Sari la conținut

fuel tuning (dynoJet)


RoHD
 Share

Postări Recomandate

Salut. Sper sa fie ok locul unde deschid topicul. Desi am cautat raspunsuri cam peste tot, nu gasesc cea ce caut.

 

info:

Moto: Yamaha xj6 diversion- aka FZ6R

an: 2009

km:12XXX

Toba: Scorpion red power. Full 

 

Intrebari:

1. E NECESAR dynoJet sau alternative, daca am toba aftermarket full?? Care e baiu' daca nu pun Dyno?

2. Ce alternativa e mai buna (DynoJet e stupid de scump), cele gata programate doar plag and play sau cele care necesita optimizare intr-un service de specialitate? Am mai gasit ceva plag and play cu mai multe mod-uri, si poti sa tot schimbi intre ele pana iti place unu din ele. 

 

Motocicleta nu e pentru competiti si nici nu vreau sa ii cresc puterea. E prima momtocicleta si e ok asa cum e din punct de vedere al puteri. Intreb daca e ok pentru motor sa ai toba After fara fuel Tuning avand in vedere faptul ca toba modifica cantitatea de aer. O mica precizare XJ6 Diversion vine echipata si fabrica cu toba Scorpion, nu stiu daca e cazu si la a mea. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

28 minutes ago, Adyp said:

Mai bine baga benzina de banii aia cat ai da pe Power Commander sau ia-ti niste crashpaduri bune. Si cand vei vrea mai multa putere, ia-ti un fz1.

 

7 hours ago, RoHD said:

 Motocicleta nu e pentru competiti si nici nu vreau sa-i cresc puterea. E prima momtocicleta si e ok asa cum e din punct de vedere al puteri. Intreb daca e ok pentru motor sa ai toba After fara fuel Tuning avand in vedere faptul ca toba modifica cantitatea de aer. O mica precizare XJ6 Diversion vine echipata si fabrica cu toba Scorpion, nu stiu daca e cazu si la a mea. 

Am zis ca nu vreau pentru putere. E ok asa cum e. 

intreb daca e ok sa ai toba aftermarket full ( nu doar slipon) si sa nu ai dynodet sau ceva alternative. Am auzit ca e recomandat sa ai Dyno daca modifici toba si filtru aer, la mine nu e cazu de filtru. Doar toba.

Deci... e ok sa ai toba aftermarket fara dynojet (sau alternative)

Editat de RoHD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei o solutie ca la carte, motoreta se pune pe dyno, se masoara, se ajusteaza hartile etc. Fiecare propulsor e unic si nu ma refer la modele. Power commander, in cazul tau, e o solutie de compromis fara masuratori pe dyno. In general, pentru evacuarile full (nu stiu daca pentru modelul tau exista), exista niste harti predefinite pentru power commander care regleaza cat de cat parametrii. Dar ca sa scoti si ultimul calut din motorul ala trebuie dyno, chiar si cu power commander.

Acum, mergi asa daca ti se pare OK, tehnic nu ii dauneaza evacuarea aia. De regula, cand schimbi o evacuare, pierzi putin din putere in ture joase si medii si castigi in inalte. Teoretic, practic, pana nu masori, nu stii, revenim la dyno.

Deci, benzina! 😀

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...