Sari la conținut

Presiune in radiator


Gogu
 Share

Postări Recomandate

CRF nu are supapa, are doar capacul de la radiator care e cu arc si care face pe supapa. Cand creste presiunea, arcul e impins si lasa apa sa urce si sa iasa pe furtunasul de evacuare.

Daca iti face doar presiune in radiator, s-a intamplat probabil ceva cu acel arc. Ceva il blocheaza, ai depuneri pe el si nu mai culiseaza garnitura din capat, s-a intarit arcul (desi, de obicei, arcul se decaleste si devine in timp mai moale, iese apa mai repede).

Poti verifica depunerile de pe acel sistem de culisare din centrul arcului sau poti sa-ti cumperi alt capac. La KTM e 45 lei un capac, la Honda ar trebui sa fie la fel.

 

Dar de ce te deranjeaza ca face presiune? Face presiune asa de mare incat sparge furtunurile? In rest, instalatia e facuta sa functioneze la presiune, asa ar trebui sa se comporte.

Uite explicatia aici:

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...