Jump to content

Silver Arrow

Super Membru
  • Content Count

    4,089
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

1 Follower

About Silver Arrow

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Recent Profile Visitors

2,617 profile views
  1. Iti spun punctul meu de vedere, fara a avea pretentia ca am dreptate. In acest caz cu final nefericit, fata a ratat curba. Iar sfarsitul a fost tragic pentru ca a dat TIR-ul peste ea. Daca era cu un Virago de 250 sau cu ultimul BMW R1250GS, finalul era acelasi. Daca nu era TIR-ul probabil ajungea in santul de pe stanga si poate scapa cu o sperietura. Daca in fata ei mergea un prieten mai experimentat (care poate stia drumul si capcanele acestuia), si care intra cum trebuia in curba, nu discutam astazi aici despre treaba asta. Ca sa ratezi o curba ai mai
  2. Ai impresia ca daca avea 250 cmc sau 1250 cmc impactul cu camionul era diferit? Conteaza pe cati CP esti calare sau cum ii strunesti? Conteaza puterea motorului sau sa stii cum arata traseul? Ca aici nu a dat blana 200 km/h si a zburat in balarii, ci s-a inscris gresit in curba, poate cu viteza nepotrivita, s-a speriat si ghinionul a facut sa fie un camion pe sens opus.
  3. Hai salut! Treaba depinde de la om la om. Eu de cate ori mergeam la schi cu copiii o luam usurel si coboram impreuna cu ei, in ritmul lor. Este normal ca un incepator sa vrea si el sa de dea "ca baietii mari" si atunci se poate face buba. Si aici intervine avansatul care ar trebui sa o ia usor. Daca tot esti grup. Cum spune @easy ride on! una este grupul alta este adunatura. @Leon nu intelege gresit. Nu este vorba de a face pe altcineva responsabil decat pe cel care se afla la ghidon. Dar cand tu stii de un pericol si nu ii spui si celuilalt de langa tine parca
  4. Ai dreptate. La sectiunile astea mici poti merge in CC linsitit cu 10 A/mmp si DA 100%. Omul am impresia ca se referea strict la cleme. Acolo e problema cu incalzirea daca nu folosesti cablu cu papuc si prins cu surub pe borna acumulatorului.
  5. Felicitari "prietenilor" care au fost impreuna cu colega noastra la plimbare. Cati km apucase si ea sa mearga? 500-1000-2000 Km? Cand duci un inceptaor pe un drum despre care stii ca este periculos , in sensul in care te poate surprinde (fara a mai pune la socoteala momentul din an in care ne aflam), nu il lasi pe el in fata sa mearga cum si cat s-o pricepe si tu stai in spate sa il filmezi, ca sa aiba ce pune pe facebook sau ce draq de din astea or mai fi. Daca tot era musai sa existe filmare, mergea unul cu experienta in fata ei .... Dar acuma istoria s-a scris ....
  6. Carburatorul este un dispozitiv care are functioneaza prin depresiunea creata de o curgere de fluid (aerul care trece prin carburator). Vezi ecuatia lui Bernoulli. Povestea spune ca ideea i-a venit lui Maybach dupa ce a vazut-o pe nevasta-sa cum se dadea cu parfum cu atomizor (cum era pe vremuri cu o basica si un mic furtunel). Daca tu cunosti un carburator care functioneaza pe alt principiu decat depresiunea creata de fluxul de aer care trece prin el, sunt atent si dornic sa aflu.
  7. Acest accident mi-a adus aminte de Sabina Northern Freyja. Tot un accident stupid la mers in grup. Eu nu am mers in grupuri, asa cu cate un prieten am mai mers. La mersul in grup m-as astepta sa fie un motociclist mai rasarit care sa conduca grupul, sa cunoasca atat traseul cat mai ales sa ''citeasca'' ce si cat poate fiecare motociclist, si sa imprime un ritm adecvat nivelului celui mai putin experimentat din grup, tocmai ca sa se evite astfel de incidente. Si sa tempereze spiritele, pentru ca asta este, cand esti in gasca se mai infierbanta hormonii, si te ia avantul.
  8. Am vazut si eu stirea ieri seara. https://www.stiripesurse.ro/accident-grav-in-vrancea-o-motociclista-a-decedat-dupa-ce-a-intrat-in-coliziune-cu-un-tir_1736440.html Probabil a intrat in curba mai repede decat trebuia sau s-a angajat gresit in curba si a ajuns drept in TIR-ul de pe contrasens. Avand in vedere ca motocicleta a ajuns in TIR si nu invers, evident ca se merge pe burta.
  9. Speram ca te-ai prins ca este la misto Conceptul imi este cunoscut de cand a aparut in aeronautica. LE: si ca tot a venit vorba de sarachia asta de limba engleza. Care ar fi diferenta intre Wire si Cable? Un cablu adica ''cable'' este format din mai multe fire adica ''Wires''. Indifernet ca firele care formeaza cablul sunt din otel sau cupru. Ma rog la cablurile de otel mai apare si notiunea de toroane care sunt manuchiuri de fire rasucite on aceeasi directie, si care toroane impletite formeaza cablul. Asa ca si termenul de drive by wire sau fly by wire est
  10. Adica ce mi-e BMW ce mi-e Trabi Ca si la Trabi tot ''by wire'' este, doar ca in loc de cupru au pus unul tapan de otel Eu deja ma gandesc sa plec acasa. 5 ore pentru luni sunt mai mult decat suficiente.
  11. Eu m-am oprit la motoarele din anii 2000 . Chiar si asa, cu astea mai noi, mai bine un 100 de bari sau cat or mai avea decat 2000...... Orice motor cu alimentari separate pe cilindri (na ca am reusit ai am scris cu un ''i'') are nevoie de sincronizare. Doar Trabantul nu avea si suna atata de simpatic si usor de recunsocut
  12. Tocmai pentru ca sunt avarii foarte rare, daca patesti beleaua, te-ai scos. Da, lumea este de acord ca injectorul este mai econom, si motorul porneste mai usor. Am un prieten care a ramas cu ''legendarul'' motor 2.0TDI de la VW in poteca. S-a dus un injector (de motorina, e drept) si aia a fost. A plecat pe platforma pana la service. Da, injectoarele pe benzina nu sunt asa de sensibile ca cele diesel, lucrand de altfel si la presiuni civilizate de 3-4 bari nu la 2000. @superbec Salutare! E luni dimineata, lasa-ne si pe noi sa aberam cate un pic, ca oricum nu prea
  13. Salutare! Pe mine m-a amuzat notiunea de carburator vacuumatic Chiar si daca ar fi nevoie sa faci sincornizarea periodic, ce mare sfaraiala sa ai niste vacuumetre si sa invarti la niste suruburi de reglaj ale clapetelor? Macar poti face reglajul. La injectoare daca s-a belit unul se inlocuieste (daca ai cum sa faci rost de el), nu se regleaza. Iar daca stai departe de civilizatie, cum bine spune @goe 75 - Sa traiesti! - , atunci carburatia este solutia de preferat. Si electronica la minimum necesar. Dar la pornire, cand ai mobra cu injectie este o incantare.
  14. Bine ca nu are carburatoare cu presiune sau Doamne fereste cu injectie.
×
×
  • Create New...