Jump to content

Silver Arrow

Super Membru
  • Posts

    4,367
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

1 Follower

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Recent Profile Visitors

2,809 profile views

Silver Arrow's Achievements

  1. Am ramas setat pe modul Grecia Tzatziki Chiftele de dovlecei Hamburger din curcan (de la Penes Curcanul)
  2. Ok. Trebuie sa il incerci si pe asta vechi .
  3. Ati mers si cu modelul anterior, SC47?
  4. Va salut. Asa este, nu va cunosc. Eu doar v-am spus cum am perceput eu prezentarea. Nu inseamna ca am dreptate. Sincer ma indoiesc ca o prezentarea unei motocilclete facuta pentru soferi va schimba vizibilitatea moto in trafic. Ceea ce se intampla pe sosele tine de educatie si bun simt. Asta ca sa ramana un ton decent al discutiei. Faptul ca uneori sunt accidentati motocilisti se datoreaza intamplarii ca erau calare pe doua roti. Daca erau in acelasi loc in acelasi moment in masina, se intampla fix acelasi accident si se numea accident auto. Urmariti cu atentie cum soferii nu vad camioane si trenuri. Unde este treaba cu vizibilitatea ....? La fel, este o parere personala. Acuma depinde ce intelege fiecare din motociclism. Daca vrei putere, demaraje, pilit asfaltul cu scaritele, nu iti iei un Goldwing. Desi si cu el mai pilesti scaritele de asfalt. Poate ca unii vor avea o anume satisfactie ca au un demaror cu motor brushless. Pentru altii nu este motiv de mare bucurie. Goldwing-ul meu, mult mai batran, porneste la fel de repede cu un demaror clasic. Si de fapt asta este ceea ce ma intereseaza. Oricum nu vad de ce ar porni mai repede un motor cu demaror brushless. Desigur pot fi ignorant. Pentru unii, printre care ma numar si eu, motocicleta nu este un obiect in sine, ci este doar un mijloc prin care sa ne bucuram de plimbare, de natura, etc. Ma bucur la fel de mult si cand merg cu Goldwing-ul si cand merg cu CB500X. Puterea este doar un detaliu, care nu imi afecteaza in nici un fel bucuria plimbarii. Acesta este si motivul pentru care nu am schimbat zeci si zeci de motociclete in cei peste 30 de ani de cand am carnet. Imi pare rau, dar nu am o evidenta a kilometrilor. Ma bucur sa plec la plimbare cu orice are doua roti si merge cu motor. Asa cum ma bucuram acuma 33 de ani cu Hoinar-ul. Daca ma veti intreba de ce am luat un GW daca ma bucura orice motor, o sa va raspund ca impartasesc bucuria plimbarilor alaturi de sotie, si modelul GL1800 SC47 (generatia a 5-a) mi s-a parut a fi cel mai confortabil pentru pasager. Foarte bine ca va documentati tehnic inainte de prezentari. Asa si trebuie. Dar la fel de important intr-o prezentare este pe langa aspectul pur tehnic, sa prezentati ce aduce in plus o masina/motocicleta noua fata de modelul anterior. Sau ce pierde fata de modelul anterior. Nu are nici o importanta daca cel de la ghidon este numit sofer, pilot, rider, sau cum mai doriti. Pina una alta ''sofer'' vine de la Chauffeur care era cel de baga carbuni la cazanul cu aburi . Apoi ati afirmat ca este musai nevoie de controlul tractiunii. Va rog sa ma credeti ca nu am simtit in nici un moment ca ar fi bun asa ceva. Sau cel putin nu mai mult decat ar fi nevoie la alta motocicleta. Si am mers pe ud si pe ploaie torentiala. Dar nici nu am alergat ca la curse cu ea. In filmul de prezentare, fara suparare, una doua ii dati acceleratia la blana. De ce nu ati mers de exemplu intr-un poligon sa vedeti de exemplu cat de usor se pot face virjae cu ea, desi este cat un autobuz? Asta datorita centrului de greutate foarte coborat. Inca nu am aranjat filmarile din utlima vacanta, dar o sa incerc sa ma ocup cat mai repede, ca sa vedeti cum se comporta un GW pe acest drum din Grecia, din Parcul National Pindos: Aici il gasiti pe harta: https://www.google.com/maps/place/Vikos+440+04,+Grecia/@39.9494365,20.6882951,17.4z/data=!4m5!3m4!1s0x135bb5fec83a1e53:0xa00bd2f74c462b0!8m2!3d39.952127!4d20.7075585?hl=ro-RO Mers doua persoane pe motor, mobra plina cu bagaje. Cu totul probabil ca aveam in jur de 650 Kg. Daca aveti placerea sa probati modelul vechi, va pot oferi Goldwing-ul meu sa faceti o tura cu el si sa puteti constata ce aduce bun noul model, sau ce pierde acesta. Ca sa fie prezentarea cum trebuie.
  5. Am inteles la ce te referi. Nu am vazut asa ceva pe la excavatoare. Nici nu i-as vedea utilitatea. Dar nici nu am lucrat cu un excavator @pinnochio da, treaba cu echilibratul masinariei trebuie abordata cu mare atentie.
