Jump to content

Silver Arrow

Super Membru
  • Content Count

    3,928
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

1 Follower

About Silver Arrow

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Recent Profile Visitors

2,470 profile views
  1. Am fost de acord ca in materie de siguranta masinile au evoluat foarte mult. Totusi de la un moment incolo stelele au inceput sa se acorde si pe alte criterii decat siguranta pasagerilor: de ex masina are sau nu ESP echipare de serie sau doar.optional ,. Sau protectia pietonilor in caz de accident. Sincer nu cred ca o masina de acuma 15 este net inferioara la protectia pasagerilor fata de una din ziua de astazi.
  2. Nu vrei cu o vechitura de S-Klasse adevarat cu 4 roti, te dau cu o vechitura de S-Klasse pe 2 roti: Goldwing
  3. Depinde cum intelegi confortul. Eu am spus de comoditate. Cum se sta in scaun, cum vine volanul si chiar cum se sta in spate. Fotolii cu arcuri, nu cu burete .... Confortul presupune mult mai multe. Am recunoscut ca este o optiune personala. Oi fi eu masochist Cand mi-oi mai lua unul o sa trec pe la Cluj sa facem o tura.
  4. Asta nu a schimbat o roata la masina in viata lui. Cum draqu da jos un om normal roata aia de rezerva?
  5. Nu mai stiu exact, dar parca clapeta nu obtureaza complet. Daca doresti, aveam telefonul unui tip din Germania, care a lucrat la BMW, si care are o pravalie de curtat si reglat blocurile clapeta admisie aer. Era vreo 100 € operatiunea. O sa caut datele de contact si ti le trimit. Uite ca l-am gasit: http://www.ralphengelbrecht.de/ Banuiesc ca omul vorbeste si engleza cam ca orice neamt. Da-i si tu un e-mail la info@ralphengelbrecht.de si spune-i ce te doare. O sa iti raspunda.
  6. @einstein1984 ceea ce spui tu cu plimbatul masinii din patru in patru ani de colo pina colo se intampla astazi ca masinile de acuma 20-30 de ani. Nu cred ca masinile astea noi vor mai avea aceeasi soarta. Iar cauza principala este ca prin electronizarea acestora este cam greu sa o repare cineva prin tarile mai amarate, si chiar daca ar exista capabilitate de reparatie ar costa mult prea mult. Masinile vechi, cu electronica minimala - aprindere, ABS, ESP etc - se pot repara si in service-uri cu dotari minime, sau poti renunta la anumite electronice (gen ABS). De aceea stiva de m
  7. Eu vorbeam de motoare pentru populime, nu avioane. Pai uite asa a ajuns cacapitalismul (care radea de comunism cu risipa de materiale) sa faca masini care dupa 100-150.000 Km sunt bune de Remat. Nu ca nu s-ar putea repara dar te costa de te ustura ficatii. Dupa care ne minunam ca scad rezervele de de toate, ca poluam de avem in ianuarie juma' de metru de zapada la Madrid si 28 de grade in Grecia M-am uitat si eu de curiozitate cam cate kile de CO2 producem pe cap de masina noua. Sunt ''decat'' in jur de 20-25 de tone! Adica cam cat fum face o masin
  8. Iata si un exemplu de motor solid de Mercedes din anii '80: am avut acu' 20 de ani un 300SE, caroseria W126. Motor benzina, 6 cilindir in linie, 3000cmc. Venind din Germania spre RO, noaptea pe autostrada in AT cand sa depasesc un camion ma uit si eu in bord si vad o gramada de beculete aprinse. Imi sarise cureaua de accesorii (se belise fulia de la alternator) si pompa de apa nema, asa ca fierbea generos motorul meu. Acul de la temperatura era intepenit in opritorul de la 120 grade C . S-a nimerit sa fiu langa o parcare si am intrat in ea. Bolborosea apa in bietul motor ca
  9. In principiu Austria este mai scumpa din cauza taxei de prima inmatriculare. Daca ai rabdare si noroc poti gasi si mobre faine la preturi bune. Am luat eu anul trecut in iulie un Goldwing GL1800 cu 9.000 €.
  10. O asigurare este utila daca o faci cum trebuie. @ERU daca esti in UE poti beneficia de medicina de urgenta pe baza cardului de asigurat RO. Insa obligatia lor este sa te faca transportabil inapoi in RO, adica te trateaza cat este nevoie ca sa rezisti pina acasa. In schimb o asigurare te poate ajuta in situtatii grele, de genul accident, sa fi tratat cap-coada acolo unde s-a petrecut beleaua. In functie de cum ai asigurarea poti beneficia inclusiv de repatrierea masinii/mobrei. Cu asigurarea te stergi la koor daca nu citesti cu atentie conditiile in care po
  11. Ai refuzat operatia in Austria? De ce? Parca acolo ai spus ca ai facut buba.
  12. Nu doresc o disputa Am intrebat foarte sincer. Pentru o mobra in garantie inteleg, vrei garantie urmezi recomandarile producatorului. Bun, tu faci mentenanta preventiva (ca sa ii dam un nume), ca sa nu te trezesti pe camp ca s-a scurs uleiul din amortizoare. Foarte corect si rezonabil. Intrebarea mea, fara a dori o discutie aiurea: se justifca efectuarea service-ului furcii si daca mobra a stat pe loc sau a mers cat sa nu spui ca nu ai invartit roata?
  13. Faptul ca dupa un nr de 15-20.000 km umbli la furca poate fi de inteles, dar care e motivul ca dupa un an sau doi in care mobra sta sau face sa zicem 1000 km trebuie sa faci service la furca? Eu personal la Shadow-ul din 2011 inca nu am umblat la furca, poate la vara cand face vreo 15.000 Km. Nu are pierderi sau jocuri, iar suspensia functioneaza corespunzator.
  14. @pinnochio Treaba este OK atata timp cat esti in raza de actiune a telecomenzii. Daca din vreun motiv anume radiocomanda nu mai lucreaza. iar o scapi in crengi De accea spuneam ca util ar fi sa ai un canal pe care emiti continuu si tii releul de care ai spus cuplat ca sa aiba tractorasul scanteie, iar cand se pierde semnalul - ca nu mai merge emitarorul, ca s-a damblagit receptorul, ca a iesit tractorasul din raza de actiune a telecomenzii etc - se opreste automat masinaria.
  15. @Motologistic Va salut! Am verificat mobra si acest dealer fiind unul serios, cu service, vanzari autovehicule noi si SH, a confirmat ca nu umbla cu manevre si ca acorda garantie 1 an oriunde in UE. Acuma ce intra in garantie trebuie verificat. Intr-adevar treaba cu garantia a devenit de cativa ani mai serioasa si ii beleste pe cei care nu o acorda daca apare vreo problema pe care refuza sa o rezolve. Asadar ati avut dreptate ca renuntarea la garantie nu se accepta la firme adevarate si drept urmare nu poate influenta pretul. Treaba se ocoleste de catre vanzatorii de SH-uri pri
×
×
  • Create New...