Jump to content

Problema Suzuki Gs 500


Recommended Posts

Salut, recent am cumparat un gs 500 si are o mica (sper) problema..

Ideea este urmatoarea.. Persoana care detinea motocicleta a folosit-o la o tura de aproximativ 300 km si in rest mici ture de cativa km, a fost adusa din Germania si am inteles ca acolo a fost putin folosita, in rest a stat degeaba destul de mult timp. Cand am vazut-o prima data, motocicleta nu statea la relanti fara soclu, cand acceleram motocicleta (pe loc) nu se intampla nimic, pur si simplu nu raspundea la acceleratie sau raspundea mai greu (uneori intrerupt), de plecat trebuia sa plec cu ea mai turat (altfel murea), in mers dadea rateuri si se ingatuia (taia acceleratia, revenea si tot asa).. Proprietarul mi-a spus ca s-a interesat si ca i-a spus cineva ca este din cauza carburatoarelor, acestea necesitand sincronizare. Am cumparat-o in final, am adus-o acasa si am dus-o direct la mecanic. Acesta i-a curatat carburatoarele, era mizerie in ele si erau infundate (probabil de la cat a stat), le-a sincronizat si a verificat si filtrul de aer (este ok).

Problema este ca motocicleta inca taie acceleratia in ture mai mici (< 5000), singura diferenta este ca acum sta la relanti fara probleme si nu mai face chiar asa urat in mers (nu mai da rateuri, nu mai taie acceleratia chiar atat de mult si daca o face, o face doar in ture mici). Mecanicul mi-a spus ca trebuie "alergata" putin motocicleta si isi va da drumul, ceva km si va fi ok.

 

Va rog putin ajutor!

Ce credeti ca are motocicleta? Sigur sunt doar carburatoarele? Va incepe sa mearga ok?

Link to post
Share on other sites

ok, a curatat carburatoarele si motoreta nu merge. 

Simti ca taie acceleratia si cand s-a incalzit motorul, aduca dupa 5-10 min maxim? Bujii a verificat? Benzina vine si ai filtru? Rezervor golit si curatat? Verificat compresia pistoanelor ca mai este in parametrii?

 

 

Ai fost la mecanic sau la vrajitoare de primesti sfaturi ca un ansamblu de fiare are nevoie sa fie alergat ca sa-si vina in simtiri?!

 

Succes! 

 

Proprietarul mi-a spus ca s-a interesat si ca i-a spus cineva ca este din cauza carburatoarelor, acestea necesitand sincronizare.

Ce vrajeala: s-a interesat, cineva...

Link to post
Share on other sites

Acceleratia o taie mereu, indiferent ca e motorul cald sau rece, bujiile sunt verificate (sunt ok), ramane partea de verificat rezervorul si traseul benzinei..

 

Multumesc pentru raspuns!

Link to post
Share on other sites

Al meu era din ‘99.

la fel, cică, a stat mult fără benzina, adusă din Jermania , a unui moșulica ...blablabla.

cert este ca intr o zi , in drum spre service ( băiat bun!😉), a început sa i dea in nas.

au fost verificate bobinele ...blablabla., problema a fost aceasta valva.

recomand robinet nou , nu sh.

am găsit la romimoto!

Spor !

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...