Jump to content

SMAEB - ziua a doua. Oameni si motociclete.


Silver Arrow

Super Membru
  • Content Count

    2,108
  • Joined

  • Last visited

About Silver Arrow

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Recent Profile Visitors

1,151 profile views
  1. De care senzor vorbesti? Cel MAP sau lambda? Normal valorile sunt pentru motor pornit. La senzorul lambda sunt mai multe varinate. Nu stiu de care ai tu. Oricum aici trebuie sa ai o valoare constanta (ma rog, oscileaza in jurul valorii teoretice). La senzorul MAP nu ma pricep. Trebuie sa ai o plaja de valori de la relanti la turartia maxima. Pe Goagal nu ai gasit nimica?
  2. Ma gandesc ca ECU primeste informatii eronate de la senzorul MAP sau sonda lambda si atunci modifica aiurea cantitatea de benzina. Am avut la masina un senzor lambda ciobit si consumul era mare. Inlocuit senzor si s-a rezolvat. Modelul asta nu are TPS. Este varianta de dinainte, cu senzor MAP. Posibil sa gresesc dar ar trebui sa verifice cu un manual de service.
  3. Din ce an e mobra? Ma intereseaza ca norma euro are sa vedem daca nu sunt ceva senzori lambda damblagiti.
  4. Dragilor, fiti realisti. Sigur ca ne-am dori cu totii sa vedem astfel de imbecili eliminati macar o perioada din trafic. Doar ca tara se numeste Romania. Aici daca omori oameni cu masina pentru ca ai incalcat in mod constient regulile de circulatie - gen depasire pe linia dubla - esti "aspru condamnat" la 1-2 ani cu suspendare. Ne enervam, injuram, mai scuipam pe forumuri si cam atata. Din pacate nu prea o sa gasiti dreptate pe lumea asta. Iar in RO si mai greu. De ce credeti ca au avut un succes nebun cei care au promis dreptate pe lumea cealalta?
  5. Nu pierde vremea cu alergatul dupa bou. Nu vei rezolva nimica, doar vei pierde timpul tau pretios. Data viitoare cand apare dobitocul si te-a depasit, mergi usor in spatele lui , la o distanta de siguranta, apoi alegi alta varianta de drum si gata. E frustrant dar te vei invata. Insa va fi si mai frustrant daca alergi pe la militie sa vezi facuta dreptate si militia il va mangaia usor pe crestet. Scopul tau nu este sa faci educatie/dreptate ci sa ajungi in fiecare seara intreaga acasa (la cine vrei tu ).
  6. Sunteti naivi. Mai il tineti minte pe idiotul cu Touareg care a lovit intentionat un Logan ca nu s-a dat la o parte din fata lui? La Fantana Miorita a fost treaba. Mai stiti ceva? Omul nu are nici o treaba, in continuare lucreaza la controlul traficului aerian. Asta este tara si populatia aferenta. Vrei sa traiesti, dispari din calea idiotului si atata. Ce spui in casca treaba ta cum bine a spus protagonista.
  7. Ideea este sa te feresti din calea nebunilor, nu sa ii educi. Vezi ca e agresiv, te duci pe banda 3 in cazul tau, sau il pierzi cumva si asta a fost.
  8. Pai daca tot o pornesti macar sa o faci fara soc pentru ca ai benzina garla. Normal sa scoata fum. Aranjeaza carburatoarele si se rezolva. Nu o mai chinui cu pornitul.
  9. Pai trebuie sa vezi ce se intampla cu carburatoarele. Desfacute,curatate, reglate si sincronizate.
  10. In principiu vine prea multa benzina in cilindrii. Doi dintre ei pot sa mai functioneze dar doi au mult prea multa benzina si se inneaca. Ce an de fabricatie este mobra?
  11. Intelegem ca 2 cilindrii functioneaza corect iar la 2 se uda bujiile si atata?
  12. Daca tot tine barba o saptamana poate nu doreste sa o rada pina la cotor. Oricum cand vrei sa te barbieresti cum trebuie lama de ras e de baza. Eu folosesc un aparat de tuns barba, deci nu de ras, marca Remington HC 5780. Si eu am barba mai moale si tot din lene ma barbieresc o data la 7-10 zile, dar las o un pic de barba zisa quattro giorni. Sunt multumit de aparat. Si mai important este ca si doamna e multumita. Ideea este ca barba de o saptamana mai intai se tunde, si apoi se barbiereste. Pentru ras cele mai bune aparate sunt cele cu 3 discuri,
  13. Ciudata rezolvare. Singurul motiv al politistului ar fi ca vor cat mai putine accidente inregistrate la militie. Nu da bine la raportul anual. SI atunci ordinul o fi cat mai putine accidente rezolvatre prin militie. Nu exista contact fara urma. Din acest motiv consider ca ''saracul'' coleg care nu si-a dat seama ce s-a petrecut, a avut grija sa curete zona de contact ca sa nu se vada. Motiv pentru care sunt convins ca a stiut exact ce a facut, stia ca nu are asigurare si a dat bice. Poate i-ai facut omului un serviciu dar celorlalti participanti la trafic nu. Casco te poate ajuta daca ai hartie de la Politie sau daca recunoaste impricinatul ca a facut buba. Nu am intalnit o situatie ca a ta pina acuma.
  14. @mgi Am o intrebare: pe moto nesimtatorului se vedea vreo urma de pe masina ta? Mai precis pe crash-bar?
×
×
  • Create New...