Jump to content

unaetnumitsirc

Super Membru
  • Posts

    725
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    MT-09
  • Numar Moto
    Dreptunghiular
  • Club
    Clubul meu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    RS 125, Srad 750, cbr 929, r6, hornet 600, cbr 600 f4i, z750, MT-09

Recent Profile Visitors

3,547 profile views

unaetnumitsirc's Achievements

  1. Din pacate cel din accident este un vechi prieten inca din timpul scolii, prieteni de 25 de ani. Nu ii voi cauta scuze pentru ca stiu ca nu era cel mai cuminte motociclist, nici sofer. Nu avea nici foarte multa experienta desi avea permis de multi ani. E adevarat ca incerca sa exerseze manevre ce nu ar trebui pe drumul public executate, casca a purtat, dar cam atat si ea legata superficial, de aceea casca a fost gasita la 15-20 de metri distanta. Din pacate a lasat in urma o sotie si o fetita de cativa anisori. Probabil ca mai sunt persoane pe aici care il cunosc, fie ca si client, fie ca prieten, avand in vedere ca era cel care a creat Legendary Barbers. Vorbele sunt de prisos. Odihneasca-se in pace!
  2. Ce asteptari aveti de la aceasta lege propusa de un ghertoi in parlament, cand la ora actuala motoretele sunt considerate autovehicule si legal este necesara dotarea lor cu extinctor si triunghiuri reflectorizante? In curand vom fii nevoiti sa ne insurubam numere de inmatriculare si pe carena din fata ori pe far. Un lucru e cert, vremurile de cocalarie din bucuresti sunt pe sfarsite.
  3. Ce ti-e si cu taximetristii astia, si cand nu sunt in totalitate de vina sau deloc, ei tot fug de la fata accidentului
  4. Cand trag ambreiajul, cel mai adesea pe inferioare si doar din treptele 4 in jos, parca este o piedica la jumatatea cursei. Iim decupleazsa fara probleme dar e putin ingrijoratoare problema.
  5. Salut. Sub ce conditii la un mt09 din 2019 cu 8000 km reali (eu fiind primul si singurul proprietar si utilizator), se poate strica oala de ambreiaj sau ansamblul ambreiajului? De anul trecut am simtit ca ambreiajul imi agata cand il folosesc atat pe trepte superioare cat si pe inferioare. Mecanicul suspecteaza acest ansamblu al ambreiajului, dar mie imi vine greu sa cred ca se poate strica o motoreta cu atat de putini km. E o problema comuna? asa face ea? Poate aveti un raspuns mai credibil.
  6. 1. Pai la noi in romania nu cred ca exista termenul de nelegal in materie de viziera, o folosesc oricum doar ziua, iar cand e seara/noapte o schimb cu cea clara ca oricum dureaza doar 10 secunde schimbarea. 2. Foloseam si eu inainte ochelarii dar am observat ca ma lua putin ameteala daca ii foloseam o perioada indelungata. Se pare ca ochelarii sunt distorsionati cam 0.5 mm si aparent nu sunt corectati optic asa cum este viziera clara sau fumurie(sunt informatii oficiale de la un reprezentat HJC care nu sunt publice). ps: e a doua casca HJC RPHA 70 din ultimii 3 ani la care intampin aceasta problema de fabricatie, pe prima am schimbat-o prin garantie dar acum imi e prea lene sa o trimit iar. Plus ca am primit un raspuns cum ca folosesc chimicale ca sa o curat (eu folosind doar apa cand o curat) si ca din aceasta cauza e posibil sa nu mi-o mai schimbe, ca e prea dubios ca se intampla acelasi lucru tot pe numele meu.
  7. Vand HJC RPHA 70 Gaon White, an fabricatie iulie 2020. Eu am Cumparat casca in octombrie/noiembrie 2020 de pe sportbikeshop.uk si am purtat-o doar anul trecut. Marimea L, pentru alte detalii tehnice gugal este prietenul nostru. Vine cu viziera fumurie si pinlock cumparate separat de mine pentru un total de aproximativ 400 de lei pe langa pretul castii. Nu este cazuta nici macar din mana sau de pe motocicleta. Are in schimb doua mici defecte care NU afecteaza cu nimic rezistenta castii. Aceste defecte sunt niste crapaturi la nivelul chederului de sub barbie si un plastic din jurul mecanismului ochelarilor (eu nici macar nu folosesc sistemul) si din ce am inteles de la HJC mai devreme sau mai tarziu toate castile aferente modelului Rpha 70 patesc acest lucru deoarece este un defect din fabrica. Pretul total, al castii cu doua viziere(una fiind fumurie) si doua pinlockuri, 1500 lei negociabil bineinteles. Prefer sa o vand in Bucuresti sau trimit si in tara daca este cineva interesat. Contact: aici pe forum, raspund cat se poate de rapid cu datele mele.
