AlexNX24 Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 Salut, Deci in urma cu cateva saptamani am cumparat un Suzuki GSF 400 din '94, dupa 130 km simt un miros de la baterie, dupa ce il las cam 30 minute incerc sa il pornesc dar nu mai are curent, (cu alta bateire porneste) masor tensiunea de incarcare, observ ca are 18V, cumpar alt releu, ii dau cateva ciocane la cel vechi, ii desprind suruburile si il mai pornesc o data, iar acum arata ca incarca cu 14.5 V. (bateria care a fost prajita era noua) Intrebarea este, se poate repara singur releul, mai merita sa il schimb cu cel nou ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 se cumpara unu nou pana nu strici si alta baterie si ajungi la costuri mai mari decat daca luai un releu nou. masoara si faze alternatorului si vezi daca scot voltajul corespunzator. iti zice manualul de reparatii cat ar trebuii sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexNX24 Postat Mai 6, 2019 Autor Share Postat Mai 6, 2019 Acum 41 minute, Cavaleru a spus: se cumpara unu nou pana nu strici si alta baterie si ajungi la costuri mai mari decat daca luai un releu nou. masoara si faze alternatorului si vezi daca scot voltajul corespunzator. iti zice manualul de reparatii cat ar trebuii sa fie Multumesc, o sa fac asta, trebuie sa aflu prima data unde se masoara faza alternatorului, sunt praf la motoare, dar invat eu....candva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2019 Share Postat Mai 6, 2019 mergi la un electrician, sau ia manualul de reparatie si izi cice acolo pas cu pas cum sa verifici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.