Dragos Catan Postat Ianuarie 28, 2020 Share Postat Ianuarie 28, 2020 Salut! Saptamana asta as vrea sa mi achizitionez primul meu motor de enduro (da, stiu, sxf ul este cross) Am 74 kg..deci nu foarte greu. Desi sxf ul arata foarte bine, are 120 ore de cand a fost refacut motorul, iar proprietraul mi a spus ca la 150 ore deja trebuie refacut. In schimb, wr ul tocmai ce a primit un full service, suspensii, biela, segmentii, supape, filtre si lantul. Pe care ar trebui sa o aleg? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MariusP01 Postat Februarie 7, 2020 Share Postat Februarie 7, 2020 (editat) Părerea mea ar fi WR, sunt fost posesor de WR și pot sa zic ca este ce ai nevoie. Și dacă esti începător nu sării la motociclete puternice. Editat Februarie 7, 2020 de MariusP01 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aion2014 Postat Februarie 7, 2020 Share Postat Februarie 7, 2020 SXV si o lasi de sosea Sry de off... Acum depinde cat de mult te intereseaza mentenanta... La ktm e cam greu. Dar ca intotdeauna o iei pe aia care te gadila mai mult. Succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Februarie 7, 2020 Share Postat Februarie 7, 2020 Eu stiu un singur om care avea SXF 450. Si l-am vazut si in padure, cand dadea la pedala si fierul nu voia sa porneasca, pentru ca se inecase. Si injura, si injura..... Si mai stiu si posesori de WR-uri 250 X (presupun ca de varianta X e vorba, nu? cea de enduro), care erau foarte multumiti de motoarele lor. La un moment dat am mers si eu pe unul, pasager, ca mi-am prajit ambreiajul in padure si m-a transportat omul pana la baza sa-mi iau scule. Si ce mai mergea motorasul ala mic la deal, cu 2 oameni in spate, de ziceai ca nici nu ne simtea. Per total, orice posesor de WR250X iti va spune ca e o motocicleta foarte fiabila, pe care inveti multe si care te aduce acasa de fiecare data. Iar de cross-uri de capacitate mare, fie ele KTM 450SXF, Honda CRF450, etc, sunt facute strict sa rupa gazonul pe circuitul de cross, dar sa nu exceleze in padure. Putere foarte mare, ambreiaj de tip on-off (atunci cand dai doar un pic drumul la ambreiaj, iti livreaza instant puterea la roata si mai degraba te dai peste cap decat sa urci panta). Porneste greu daca o dai pe o parte si se ineaca. Cutie de viteze etajata astfel incat viteza 1 e prea scurta si viteza 2 prea lunga. Instalatie electrica rudimentara care de multe ori nu-ti permite nici sa invarti un ventilator pentru racirea radiatorului. Radiatoare mai mici decat la enduro pentru ca e facuta sa se raceasca singura la viteza, nu sa o barai incet-incet pe urcari... Numai avantaje. Tu iei ce vrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.