Jump to content

unaetnumitsirc

Super Membru
  • Content Count

    662
  • Joined

  • Last visited

About unaetnumitsirc

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    MT-09 '19
  • Numar Moto
    Dreptunghiular
  • Club
    Clubul meu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    RS 125, Srad 750, cbr 929, r6, hornet 600, cbr 600 f4i, z750

Recent Profile Visitors

2,926 profile views
  1. Am vazut crash-urile alea "speciale", si protejeaza doar partea de jos unde este primul contact, insa planeta nu este perfect dreapta si de cele mai multe ori intervin si alte obiecte, gen pietre care strica si mai sus de acea protecte. Am vazut live efectele astea, asa ca am preferat ceva ce protejeaza o suprafata mai mare de motor. Pana la urma, ca avem dreptate sau nu unul dintre noi, fiecare face ce vrea cu banii lui cum crede de cuviinta. Sa speram ca nu e nevoie sa le testam protectivitatea.
  2. Pai da, nu cred ca exista capac care sa simuleze aspectul motorului pana la cel mai mic detaliu, dar am preferat sa protejez motorul in caz de ceva, indiferent ca pica motoreta de pe loc sau se duce taras. Cred ca plang daca pateste ceva motoreta . La partea cu imbusul, am deja. Il scosesem din trusa si apoi am pus o carpa peste si am uitat complet de el, mi-am dat seama abia azi. Crash padurile le voi monta in partea de jos langa semnale, apoi in timp voi cumpara si setul pentru partea de sus plus restul de protectii la furca si bascula.
  3. Le-am montat azi, arata asa. Capacul de la alternator a fost nitel mai dificil de montat, iar unul dintre nituri nu vrea nici de-al dracu sa se imbine la maxim. Am vrut sa montez si crash-padurile, dar nu am un imbus atat de mare ca sa pot desface surubul.
  4. De la GoRacing am luat mereu in trecut, dar de data asta mi-a fost lene sa ma duc pana la ei, chit ca e la 10 minute de mine si eram curios daca pot comanda direct de la sursa. Oricum trebuie sa ajung pe la GoRacing sau pe la TNG pt niste setare de suspensie, m-am jucat eu nitel cu suspensia bazandu-ma pe cunostintele mele mai limitate, dar tot vreau o mana mai profesionista.
  5. De la R&G, direct de pe siteul lor. Am luat capace protectie si Crash paduri in aceeasi comanda. Am atasat mai jos pretul lor, cu transport, VAT si pretul pieselor. Daca iei kitul de capace format din 3 bucati, e mai ieftin decat daca ai cumpara doua capace doar. Eu le-am cumparat anul trecut in iulie, si mi-au venit in 3 sau 4 zile. Am plecat din tara o perioada mai lunga si nu am avut timp sa le montez. Pe vremurile astea "coroniste", nu pot sa ma pronunt in cat timp ti-ar ajunge sau daca ar mai ajunge. Capace am mai avut pe o motoreta de circuit si pot sa zic ca desi arata a plastic, compozitia lor mi-au salvat motorul, insa pe vremea aia, nu existau la setul de capace acele distantiere de care vorbeam mai sus cu TNG. Am optat pt Crash padurile clasice pentru partea de jos, dar intentionez sa-mi iau si pentru partea de sus, la pachet cu niste protectii de bascula si furca, dar sa treaca prostia asta de chinezarie virusala. Daca mai vrei info, ma gasesti aici, oricum nu am ce face acasa de 3 saptamani incoace, si probabil inca 2-3 luni de acum incolo
  6. Pai ideea e ca am primit distantiere, cate doua pentru fiecare surub. Dupa ce montez distantierele pe capac conform pozei nr. 1, ramane un joc intre capac si distantierul interior (poza 2), care are un joc liber de 1 mm. Eu as vrea sa stiu daca odata cu strangerea surubului, acel distantier se aseaza astfel incat sa nu mai fie acel joc liber, ori undeva este o greseala. Distantierele sunt din aluminium, deci nu vad cum ar putea sa intre mai mult in celalalt distantier.
  7. Salut, a mai montat cineva capace pentru motor de la R&G ? As avea nevoie de niste informatii, si din pacate nu gasesc la ei pe site, nici pe net.
  8. Si eu stau doar in modul A. Intr-adevar, e putin snatchy la viteza mici, mai ales cand ai gazul complet inchis si apoi vrei sa-l deschizi, dar poti trece usor peste cu putin trail braking. Cel putin eu am eliminat complet efectul asta facand asta. Este cel mai fun modul A.
  9. Am relatat ce mi s-a comunicat din partea lor atunci cand i-am intrebat. Intre timp am renuntat la a pune o evacuare aftermarket din motivele relatate de tine, si pt ca nu am incredere in dual motors. Ce voi monta in urmatoarea perioada, sunt crash paduri si capace protectie de la RNG, cam atat.
  10. Mie la dual motors doua conditii mi-au pus astfel incat sa nu pierd garantia: 1. Nu umblu in interiorul motorului. In rest pot sa umblu la ce vreau eu, chiar sa pun si alta evacuare. 2. Nu umblu la nimic ce se leaga de electronica motoretei. Acum nu stiu daca include si resoftarea. Mi-au dat niste hartii unde scrie ce include pierderea garantiei, dar nu stiu pe unde le-am pus.
  11. De ce nu ar fi la fel ? E acelasi cadru, motor, aceleasi dimensiuni etc. Amortizorul ohlins de pe modelul SP, specifica ca este compatibil si pe XSR900.
  12. Salut, Si-a facut cineva upgrade la suspensia de pe mt9 normal ? Am gasit un amortizor de la K-Tech, model Razor R, si intrebarea mea e daca dimensiunile unui amortizor spate de la xsr900 sunt aceleasi cu cel de pe mt9. L-am gasit la oferta insa specifica in titlu ca este pentru xsr900. Multumesc.
  13. Am vrut doar sa las asta aici. Aparent este un speed putin custom. Seria speed triple cred ca e cea mai bad ass motoreta existenta, urmata de MV agusta Rush 1000.
  14. Majoritatea serpisorilor aceia umpluti cu smoala nu sunt pe trasele ideale, iar peste cei care sunt se cam trece perpendicular. Dar cum zicea colegul mai sus cu timpul de 1:10, eu as tinde sa zic ca sub 1:14/13 devine riscant. Oricum, pe amckart pe timpul verii e de dus in timpul saptamanii ca sa poti intra des, altfel in weekend stai si cate 2 ore pt 10-15 minute. Cu toate astea, AMC inca este o optiune foarte buna pentru toti cei care vor sa invete, exerseze si sa-si imbunatateasca abilitatile.
×
×
  • Create New...