Jump to content

Silver Arrow

Super Membru
  • Content Count

    2,513
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About Silver Arrow

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Recent Profile Visitors

1,467 profile views
  1. Vorbeam cu colegul la persoana a doua plural. Formula de respect, ca doar nu am fost colegi la gradinita sa ne tutuim
  2. Nu inteleg ce aveti cu omul. Vrea sa isi puna un sistem audio. @ArmandB mi-am adus aminte ca acuma vreo 8 ani am vrut si eu sa imi pun un sistem audio pe chopper. M-am luat cu altele si nu am mai facut treaba. Unul de pe aici: https://www.kuryakyn.com/category/2/audio Arunca si tu o privire si vezi daca nu mai bine iti iei ceva gata facut special pentru moto.
  3. Treaba cu ascultatul de muzica depinde de protectia la vant. La Goldwing poti asculta muzica si la 130 km/h. Doar ca ai un parbriz generos care iti arunca aerul peste casca. Daca nu ai parbriz, zgomotul castii iti va acoperi muzica. De asemena este util sa ai volum dinamic: sa creasca automat volumul impreuna cu viteza. Si inca ceva: ca sa poti asculta muzica de la boxe trebuie fie casca flip-up cu care sa mergi ridicata sau casca pilot. Cu una integrala nu vei auzi mare lucru, eventual daca mergi cu viziera ridicata. Cauta pe diversele site-uri de Goldwing si vei gasi difuzoare care se aud foarte bine. Cred ca sunt difuzoare de 4 sau 5" . O sa mai caut si eu si iti dau ceva link-uri.
  4. Daca spuneai si matale ca te intereseaza pentru acu' iti dadeam eu cartulia. Acuma sunt deja plecat. Ia spune pe unde vrei sa mergi? Camerele din AT te masoara din fata si iti trag poza din spate. Dar poti sa incerci sa vezi daca este "ok-ish" cum a spus omul .... @_Raul_ bai nene ai facut un adevarat indrumar cu radare, politisti, restrictii etc. Ce draqu, in vacanta mergi sa gonesti sau sa te bucuri de locurile pe care le vizitezi? E mult mai simplu: in tarile civilizate se respecta regulile de circulatie. Pentru tine este "partea proasta" ca suna lumea la militie cand circuli ca tembelul?
  5. Surpinzator. Modelul 2017 mai avea loc si peste 160 km/h dar nu am vrut sa omor mobra lui fii-mea. Nu m-au deranjat sub nici o forma galagia sau vibratiile la mers constant 140-150 km/h. Si aici ma refer la 550 km de autostrada neintrerupt (Viena-Timisoara). Ma grabeam sa ajung la programare la ITP, plecasem tarziu. La intoarcere am mers lejer 130 km/h constant. Ba chiar la plecare am uitat sa imi pun dopuri in urechi si nu mi-au vijait urechile. Uite am gasit un dezaxat care a scos sufletul din CB-u. Este de vazut si un V-Strom insa costa cam cu 40% in plus de nou , depinde cat doreste sa se dea pe aratura si cat pe sosea. Recunosc ca mie mi-a placut V-Strom-ul ala nou de 1000 dar si costa....
  6. Am corectat o leaca O sa vezi tu cum este cand schimbi mobra. Are RT-ul partile lui absolut minunate, doar ca pufosenia ambreiajului nu este printre ele.
  7. @mihai.i Cu 106 Kg ale mele, cutii laterale si top-case, merge fara probleme la 130 Km/h. A mers relativ usor pina pe la 150 km/h dupa care mai usurel. Dar nu are rost sa o omori. La 130 km/h merge bine si e loc si de o mica rezerva de putere sa poti depasi. Cu fii-mea, care este cu gabaritul la jumatate decat al meu, zburda mobra Cutii si Crash-bar-uri am pus de la Hepko&Becker, parbrizul cred ca e un Puig ca si Handguard-urile. Ma vad saptamana asta cu fii-mea si fac niste poze mai noi sa vezi cam cum arata echipata. Mie imi place cum arata Asa, sa nu uit, sa ai in vedere si cric central. Tot H&B am pus. Nu stiu daca are arcuri progresive. De ex la Transalp le-am schimbat pe cele originale (Tiberiu Troia mi-a dat ceva corespunzator, nici nu stiu ce ) si s-a schimbat total comportamentul mobrei. Dupa parerea mea este o mobra care merita banii, mai ales daca combini naveta - iesiri de weekend - concediu. Succes si sa nu uiti de poze cand o sa vina calutul.