  8. Vand o pereche de pantaloni Arlen Ness: Marimea L/54 conform ghidului lor. Pot spune ca stau bine pe tine daca ai intre 80 si 90 kg, dupa care sugi putin burta, oricum elasticul din jurul taliei este foarte flexibil si iti permite chiar si 95 de kg fara disconfort (testat). Are fermoar 360 pt prinderea cu geaca. Protectii la genunchi, tibie, solduri (destul de mari ca si suprafata nu din acelea mititele), fund (noada curului ), certificate CE. Protectiile de la genunchi sunt ajustabile. Sliderele sunt putin tocite in urma a 5-10 sesiuni pe circuit acum cativa ani, iar de atunci pantalonii sunt nefolositi (dă bine la victoriei sliderul tocit ). Ca si defecte estetice, s-a tocit putin pielea in partea de jos a ambilor craci dupa cum se poate vedea in poze. De altfel, vopseaua din zona incheieturii soldului a inceput sa se crape putin. (se vede in poze) Pantalonii nu au fost cazuti niciodata, iar structura lor este in continuare extrem de rezistenta in ciuda defectelor estetice foarte mici mentionate mai sus. Pretul de achizitie la vremea respectiva a fost de 1300 de lei, de pe fc-moto. Pantalonii sunt foarte curati interior, purtati mereu cu body, deci nu au mirosuri neplacute de . Pretul meu este de 450 de lei, usor negociabil. Prefer sa ii vand in Bucuresti, in zona Piata Victoriei, dar trimit si in tara daca este cineva interesat. Contact: aici pe forum, deoarece nu vreau sa am de-aface cu baieti care suna pentru atentie. Daca esti interesat, imi dai un mesaj privat, iti voi raspunde in cel mai scurt timp posibil. Zi buna!
  9. Nici eu nu am 1.80. La 1.74 ai mei imi venea destul de bine, tot pe la 90 kg si eu.
  10. Vand o geaca de vara RST Pro Series, din mesh pentru sezonul calduros. Marimea este XL/54. Cel mai bine va spun ca se potriveste unei persoane cu o greutate cuprinsa intre 80 si maxim 90 kg si undeva intre 1.70-180 inaltime. Are protectii la coate si umeri, plus slidere din carbon pe umeri. Protectia spate am decis sa o pastrez eu pt. mine. Costa in jur de 100 de lei o protectie pt ea de la rst. Pe alocuri s-a mai tocit din inscrisuri si din benzile foarte subtile reflectorizante, dar nu am cazut cu ea si prin urmare nu este rupta nicaieri. 2x buzunare exterioare cu fermoar, plus inca 2x buzunare la interior, unul fiind cu fermoar, toate 4 fiind impermeabile. Este un model cu cocoasa ce poate fi scoasa daca se vrea spalarea gecii. Protectiile la coate si umeri sunt reglabile prin ariciul interior. De altfel vine cu doua mesade, una termica si cealalta impermeabila. Ambele mesade pot fi conectate de geaca separat sau impreuna avand astfel o geaca polivalenta, pentru toate sezoanele anului. Fermoarele sunt YKK, foarte durabile. Este reglabila la talie, biceps si maneci. Poate fi conectate si la pantaloni compatibili cu fermoarul. Are panouri elastice de comfort la umeri. Pretul meu este de 500 de lei, usor negociabil (A fost cumparata cu 1400 de lei la momentul respectiv, adica acum 3-4 ani). Consider ca geaca merita pretul cerut. In momentul de fata costa 852 de lei pe cel mai cunoscut site din UK, si nu se gaseste in romania si probabil nici in europa, fiind un model limitat. Pun aici un link direct catre geaca. >APASA< Tin sa mentionez ca necesita o curatare exterioara usoara, deoarece mi-a fost pur si simplu lene sa o curat de lighioane. Geaca nu are mirosuri, nu e patata de subtante sau alte semne de murdarie interioara sau exterioara. Prefer sa o vand in bucuresti, in zona Piata Victoriei, astfel poate fi probata. Contact: aici pe forum, deoarece nu vreau sa am de-aface cu baieti care suna pentru atentie. Daca esti interesat, imi dai un mesaj privat, iti voi raspunde in cel mai scurt timp posibil. Sper ca nu am omis lucruri importante. Seara buna!
  11. Salut, Eu nu sunt posesor de tracer dar vin cu o intrebare pt mt9 2019, cred ca se aplica la toti de fapt. In treptele 5 si 6, imi agata ambreiajul undeva la maneta. Mentionez ca se intampla atat cu manetele stock cat si cu cele aftermarket, deci exclus sa fie din cauza manetelor aftermarket. Am ajustat ambreiajul din rotita de langa maneta in fel si schip si la fel face. Are doar 7000 km in bord, doar nu se rupe cablul atat de repede. Alte idei?
×
×
  • Create New...