  6. O prezentare slabuta. Se vede ca este sofer nu motociclist. Genul care te intreaba: "cat baga motorul?" sau "consuma mult?". El ca la masini: da-i talpa sa tasneasca sa depaseasca oricand oriunde si oricum. De altfel si spunea ca i-ar fi placut mai multi caluti.... "Observati cat de usor a pornit motorul" . Asta a mai pornit vreo motocicleta in viata lui ? Cum se astepta sa porneasca, la a treia incercare, eventual cu ceva rateuri? O fi " canapea pe roti", dar ca sa o compari cu o canapea de IKEA . Macar o Natuzzi sau Rovere ceva, ca de astea sigura a auzit. @ENEOS. Pai e corect la masina sa existe soferi si piloti pe cand la moto "decat" piloti? Compatativ cu modelul precedent are prea mult plastic. In locuri nu tocmai fericite, cum are fi la balamalele de la cutii. Desi are tot felul de brizbrizuri electronice, sincer o prefer pe cea veche. La care nici nu iti ingheata talpile cand e frig ca are o grila cu aer cald de la radiatoare
  7. Eu.nu am vazut ceea ce spui tu. Ar fi o catastrofa sa se miste singur pistonul cap-coada respectiv excavatorul cand ii dai doar un impuls. Oricum.valve mecanice cu automentinere inca nu am vazut. Exista valve pilotate electric, adica cu comanda electrica nu mecanica, pe care le poti comanda electric cu miscare completa automata. Daca se reduce debitul pompei punand la iesirea acesteia o valva de debit reglabila (adica un robinet) o sa gasesasca debitul corect ca sa aiba un control real din distribuitor. @pinnochio ma gandeam acuma: termina mai intai balaurul. Apoi cand functioneaza mecanic si hidraulic cum trebuie, iti montezi un fel de padala de acceleratie care va fi de fapt valva proportionala cu actionare manuala. Asadar apesi pe pedala si creste debitul, vei avea viteza de manevra mai mare. E drept ca poti realiza acelasi lucru din viteza motorului care actioneaza pompa ta. Diferenta ar fi ca daca scazi turatia pompei vei avea la turatii mici atat debit mai mic cat si presiune mai mica. Adica viteza mica = forta mics. La varianta cu valva de debit presiunea ramane aceeasi (pompa fiind la turatie constanta) si inseamna ca si la viteze mici vei avea aceeasi forta ca la viteze mari. In felul acesta nu o sa mai ai nevoie de bloc de valve propotionale, adica cat dai de maneta atata de repede se face manevra. (Inca nu mi-am dat seama daca blocul ala al tau este doat ON/OFF sau proportional, adica debit de iesire controlat din pozitia manetei...)
  8. Ai putea incerca cu un niplu cu sectiune pe jumatate fata de cat au conexiunile tale si sa vezi cum se comporta.
  9. Poate nu ar fi rau sa gasesti o valva de reglaj al debitului. Ca sa se miste mai dulce, fara smucituri. Arata bine balaurul.
  10. Ceea ce vrea sa iti spuna @goe 75 -Hai sa traiesti! - este ca nu o sa ajungi tu la limita de aderenta a gumelor in asa fel incat sa existe o diferenta intre anvelopa rece si cea calda. Ai mers pe drum, se incalzeste guma si gata. Poti sa exersezi si mama franarilor de urgenta. Iti garantez ca la prima situatie reala de franare de urgenta, o sa iti infigi unghiile adanc in masonul dreapta si o sa iti iasa degetele de la picioare prin bocanc. Franarea va fi blana, fara prea multe gandiri si "ievaluari". Cand va apare pericolul in curba nu mai stai sa indrepti si sa franezi. O sa intepenesti franele, asta se va intampla, indiferent de ce stii tu sau ce ai citit sau vazut pe "iutub". Mai bine incearca sa circuli ca sa reduci spre zero necesitatea franarii de urgenta, sau daca tot apare sa fie la o viteza la care sa se termine treaba cu pagube minime la mobra si de preferinta fara pagube la tine. Mergi cu mobra, cat mai mult, singur, in ritmul tau, descopera ce si mai ales cat poti tu, descopera ce si cat poate mobra, si vorbim la iarna la gura sobei cum te-ai descurcat.
  11. Camera de bord. O solutie functionala. Macar nu se mai umfla taratia in ei in halul asta cand vad ca ai camera.
  12. Prietene, ai vazut prea multe filme americane. Pe aici, pe meleagurile mioritice, oamenii isi ingroapa masina sau motorul mult iubit in propria curte, nu la cimitir. Asadar te apuci de cautat prin curtile oamenilor ....
  13. Sa traiesti! Pai mai poti stii ce draqu baga astia prin motoare? Ca de scos vad ca se pricep
  14. Da, sa ramanem la problema omului. Sunt curios cum se va rezolva.
×
×
  • Create New...