Sari la conținut

Am Nevoie De Niste Sfaturi,vreau Sa-mi Scot Sitele La Toba


Postări Recomandate

Salutare ! Am un Rieju 125cc cu motor de yamaha in 4 timpi ca cel de pe XT si as vrea sa ii scot sitele la toba fiindca am auzit un XT fara site si mi-a placut mult, problema e ca am auzit pareri pro si contra, ca nu ar fii bine sau ca tocmai ar fii bine pt 4 timpi doar pt 2 timpi nu si de aceea vreau sa ma lamuriti si pe mine daca ar afecta cu ceva in bine/rau motorul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Daca motorul e 4T atunci nu ai absolut nici o problema daca scoti sitele, dimpotriva o sa sune mai tare si daca bagi si vata de aia speciala si largesti si gura finala o sa sune si mai gros. Eu asa am facut pe un 400cc si am fost foarte incantat. La 2T e problema cu modificatul evacuarii, pt ca acolo totul e super calculat si orice eroare modifica comportamentul motorului...in rau... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Daca motorul e 4T atunci nu ai absolut nici o problema daca scoti sitele, dimpotriva o sa sune mai tare si daca bagi si vata de aia speciala si largesti si gura finala o sa sune si mai gros. Eu asa am facut pe un 400cc si am fost foarte incantat. La 2T e problema cu modificatul evacuarii, pt ca acolo totul e super calculat si orice eroare modifica comportamentul motorului...in rau... :cheers:

 

 

ms mult :)

 

Salut

Daca motorul e 4T atunci nu ai absolut nici o problema daca scoti sitele, dimpotriva o sa sune mai tare si daca bagi si vata de aia speciala si largesti si gura finala o sa sune si mai gros. Eu asa am facut pe un 400cc si am fost foarte incantat. La 2T e problema cu modificatul evacuarii, pt ca acolo totul e super calculat si orice eroare modifica comportamentul motorului...in rau... :lol:

 

 

poti sa-mi spui si mie unde ai facut chestia asta si cam cat costa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu este absolut nici o problema. la motoarele in 4 timpi cu cat evacuarea este mai libera cu atat este mai bine,ideal este ca la motoarele in 4 timpi sa nu existe presiune in galeria de evacuare iar temperatura sa fie cat mai scazuta (cartea o spune). deci goleste toba in asa fel incat sa nu iti distrugi auzul. :rose:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motoarele in 4 timpi cu cat evacuarea este mai libera cu atat este mai bine,ideal este ca la motoarele in 4 timpi sa nu existe presiune in galeria de evacuare iar temperatura sa fie cat mai scazuta (cartea o spune). deci goleste toba in asa fel incat sa nu iti distrugi auzul. :rose:

 

Imi permit sa'ti atrag atentia ca gresesti profund!

 

La 4T "eliberarea" evacuarii poate da un castig de putere insa numai la "top end" rpm si IN DETRIMENTUL "middle range"ului, lucru foarte nefolositor la exploatarea "normala", pe strada. In plus, la schimbarea "echilibrului" standard a admisiei-evacuarii este necesara reglarea carburatiei (sau injectiei) (...tot cartea spune!).

 

Yamaha (inclusiv R1) are EXUP'ul, Honda are si ea ceva de genul asta dar nu stiu cum o numesc... adica o valvula variabila care "gatuie" evacuarea functie de rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...