Jump to content

Silver Arrow

Super Membru
  • Content Count

    2,675
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

1 Follower

About Silver Arrow

  • Rank
    Expert

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Carnet moto din
    1988
  • Motocicleta
    BMW R1200RT
  • Numar Moto
    B 237 UTU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Mobra HOINAR, Honda TRANSALP

Recent Profile Visitors

1,564 profile views
  1. Niste piept de pui cu sos BBQ in ananas si invelit in bacon ar fi bun? Sau niste oua fierte scotiene?
  2. Depinde ce se scrie prin hartii. Daca nu stii ce semnezi, platesti. Pentru ca depinde ce autorizatii se presupune ca are sau nu locatia cu pricina si ce autorizatii sunt necesare pentru o anumita activitate. Sa ii spui prietenului ca in general trebuie sa beleasca ochii ce hartii semneaza. Pentru ca prin hartie nu trece glontul.
  3. Va trebui sa renut la catelul despre care am spus ca il iau intrucat m-am pricopsit ieri cu un docher din Tulcea Adica dansul: Acuma se numeste Nero. Are in jur de 2 luni, este in principüiu santaos dar sufera de rahitism. Nu prea poate sta pe picioarele din spate, prefera sa stea in fund. Era plin de grund (de unde si urma de pe bot unde i-a taiat doctorul blana), asa ca l-am luat cu protectie anticoroziva gata grunduit Sa vedem cum va evolua.
  4. Ideea este ca daca este cum spui tu un copil de 10 ani ar fi de inteles. Eu nu ma dau pe circuit. Cum ar fi sa apar cu GW-ul pe circuit? Dar ma gandesc ca exista reguli clare cine pe unde si cum sa circule prin zona de iesire de la standuri. Eventual si cu ce viteze. Daca regulile se respectau probabil discutia asta nu mai avea loc. Stie cineva unde s-au palit cei doi nefericiti? Si daca au respectat regulile care sper ca le-au fost prezentate si pentru binele organizatorilor sper ca le-au si semnat de luare la cunostinta?
  5. Probabil cai ai dreptate. Ceea ce insa se vede din toate intamplarile nefericite este ca de cate ori se intampla un accident in care sunt implicati doar motociclisti sau ei sunt in mod evident de vina, se modifica brusc atitudinea celorlalti mobristi. Nimeni nu vrea sa mai spuna ce s-a petrecut, cum s-a petrecut - pentru ca aceasta ar fi scopul sectiunii sa invatam sa nu patim si noi. Iar daca unii comenteaza mai apar uneori cei care au fost prezenti sau stiu exact ce s-a intamplat,si arunca textul cu ''habar nu aveti cum a fost si comentati'' dupa care dispar. Regula este simpla: OMERTA. Nu vorbim de rau colegii, motociclistii nu gresesc. Sunt cativa colegi cu caracter - cum ar fi de ex.@WotRU2Me - care au spus aici: da nene, eu am facut boroboata, uite ce tampenie am fost in stare sa fac si ce dandana a iesit. Isi incaseaza suturile in koor de la colegii care se cred mai destepti si care stiu ca lor nu li se poate intampla si asta a fost - adica nimeni nu invata nimica. Dar astfel de cazuri sunt rarisime. @Sinner- spune corect ca nu te poti da cu parerea despre lucruri despre care nu ai habar. Daca organizatorii, care sigur mai arunca un ochi si pe aici pe forum, ar fi spus ceva discutia era incheiata. Oricum nu cred ca au ei chef de discutii pe forum pentru ca din pacate au de dat cu subsemnatul pe la un procuror. Sper din tot sufletul ca baietii implicati in accident sa isi revina fara sechele. Iar pentru organizatori sper ei sa aiba hartiile in regula, pentru ca asa isi incepe treaba un procuror: ia hartiile la verificat. Ma gandesc ca poate daca ceea ce se numeste ''briefing'' (care este o informare asa cum ii spune si numele) s-ar numi mai clar Instructaj de Siguranta pe Circuit sau mai direct Instructaj de Protectia Muncii - pentru ca asta este pina la urma - ar avea mai multa greutate in mintea pilotilor si poate ar trezi mai multa responsabilitate. Briefing are un aer de sueta unde spune unul cate ceva iar restul gandesc ''bine mah, bine, stim asta, haide draqu pe pista ca pierdem timpul'' Poate o sa fiu certat pentru ca nu m-am dat pe circuit, dar am vazut experienta unui prieten care s-a dus sa se dea la Nürburgring si in primul an cand s-a dus l-au trimis acasa pentru ca mobra nu era corespunzatoare. Intreb si eu pe @Sinner- : cat de serioasa este in Romania verificarea starii tehnice a mobrelor, si cat de serios si responsabil se face instructajul pilotilor care se vor da pe circuit? Si in ce masura exista o selectie/grupare a celor care se dau pe circuit in acelasi timp in functie de indemnarea si experienta acestora. Asta ca sa ne spuna cineva care se da pe circuit.
  6. Am avut si eu. Cele doua fire, cel care vine la bec si cel de masa nu au sectiuni egale? De spui de firul de masa insuficient.
  7. Amandoua valabile: - uneori platim pentru greselile altora, cum pare a fi cazul aici - alteori ajungem din vina noastra intinsi pe jos
  8. Nu ai prins tu vremea lui Ceasca cand primeai carnetul in cadru festiv dupa ce urmareai niste filme te lua cu rau daca nu aveai nervul tare. Nu este vorba de a fi hiena. Asta este viata, exact cum se vede in poza. Si la fel ca in viata platesti pentru greselile altora. Poate mai pricep unii, putini e drept, ca regulile se respecta si in trafic, si pe circuit, ca altfel ajungi intins pe jos.
  9. Cam ce fel de om sa fi sa lasi 4 suflete care nu se pot apara sa piara de frig si foame .... Am trimis doamnei pozele si s-a indragostit de cel care se uita asa simpatic in poza Unde vin sa il iau?
  10. Ciudat. Au benzina buna. Mai exista parteneri Rompetrol de care s-au mai plans cate unii ca nu a fost benzina buna.
  11. Duminica am basculat niste benzina veche de 1 an juma' (luata de la MOL) din canistra de tabla si avea culoarea si mirosul corect. De unde ai luat benzina?
  12. Daca nu ar fi blasfemie sa prapadesti o bomboana de masina, ti-as recomanda o Toyota BJ-42 Sasiu ca la cameon, punte rigida fata si spate, cred ca se incadreaza la ce ai tu nevoie
  13. Pai aici este smecheria. Cum sa faci ca sa nu ai o astfel de reactie la nervi. Maine poimaine ala opreste si se da jos la tine, tu nervos te dai jos la el, ii dai una. Ai trei solutii finale: 1 - (cea mai buna) va ciomagiti un pic, va injurati, va racoriti si plecati fiecare incotro aveti treaba 2 - (cea mai proasta pentru tine) ii dai una, cade prostul pe jos si se loveste sau mai rau crapa. Aici ai belit-o nasol. 3 - (nu prea conteaza pentru tine urmarile) iti da prostul una, cazi si dai cu capul de asfalt si gata lucrarea. Tatal unui prieten a murit asa in urma unei ''discutii'' (nu in trafic ci la piata) Daca vei observa mai cu atentie o sa iti dai seama de ce pute a pishat peste tot: pentru ca noi toti ne pisham unii pe altii. Asa ca sincer nu iti inteleg surprinderea.
  14. Stai asa ca iar urmeaza un sfarsit de saptamana caldut. Sa te tii ..... La caldura toate se dilata, probabil ca si prostia.
×
×
  • Create New...