RoHD Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Salut. Sper sa fie ok locul unde deschid topicul. Desi am cautat raspunsuri cam peste tot, nu gasesc cea ce caut. info: Moto: Yamaha xj6 diversion- aka FZ6R an: 2009 km:12XXX Toba: Scorpion red power. Full Intrebari: 1. E NECESAR dynoJet sau alternative, daca am toba aftermarket full?? Care e baiu' daca nu pun Dyno? 2. Ce alternativa e mai buna (DynoJet e stupid de scump), cele gata programate doar plag and play sau cele care necesita optimizare intr-un service de specialitate? Am mai gasit ceva plag and play cu mai multe mod-uri, si poti sa tot schimbi intre ele pana iti place unu din ele. Motocicleta nu e pentru competiti si nici nu vreau sa ii cresc puterea. E prima momtocicleta si e ok asa cum e din punct de vedere al puteri. Intreb daca e ok pentru motor sa ai toba After fara fuel Tuning avand in vedere faptul ca toba modifica cantitatea de aer. O mica precizare XJ6 Diversion vine echipata si fabrica cu toba Scorpion, nu stiu daca e cazu si la a mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
unaetnumitsirc Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Plug nu plag. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoHD Postat August 10, 2019 Autor Share Postat August 10, 2019 7 minutes ago, unaetnumitsirc said: Plug nu plag. Da. Scuze de gresala. Dar nu stiu cum s-o editez. Treci peste :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Mai bine baga benzina de banii aia cat ai da pe Power Commander sau ia-ti niste crashpaduri bune. Si cand vei vrea mai multa putere, ia-ti un fz1. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RoHD Postat August 10, 2019 Autor Share Postat August 10, 2019 (editat) 28 minutes ago, Adyp said: Mai bine baga benzina de banii aia cat ai da pe Power Commander sau ia-ti niste crashpaduri bune. Si cand vei vrea mai multa putere, ia-ti un fz1. 7 hours ago, RoHD said: Motocicleta nu e pentru competiti si nici nu vreau sa-i cresc puterea. E prima momtocicleta si e ok asa cum e din punct de vedere al puteri. Intreb daca e ok pentru motor sa ai toba After fara fuel Tuning avand in vedere faptul ca toba modifica cantitatea de aer. O mica precizare XJ6 Diversion vine echipata si fabrica cu toba Scorpion, nu stiu daca e cazu si la a mea. Am zis ca nu vreau pentru putere. E ok asa cum e. intreb daca e ok sa ai toba aftermarket full ( nu doar slipon) si sa nu ai dynodet sau ceva alternative. Am auzit ca e recomandat sa ai Dyno daca modifici toba si filtru aer, la mine nu e cazu de filtru. Doar toba. Deci... e ok sa ai toba aftermarket fara dynojet (sau alternative) Editat August 10, 2019 de RoHD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat August 10, 2019 Share Postat August 10, 2019 Daca vrei o solutie ca la carte, motoreta se pune pe dyno, se masoara, se ajusteaza hartile etc. Fiecare propulsor e unic si nu ma refer la modele. Power commander, in cazul tau, e o solutie de compromis fara masuratori pe dyno. In general, pentru evacuarile full (nu stiu daca pentru modelul tau exista), exista niste harti predefinite pentru power commander care regleaza cat de cat parametrii. Dar ca sa scoti si ultimul calut din motorul ala trebuie dyno, chiar si cu power commander. Acum, mergi asa daca ti se pare OK, tehnic nu ii dauneaza evacuarea aia. De regula, cand schimbi o evacuare, pierzi putin din putere in ture joase si medii si castigi in inalte. Teoretic, practic, pana nu masori, nu stii, revenim la dyno. Deci, benzina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.