  8. Parbrizul se inlocuieste rapid. A fost primul lucru pe care l-am facut. Suspensia... nu e de aratura. Si nici anvelopele asa ca nu ma mira instabilitatea. Nu ma intreba de cate ori claxonez cu ea in loc sa semnalizez . Te inveti pina la urma cu ele. Dupa ce mergi cu un BMW R1200RT orice ambreiaj pare de puf . Dar intr-adevar merge usor. Daca te vei hotari la ea iti recomand si protectii de maini - hand guard-uri. Sunt foarte bune mai ales la drum lung. Si intr-adevar dupa ce te dai jos de pe un 1200RT sau un Goldwing parca mergi pe bicicleta cu motor. Pentru naveta si oras este excelenta. Si merge bine si de plimbari lungi, asa ca eu zic ca mai degraba touring decat off-road (Maxim genul de drumuri pe unde te-ai dat). Chiar daca ii spun ei X. Sa fi avut o astfel de mobra acu' 30 de ani cred ca as fi mers 50.000 km pe an cu ea. Offtopic: te apuca dracii, parca suntem popor de lacuste. Distrugem tot pe unde trecem. In ce hal arata campurile alea cu gunoaie. 10-20 lei te costa sa arunci gunoiul la groapa de gunoi....
  9. in 2008 Honda avea Combined ABS pe spate si ABS pe fata. Adica franatul rotii fata lucra cu un ABS standard iar frantul rotii din spate frana si roata din fata prin combined ABS.
  10. @dj_qveta Vezi ca scrie pe ea. Daca zice C-ABS este combinat. Din ce an e mobra?
  11. Nici vorba! Pilotez mediocru ca si limba romana Dar imi dau silinta Revenind la obiectul muncii: iti spuneam daca pleci sa te plimbi pe afara sa ai grija ca uneori poti nimeri intr-un filtru al politiei - eu am nimerit de doua ori in Germania prin Alpi - si te cauta de toba originala sau daca este after market sa fie cu omologare. Si chiar daca este toba cum trebuie pe afara, daca face galagie mai mult decat trebuie nu e de bine (adica daca ai umblat prin ea). La fel si pe la diverse altele gen semnalizatoare, faruri, oglinzi retrovizoare, numar de inmatriculare. Si de ce plimbari scurte sambata/duminica? Sa fie plimbari lungi!! Am recitit postul tau: inteleg ca esti aproape suedez, dat fiind ca locuiesti acolo. Corect? Asa ca retrag treaba cu limba romana. Ramane doar la mine . Nu stiu de ce mama draqu, dar in Suedia am vazut cel mai frumos albastru al cerului. Exact precum in pozele tale.
  12. Tu de fapt vrei toba pentru galagie mai mare? Sau ma rog sa aiba un zgomot mai fain, sa arate mobra mai bine etc .? Ca putere mai mare spui ca nu doresti. La fel manetele vrei sa fie frumoase sau functionale? Sa vezi ce fain o sa fie cand o sa iti scape degetele de pe una dintre ele .... Motorul incepe la admisia de aer si se termina la coada tobei de esapament. Orice modificare pe traseu va modifica echilibrul lantului. Mergi cu ea, va imprieteniti bine si apoi vezi tu care e treaba cu manete , tobe si alte modificari. Sper ca ai mai multa grija la pilotat decat ai grija la gramatica Asa si apropo de manete scurte, ca de altfel de toate componentele pe care vrei sa le schimbi, ai grija sa fie omologate , mai ales daca vrei sa te mai plimbi cu mobra pe afara. Sa nu ai vreo surpriza pe la vreun filtru al al politiei. In rest sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea.
  13. E usor de calculat: pui ampermetrul si vezi cat spune. Sa zicem 10 mA Asta inseamna 240 mAh pe zi. In 30 de zile sunt aproape 7,5Ah. Si vezi ce scrie pe bateria ta. Calculul e simplist da iti da o idee. Daca ai un acumulator de 11Ah nou nout in 30 de zile probabil ca mobra nu va mai porni. Si asta "decat" cu 10 mA. Si picam pe aproape de experienta lui @bozoro La mine a pus la pamant acumulatorul de la RT-u in 3 saptamani. Si asta in aer liber nu in subteran. Acumulator de 19Ah care e drept avea 2 ani vechime si mobra mai consuma si ea cu calculatoarele ei cate ceva.
  14. Asa cum ti-a spus si @goe 75- sa traiesti si sa ai drumuri bune dom' Goe! - sistemul de franare este foarte simplu. Il poti repara si singur. De fapt reparatia este o intretinere corecta = gresare corespunzatoare. O fi stat remorca pe loc o mie de ani si au intepenit diverse elemente. Daca nu o repari singur o poate face orice mecanic zdravan la cap.
×
×
  • Create New...