Jump to content

Recommended Posts

Salut,

 Deci in urma cu cateva saptamani am cumparat un Suzuki GSF 400 din '94, dupa 130 km simt un miros de la baterie, dupa ce il las cam 30 minute incerc sa il pornesc dar nu mai are curent, (cu alta bateire porneste) masor tensiunea de incarcare, observ ca are 18V, cumpar alt releu, ii dau cateva ciocane la cel vechi, ii desprind suruburile si il mai pornesc o data, iar acum arata ca incarca cu 14.5 V.

(bateria care a fost prajita era  noua)

 

Intrebarea este, se poate repara singur releul, mai merita sa il schimb cu cel nou ?

Link to comment
Share on other sites

🤣🤣🤣

se cumpara unu nou pana nu strici si alta baterie si ajungi la costuri mai mari decat daca luai un releu nou.

masoara si faze alternatorului si vezi daca scot voltajul corespunzator. iti zice manualul de reparatii cat ar trebuii sa fie

Link to comment
Share on other sites

Acum 41 minute, Cavaleru a spus:

🤣🤣🤣

se cumpara unu nou pana nu strici si alta baterie si ajungi la costuri mai mari decat daca luai un releu nou.

masoara si faze alternatorului si vezi daca scot voltajul corespunzator. iti zice manualul de reparatii cat ar trebuii sa fie

 

Multumesc, o sa fac asta, trebuie sa aflu prima data unde se masoara faza alternatorului, sunt praf la motoare, dar invat eu....candva 👴

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...