Jump to content

unaetnumitsirc

Super Membru
  • Content Count

    706
  • Joined

  • Last visited

About unaetnumitsirc

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    MT-09
  • Numar Moto
    Dreptunghiular
  • Club
    Clubul meu

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    RS 125, Srad 750, cbr 929, r6, hornet 600, cbr 600 f4i, z750, MT-09

Recent Profile Visitors

3,212 profile views
  1. Multumesc. Am facut rost de la Clavi pana la urma, sper sa nu mai cada de acolo surubul.
  2. Salut, are cineva un surub de m6, lungime 55 mm, prin bucuresti? Spalam cazanul zilele trecute si am observat ca lipseste unul de aici: Am cautat pe la dedeman si bricostore, dar nu am gasit.
  3. Salutari din Uganda, Astazi am fost sa fac resoftarea cea de toate zilele la TNG. Nu o s-o lalaiesc cu minutiozitatea, calmul si grija cu care a lucrat George pentru ca se stie deja asta . In alta ordine de idei, am vrut de la cazanul meu sa nu mai fie acceleratia in modul A de tip ON/OFF si frana de motor sa nu mai fie atat de agresiva. Au fost rezolvate si sunt tare fericit ca ma pot bucura de modul A atat la iesirea din curbe cat si la mersul in oras. Pe langa cele de mai sus, am observat in cele doua ore de plimbare ca motoreta este mai liniara in acceler
  4. Al meu e din 2019, 6000 km si deja sa faca asa?
  5. Salut, am observat ca atunci cand trag ambreiajul, acesta are un feeling de agatat. Face asa din prima zi cand am luat-o de noua. Asa e la toate sau e pe duca cablul?
  6. Folie cu adeziv pe ea. Dar nu recomand sa o faci din urmatoarele motive: - Folia aftermarket nu are si o suprafata mata, si astfel se reflecta multe chestii in bord in timp ce mergi si nu prea distingi ce e pe display, mai ales daca esti in soare. - Pe timp de noapte se vede ALbastru displayul in loc de negru, si nu stiu daca la modelul SP e la fel. - E migaloasa treaba cu rotirea foliei si nimerirea unghiului ideal pt displayul negru. - Nu se vede mai bine pe timp de zi. - Daca totusi de decizi sa o faci, nu iti recomand sa folosesti alcool izopropilic, pt ca aju
  7. Azi ma plictiseam, asa ca am facut inversie de display la mt-09. Am avut nevoie o folie Polarizanta, doua surubelnite si un imbus, o lama de cutter in stare perfecta, un card de RATB, mult alcool izopropilic si mult mai multa rabdare. Inainte: In timpul Procesului: Apoi a urmat o serie se rotire a foliei polarizante pana am gasit unghiul care mi s-a parut mie ca e cel mai negru, am trasat niste linii, am decupat si apoi am lipit noua folie pe display. Dupa 2 ore: Din pacate acum cu fundalul n
  8. https://www.yamaha-motor.eu/ro/ro/products/motorcycles/hyper-naked/mt-09-2021/ Pareri despre noul mt-09 ? Mie personal mi se pare foarte urat. Pe partea de electronica si mecanica, este o evolutie clara.
  9. Am mai retapitat in trecut sei si mereu au iesit cu o forma rotunda, ca de balon, ceea ce e foarte oribil.
  10. Are cineva saua confort pe mt9 si ar vrea sa ne vedem 5 minute undeva in bucuresti sa o incerc si eu? Nu sunt convins daca merita banii.
  11. https://www.motorcycle.com/mini-features/2021-yamaha-mt-09-getting-larger-engine-to-meet-euro-5-standards.html Yamaha‘s MT-09 is getting a larger engine for 2021, as part of an update to allow the “Master of Torque” Triple to meet Euro 5 standards. The new engine will increase from the current 847cc to close to 890cc and increase its maximum power by 4 hp to a claimed 118 hp while reducing its emission output. At the moment, we can only confirm the MT-09 will receive the updated engine, but we expect other Yamaha models that share the three-cylinder engine, such as the Tracer 900,
  12. Crede-ma e prima data cand mi se intampla si mie. Am citit ca aceste cauciucuri cu care vine motoreta sunt o versiune mult mai slab calitativa decat acelasi model cumparat de la un dealer autorizat. M-am dat si pe circuit vreo 3 zile cu ele, poate de la franare mai puternica se duce mai repede, alta explicatie nu am. Deci habar nu am.
  13. La mine a venit cu S20 din fabrica. Am 4600 km pe motoreta, si pot zice ca aceste gume sunt bune si proaste in acelasi timp. Cateodata se incalzesc super repede si cateodata stau reci chiar si dupa 50 km parcursi, nu le inteleg deloc. Si da, am presiunea corecta facuta la ele mereu. Revenind la nr de kilometrii, guma spate mai duce lejer inca 4500 km, iar fata e terminata, deja am ajuns la marker. Probabil le voi schimba cat mai curand posibil sau la inceputul sezonului viitor cu niste sportsmart 2 max, gume cu care am facut in trecut pe un z750 cam 15k km si inca mai mergeau nitel,
  14. Nu atinge ghidonul in rezervorul cand il brachezi la maxim ?
  15. @TNG Te salut cu respect. Am o intrebare si anume, exista vreo posibilitate de a muta releul de sub sa astfel incat sa nu ma mai arda la fundulet ? Multumesc.
×
×
  • Create New...