fba Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Am si eu o dilema ... as vrea sa schimb rulmentii spate; motorul ar trebui sa aiba 6203DDU, eu am cumparat 6203Z. am citit aici: http://www.essexgroup.com/Subsidiaries/Ess...earings-web.pdf care ar fi semnificatia ... din pacate nu prea am inteles cam care e diferenta si nici nu stiu daca merg pusi astia cu Z in loc de DDU. astea sunt semnificatiile pt indicativi: Sealed or Shielded No Symbol: Open ---------------------- L, LL: 1 seal, double seal Z, ZZ: 1 shield, double shielded RS, 2RS: 1 seal, double seal LLU: Contact seal (NTN) LLB: Non-contact seal (NTN) DDU: Sealed (NSK) DD: KBC cu alte cuvinte ar trebui sa pun Sealed si eu am cumparat 1 shield ... ce parere aveti? merita sa ii inlocuiesc? multumesc bearings_web.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 daca e capsulat pe ambele parti indiferent cu plastic sau cu tabla....merge fara probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 ddu nu-s capsulati cum stim noi de la astia romanesti. au niste simeringuri pe ambele parti. cei capsulati pe care-i stim noi nu sunt etansi. intra praful in ei! in schimb daca rulmentii sunt protejati de simeringuri externe la roata n-ai nici o treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
karpatenwolf Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 Am si eu o dilema ... as vrea sa schimb rulmentii spate; motorul ar trebui sa aiba 6203DDU, eu am cumparat 6203Z. am citit aici: http://www.essexgroup.com/Subsidiaries/Ess...earings-web.pdf care ar fi semnificatia ... din pacate nu prea am inteles cam care e diferenta si nici nu stiu daca merg pusi astia cu Z in loc de DDU. astea sunt semnificatiile pt indicativi: Sealed or Shielded No Symbol: Open ---------------------- L, LL: 1 seal, double seal Z, ZZ: 1 shield, double shielded RS, 2RS: 1 seal, double seal LLU: Contact seal (NTN) LLB: Non-contact seal (NTN) DDU: Sealed (NSK) DD: KBC cu alte cuvinte ar trebui sa pun Sealed si eu am cumparat 1 shield ... ce parere aveti? merita sa ii inlocuiesc? multumesc 100% sunt buni .Ii montezi cu capsarea la exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fba Postat Ianuarie 19, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2007 daca e capsulat pe ambele parti indiferent cu plastic sau cu tabla....merge fara probleme... multam frumos ... cred ca ii pun pana la urma ddu nu-s capsulati cum stim noi de la astia romanesti. au niste simeringuri pe ambele parti. cei capsulati pe care-i stim noi nu sunt etansi. intra praful in ei! in schimb daca rulmentii sunt protejati de simeringuri externe la roata n-ai nici o treaba! multumesc m-am gandit ca asta ar trebui sa fie ... si eu ce fac? ii pun asa? ii las pe astia pana crapa ... sau caut DDU? tinand cont ca sunt 50k buc ... parca i-as pune, kit ca or sa tina mai putin adica ... i-as cam pune p-astia noi 100% sunt buni .Ii montezi cu capsarea la exterior. multam frumos, ce inseamna capsarea? sunt ... simetrici - au niste aparatori pt bile - pe ambele parti - dar nu etanse, asa cum spunea mai sus domnul stress_L&P Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Ianuarie 19, 2007 Share Postat Ianuarie 19, 2007 m-am gandit ca asta ar trebui sa fie ... si eu ce fac? ii pun asa? ii las pe astia pana crapa ... sau caut DDU? tinand cont ca sunt 50k buc ... parca i-as pune, kit ca or sa tina mai putin adica ... i-as cam pune p-astia noi multam frumos, ce inseamna capsarea? sunt ... simetrici - au niste aparatori pt bile - pe ambele parti - dar nu etanse, asa cum spunea mai sus domnul stress_L&P prima rugaminte a mea: nu-mi spune domnul stress_L&P ca am abia 22 de ani si nici aia impliniti! si cred ca si daca as fi avut vreo 80 tot nu as fi vrut sa mi se spuna "domnul"! cel putin din partea unui motociclist! ai de ales... poti sa-i pui pe astia dar nu te astepta la mai mult de 3000 de km de la ei! ce faci? ii schimbi la fiecare 3000 de km? adica io care-s nebun dupa surubareala si motoare nu as face asa ceva! poti in schimb sa-i pui fara probleme pe astia pana iei DDU! SAU!!! daca ai simeringuri peste rulmenti la roata poti sa-i pui pe astia fara probleme! daca sunt totusi expusi schimba-i! obligatoriu schimba simeringurile daca le ai odata ce ai demontat ansamblul! nu or sa mai etanseze bine! daca vrei sa stii de ce iti spun, daca nu urmeaza-mi sfatul si atat! capsarea depinde de ce intelege fiecare ce inseamna! ddu au simeringuri si sunt etansi! daca ai tai au protectii de tabla nu pot fi folositi decat daca ai si simeringuri exterioare! eu la ij am roti de honda cbr 1000 f! rulmentii mei sunt DDU (dupa carte) si su si simeringuri peste ei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.