Imalo90 Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Buna ziua, ma numesc Florin, am 26 de ani, sunt din Sibiu si am nevoie de parerile colegilor motociclisti in ceea ce priveste problema mea. dupa 6 ani si 30.000 de km pe scuter (fara incidente), am achizitionat anul acesta un kawasaki z750s din 2004, SH, cu 40.000 km la bord. Primii 4000 de km au fost impecabili, fara cea mai mica problema (uleiul, filtrul de ulei si filtrul de aer schimbate la inceput). dupa 4000 de km, aproape brusc, incep problemele dupa cum umrmeaza: -relantiu instabil, varia intre 700 rpm si 1500, fara sa observ un tipar anume (mai accentuat la cald) -consum exagerat: 110-130 de km cu un plin de 14-15 litrii de benzina -fum negru la orice turatie, inclusiv relantiu. intensitatea crestea odata cu turatia -zgomot ciudat al motorului, diferit fata de inceput (ceva de genul unui tanc) -uneori in mers, la actionarea ambreiajului murea motorul -miros intepator esapament Considerand cele de mai sus, am pus testerul pe ea. Rezultatul: nici o problema detectata. am apelat la vanzator care m-a ajutat. a fost dusa la service, si de pe alta motocicleta au fost testate pe rand: injectoarele, filtrul de aer, rezervorul si filtrul de benzina, senzorii, compresia, arderea...ajungand sa inlocuiasca CDI-ul. Dupa ce a fost inlocuit CDI-ul, sunt aici: -relantiul stabil la inceput, dupa care a revenit la acelasi comportament. -consumul ca inainte -pacaneli / rateuri la injectorul 1 dreapta (le simt la genunchi la turatii mici sau relantiu) -rateuri toba (vezi video 2) -interiorul tobei rosu incandescent (vezi video 2) -zgomot diferit, ca inainte -miros intepator esapament Ultima operatiune a fost sa inlocuiesc bujiile cu unele noi. Comportamentul e acelasi. Video: motocicleta dupa schimbare CDI si verificare componente: Video: motocicleta dupa un drum de 150 de km, seara cand am ajuns cu ea: va rog sa ma ajutati cu sfaturi, sugestii ce sa fac si cum sa detectez problema. Va multumesc anticipat pentru suport Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hondacbrF4si Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 la reprezentanta ,cred ca ai rezolva problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ettore Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Wow, cum arata toba aia incandescenta S-a verificat?: -distributia -compresia Daca-s ok (eventual ne spui si valorile) verifica daca toti cilindrii merg prost sau doar unul (scoate pe rand fisele in timpul functionarii si vezi daca se inrautateste mersul, daca la un cilindru nu sesizezi nimic atunci p-ala il doare capul). Daca la toti e la fel mersul atunci scoate mufa de la senzorul din carcasa filtrului de aer si verifica daca tot prost mere. Daca mere la fel mergi mai departe si verifica senzorul de la clapete, vezi un manual de rep. pt valorile exacte. Si tot asa... Mai poate fi si senzorul de turatie/pozitie arbore cotit sau roata de semnal (miscata de la pozitia necesara). Mie imi pare amestec prea bogat (vezi consum, fum negru, toba rosie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imalo90 Postat Octombrie 25, 2017 Autor Share Postat Octombrie 25, 2017 salut, multumesc de raspuns. da, ma mir si eu de toba incandescenta. s-a verificat compresia, nu stiu valoarea, mi s-a spus de mecanic ca e buna. la fel, toti senzorii au fost probati de pe un z750 fara probleme si tot asa, + testerul care nu a zis nimic de nici un senzor. o sa incerc maine cu fisele de la cilindrii sa vad daca tot asa face. Iau cate unul pe rand. Da, amestecul e bogat. dar de ce? peste 3000 rpm se comporta ireprosabil (in afara consumului) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 25, 2017 Share Postat Octombrie 25, 2017 Amestec bogat: MAP senzor defect Furtune vacum fisurate TPS senzor defect sau decalibrat ECU defect Soft din ecu alta versiune sau pentru alta piata de pe glob. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Imalo90 Postat Octombrie 28, 2017 Autor Share Postat Octombrie 28, 2017 salut, am verificat fiecare cilindru dupa cum s-a recomandat mai sus, si tot asa. am decuplat senzorul din filtrul de aer si tot asa. mai departe senzorii nu prea am cum sa ii verific. o sa trimit motocicleta in service si revin cu informatii despre ce are. (sper) chestie noua ce am observat-o cand am scos filtrul de aer: relantiul cade brusc de la 1200rpm undeva pe la 700 si se aude un "pacanit" undeva dupa filtrul de aer. poate ceva obstructioneaza aerul? multumesc florin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lesanbogdan Postat Iunie 15, 2020 Share Postat Iunie 15, 2020 Salut! Oare cum s-a rezolvat problema pana la urma deoarece patesc si eu ceva asemanator la z750s meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.