Cosmin Onicianu Postat Aprilie 19, 2019 Share Postat Aprilie 19, 2019 Buna seara! Nu stiu daca s-a mai discutat aceasta problema sau daca a intampinat-o cineva. Am o Yamaha XJ600 51J din 1990. Problema apare dupa un mers de 5-10 km(am dedus eu ca ar fi atunci cand se incinge bine). Incepe sa mearga in 3 pistoane si evident pierde o buna parte din putere. Metionez ca am verificat compresia si e undeva la 150 psi(se incadreaza in valorile date de producator). Am schimbat bujiile si fisele. Am verificat rezistenta bobinelor atat pe circuitul primar cat si pe cel secundar(e in parametrii dati de Yamaha). Am depistat care piston nu functioneza in momentul respectiv(primul de la stanga la dreapta cum privesti motocicleta din spate), iar atunci cand ridic fisa/pipa de pe el are scanteie. Pur si simplu nu ,,ia foc`` acel piston. E posibil sa fie o supapa care sa piarda compresie la cald?? A mai intalit cineva asa ceva? Sau sa fie CDI? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 joc termic... ia-i compresia pe cilindrul ala si la cald Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 22, 2019 Share Postat Aprilie 22, 2019 Cumva iti da ceva rateuri pe evacuare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Santon Postat Aprilie 23, 2019 Share Postat Aprilie 23, 2019 Ai bagat cumva ceva motorina prin rezervor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Onicianu Postat Aprilie 25, 2019 Autor Share Postat Aprilie 25, 2019 (editat) Nici vorba de motorina. Si da, atunci cand incepe sa faca da si rateuri La 23.04.2019 la 1:38, easy ride on! a spus: Ce culoare are izolatorul bujiei de la cilindrul "mort"? La ce te referi? La pipa? Editat Aprilie 25, 2019 de Cosmin Onicianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Silver Arrow Postat Aprilie 25, 2019 Share Postat Aprilie 25, 2019 Pai daca da rateuri inseamna sa benzina intra in cilindru dar nu ia foc. Benzina care ajunge in evacuare o aprinde aerul cald care iese din alt cilindru. Eu as spune ca ai o problema cu aprinderea la cilindrul recalcitrant. Verifica pe cartea mecanica ce ti-a spus @superbec cum stai cu jocul termic al supapelor Pe partea electrica verifica de la bobina pina la bujie. Eventual poti face o proba daca iti ajung cablurile: schimba intre ele bujia, fisa, cablul si bobina la cilinrul rebel cu unul bun si vezi daca se duce defectul de la un cilindru la altul. Daca defectul s-a mutat e clar ca ai ceva intre bobina si bujie. Daca nu se schimba ai problema cu supapele. Poti avea scanteie si sa nu ia foc amestecul. Ai nevoie de o anumita energie la scanteie. Bobinele defecte mai au obiceiul cand se incalzesc sa o ia razna. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cosmin Onicianu Postat Aprilie 25, 2019 Autor Share Postat Aprilie 25, 2019 Multumesc. Revin cu un update. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.