Jump to content

Adyp

Super Membru
  • Content Count

    709
  • Joined

  • Last visited

About Adyp

  • Rank
    Unforgiven

Contact Methods

  • Website URL
    http://!@#$%%^^?.ro

Profile Information

  • Location
    BuCUResti
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    vreo 4-5 ca dupa aia obosesc...
  • Club
    de club

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600rr;R1;RSV4;690

Recent Profile Visitors

697 profile views
  1. Daca citesti macar ultimele 10 pagini din topicul asta cred ca iti poti face o idee destul de clara despre ce gume ti s-ar potrivi.
  2. Iesi mai ieftin cumparand-o noua.
  3. Ce bun era acum vreo 3 saptamani... xD
  4. Daca vrei o solutie ca la carte, motoreta se pune pe dyno, se masoara, se ajusteaza hartile etc. Fiecare propulsor e unic si nu ma refer la modele. Power commander, in cazul tau, e o solutie de compromis fara masuratori pe dyno. In general, pentru evacuarile full (nu stiu daca pentru modelul tau exista), exista niste harti predefinite pentru power commander care regleaza cat de cat parametrii. Dar ca sa scoti si ultimul calut din motorul ala trebuie dyno, chiar si cu power commander. Acum, mergi asa daca ti se pare OK, tehnic nu ii dauneaza evacuarea aia. De regula, cand schimbi o evacuare, pierzi putin din putere in ture joase si medii si castigi in inalte. Teoretic, practic, pana nu masori, nu stii, revenim la dyno. Deci, benzina!
  5. Mai bine baga benzina de banii aia cat ai da pe Power Commander sau ia-ti niste crashpaduri bune. Si cand vei vrea mai multa putere, ia-ti un fz1.
  6. Pai daca astepti sa iasa flacarile pe toate gaurile, normal ca nu fac fata stingatoarele alea mici. Ala a asteptat mult si bine, ca i s-a parut lui, un mecanic priceput ca tot romanu', ca e de la ambreiaj. Si daca e de la ambreiaj, stai si te uiti cum iese fumul? mergi mai tare ca poate se raceste? Anyway, colegul nostru a reactionat cum ar trebui sa reactioneze orice om din lumea asta, jos palaria!
  7. Teoretic, ar trebui "asociate" cu buletinul la unitatea de cazare/agentia de turism. Iarasi teoretic sunt amenzi usturatoare atat pentru vanzator cat si pentru unitatea unde e folosit daca nu corespund datele. Practic... D-zeu cu mila! Sunt unii care risca si le tine, altora nu, depinde de operatorul de vacanta/cazare.
  8. Depinde de tot ce am scris mai sus. N-ai zis nimic de evacuare si filtru de aer, telepatic nu stie nimeni ce ai tu pe mobra, stock sau aftermaket.
  9. Poate fi si soft sau poate fi si o desincronizare a injectiei, toba schimbata, alte galerii, alt filtru de aer etc. Prea multe cauze, asa, la rece, pe forum. Incepe cu sincronizarea injectiei ca prim pas.
  10. Daca esti din bucale, treci pe la mine si iti arat eu cum se face, e simplu!
  11. Acum zic si eu, poate nu stii, piulita aia are rol de contra, adica sa nu se insurubeze intinzatorul. Ma gandesc ca daca filetele sunt OK nu respecti procedura de intindere, respectiv blocarea surubului intinzator cu ajutorul piulitei. Zic si eu, le luam prin eliminare.
  12. Daca il intinzi la cum spui ar trebui sa iti iasa roata din furca la ce masuri si frecvente de intins zici aici. Eu cred ca intinzatorul de lant nu il tine cum il setezi initial. Verifica sa nu fie filetul dus la intinzator (sau ce sistem ai acolo, nu stiu tipul)
  13. Adyp

    accident unirii

    Avea de cateva luni moto, era incepator.
  14. Pune si tu o poza cu lantul si pinionul spate aici.
×
×
  • Create New...