara atas se scria solo in talon,acte iar ca locuri erau trecute 2 .Deci.....succes!
  4. Ehei,de atunci se tot fac imbunatatiri.Carburatoare Keihin,supape de WV,pistoane de la Ford,combustibil pe baza de motorina B7,etc..Sa tot citesti topicuri dedicate.))) Amu,astea is din alea de condus pe la 70-80 km/h ,pana se termina zeama din rezervor.)))
  5. Si la min. 4:55, sa ajuns la Col de Soulor ( 1474 m ).Pe trasee, probleme cu biciclistii ? )))
  6. Salut! Colegule @ shpixy,eu zic ca se poate face ca in alte parti, se duce < bijuteria> pe platforma pana la gard.Apoi se impinge pana la locul potrivit si se acopera cu prelata.Dehhh,e scumpa vopsitul si cromatul. Cred ca la o adica e de ajuns sa duci doar atasul.
  7. Salut! Ca idee,vezi ce scrie pe carburator.Iti faci macar 1 idee despre fabricant,tara de origine.Restul arheologie.....mecanica.Bafta!
  8. Salut! Eu asa am retinut: producatorul mobrei ( MZ-socialist) , a calculat si a testat tolerantzele intre cilindru,piston si segmentzi.Inclusiv materialele si dilatarile lor.De asemenea in cartea tehnica (manualul ),este prevazut 1 capitol care prevede pasii si maniera de a face 1 rodaj corect. Pe vremea aceia asta era <regula>. De exemplu : rodajul se face solo,cantitatea de ulei amestec recomandat in timpul rodajului,a nu se depasii viteza de X km/h pe o distantza de Y km,pauza de Z minute etc. Alte vremuri... )))
  9. Salut! Eventual ai putea pune pe lista si Suzuki XF 650.Are motorul identic de pe DR ,carburatie,shocul il folosesti doar cand e rece afara,sau cand nu e pornita de cateva saptamani,saua confortabila,2 pozitii reglaj inaltime sha,racire aer+ ulei cu radiator (fara radiator apa,ventilator,termostat etc.) , filtru aer din burete lavabil. 1 moto simplist tehnic,prezinta avantaj la intretinere,reparatie. Bafta!
  10. Colegule <frigider> ,te referi eventual la canalul din Corint? ))))
  11. Din punctul meu de vedere,pe drum noroios,cea mai mare problema care te pune pe <butuci> este aripa roata fatza prin forma,dimensiunea si distantza dintre anvelopa.Mai toate sunt gandite doar pentru drum uscat.Tot noroiul se aduna sub aripa ,blocând roata.Poti sa ai gume de care vrei si propulsie nucleara.)))
  12. Pai modelul R 1200 C ,era mai cromat. )))
  13. Ajutator ar fi marimea,eventual culoarea castii.La casti ,marimea chiar face....diferenta.))))
  14. Statul e bagat la ....taxa de sejur.)))) Ma insel?
×
×
  • Create New...