sebi_bucuresti Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 Salutare ! Am un Rieju 125cc cu motor de yamaha in 4 timpi ca cel de pe XT si as vrea sa ii scot sitele la toba fiindca am auzit un XT fara site si mi-a placut mult, problema e ca am auzit pareri pro si contra, ca nu ar fii bine sau ca tocmai ar fii bine pt 4 timpi doar pt 2 timpi nu si de aceea vreau sa ma lamuriti si pe mine daca ar afecta cu ceva in bine/rau motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KristaKe Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 Salut Daca motorul e 4T atunci nu ai absolut nici o problema daca scoti sitele, dimpotriva o sa sune mai tare si daca bagi si vata de aia speciala si largesti si gura finala o sa sune si mai gros. Eu asa am facut pe un 400cc si am fost foarte incantat. La 2T e problema cu modificatul evacuarii, pt ca acolo totul e super calculat si orice eroare modifica comportamentul motorului...in rau... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hitler Postat Ianuarie 12, 2007 Share Postat Ianuarie 12, 2007 (editat) O sa sune misto , dar nu stiu cat o sa-i scada cuplul , mai ales ca e 125 . Sfatul meu ,da-i jos toba, fa o tura vezi daca iti place cum merge , apoi da-i bataie . BAFTA! Editat Ianuarie 12, 2007 de hitler Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebi_bucuresti Postat Ianuarie 13, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 13, 2007 Salut Daca motorul e 4T atunci nu ai absolut nici o problema daca scoti sitele, dimpotriva o sa sune mai tare si daca bagi si vata de aia speciala si largesti si gura finala o sa sune si mai gros. Eu asa am facut pe un 400cc si am fost foarte incantat. La 2T e problema cu modificatul evacuarii, pt ca acolo totul e super calculat si orice eroare modifica comportamentul motorului...in rau... ms mult Salut Daca motorul e 4T atunci nu ai absolut nici o problema daca scoti sitele, dimpotriva o sa sune mai tare si daca bagi si vata de aia speciala si largesti si gura finala o sa sune si mai gros. Eu asa am facut pe un 400cc si am fost foarte incantat. La 2T e problema cu modificatul evacuarii, pt ca acolo totul e super calculat si orice eroare modifica comportamentul motorului...in rau... poti sa-mi spui si mie unde ai facut chestia asta si cam cat costa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticu_terorist Postat Ianuarie 18, 2007 Share Postat Ianuarie 18, 2007 nu este absolut nici o problema. la motoarele in 4 timpi cu cat evacuarea este mai libera cu atat este mai bine,ideal este ca la motoarele in 4 timpi sa nu existe presiune in galeria de evacuare iar temperatura sa fie cat mai scazuta (cartea o spune). deci goleste toba in asa fel incat sa nu iti distrugi auzul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 la motoarele in 4 timpi cu cat evacuarea este mai libera cu atat este mai bine,ideal este ca la motoarele in 4 timpi sa nu existe presiune in galeria de evacuare iar temperatura sa fie cat mai scazuta (cartea o spune). deci goleste toba in asa fel incat sa nu iti distrugi auzul. Imi permit sa'ti atrag atentia ca gresesti profund! La 4T "eliberarea" evacuarii poate da un castig de putere insa numai la "top end" rpm si IN DETRIMENTUL "middle range"ului, lucru foarte nefolositor la exploatarea "normala", pe strada. In plus, la schimbarea "echilibrului" standard a admisiei-evacuarii este necesara reglarea carburatiei (sau injectiei) (...tot cartea spune!). Yamaha (inclusiv R1) are EXUP'ul, Honda are si ea ceva de genul asta dar nu stiu cum o numesc... adica o valvula variabila care "gatuie" evacuarea functie de rpm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.