Jump to content

Adyp

Super Membru
  • Content Count

    694
  • Joined

  • Last visited

About Adyp

  • Rank
    Unforgiven

Contact Methods

  • Website URL
    http://!@#$%%^^?.ro

Profile Information

  • Location
    BuCUResti
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    vreo 4-5 ca dupa aia obosesc...
  • Club
    de club

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    600rr;R1;RSV4;690

Recent Profile Visitors

635 profile views
  1. Stai, adica ciobanul e de vina ca ai ramas tu fara benzina? xD
  2. Vorba cuiva mai sus, ma bine fa un schimb mai devreme decat sa bagi balarii cu efect placebo.
  3. Eu zic sa completezi si sa mai verifici sa vezi daca scade in continuare. Furtunele se mai dilata, se mai evapora antigelul ala... daca vezi ca scade constant atunci ai o problema.
  4. Va multumesc de raspunsuri! Voi incerca la Pacii, parca am mai mare incredere in sertizarea aia de cleste special decat in alea care se insurubeaza.
  5. mai sterge din mesaje

    1. Adyp

      Adyp

      Pai... am 42% mesageria plina... Am mai sters, am 31%. :)

  6. Multumesc! Ceva mai aproape, pe la bucale, stie cineva? Las Oradea ca varianta de backup, momentan.
  7. Salut! Stie cineva daca avem pe la noi pe cineva care face conducte de frana (Venhill, Hell etc.)? Adica sa aiba masina/cleste de sertizat conducte aftermaket. As avea de scurtat cativa centimetri din conducta fata si spate, sunt mai lungi putin decat e cazul. Multumesc anticipat!
  8. In loc sa apreciezi faptul ca si-a insusit corectia te tii in continuare de beregata lui...
  9. Am mai invatat ceva. Se pare ca stiam gresit (de la unul care se presupune ca era de meserie). Si problema e ca am auzit-o in mai multe locuri.
  10. Scuze, poate am parut putin acid... adevarul e ca ma enervasera niste tampiti la lucru xD. Revenind, ia de buna denumirea de pompa secundara de ambreiaj, iti garantez eu ca asa stie aproape oricine despre ce e vorba. Iar cu centralina, zi-i ECU, iar stie aproape oricine. Spor la vanzare, si eu prefer o mobra mai bine ingrijita, chiar daca e mai scumpa putin.
  11. Cilindru receptor... wtf, zi-i, omule, pompa secundara de ambreiaj. Sau pe hengleza macar, slave clutch pump. Centralina la fel... italiano vero!
  12. Salut! Asta? http://www.oberon-performance.co.uk/acatalog/KTM-LC4-Models.html#SID=5706?aCLU_2d1201 Si am gasit si carcasa: https://www.amazon.co.uk/Thermaltake-CA-1G6-00T1WN-00-Core-Tower-Window/dp/B01K7YKI1O/ref=sr_1_fkmrnull_1?crid=P4Z5UY7HYM8H&keywords=thermaltake+core+g3&qid=1557073064&s=gateway&sprefix=Thermaltake+Core+G3%2Caps%2C209&sr=8-1-fkmrnull
  13. @Raisa_c, stiu foarte bine ce inseamna reconditionare, tocmai de aceea am zis ca trebuie investit in primul rand bani. Eu mi-am ingrijit toate mobrele la modul aproape obsesiv, chiar ma doare sufletul sa le vad cum au ajuns, neingrijite si muncite, pe principiul magarului: apa, paie si bataie. Cei care ma cunosc stiu cum mi-am tinut toate mobrele. Mi-am vazut acum vreo 3 saptamani RSV4, m-a luat cu mila de-a dreptul. Acum am adus la suprafata un 690 supermoto si m-am jurat ca la mine moare mobra asta. Garajul e singurul motiv pentru care vreau sa ma mut la casa, sper, anul asta. Debaraua din apartament a fost plina de oale pentru gatit puse pe 7 rafturi, acum toate oalele au ajuns pe un singur raft, pe restul am scule si fiare. Ma tot uit de ceva vreme dupa un compresor si un aparat de sudura... principala problema e spatiul de depozitare. Dorinta mea de clasa a 11-a a fost sa ma fac mecanic auto dupa liceu. N-a fost sa fie insa fiarele tot in sange sunt. Asa ca stiu. Din ce am vazut la initiatoarea topicului banuiesc ca nu are mobra deloc. E greu sa ai o mobra pe care vrei sa o faci ca sa mergi cu ea si sa nu ai bani suficienti, cat sa nu faci rabat de la calitate sa nu ajunga un kitsch.
  14. Mai bine strangi banii si iti iei unul functional, fara sa bagi prea multi bani in el. Astea de reconditionat... mananca MULT mai multi bani decat unul care merge deja pe strada. Dar depinde si de moto, ce ti-ar placea etc.
×
×
  • Create New...