Catalin222 Postat Aprilie 24, 2020 Share Postat Aprilie 24, 2020 Salutare. Am un ktm 250 exc-f din 2009 si nu mai sta la relanti. Trebuie facute setarile la carburator si jiglere pentru vara din cate am inteles. Fostul proprietar mi-a zis ca nu trebuie alte jiglere, de vara, trebuie doar setate astea pentru aer cald. L-am dus la un mecanic, a desfacut carburatoru, a umblat pe la jiglere si tot nu i-a dat de cap. Daca stie cineva sa imi dea un sfat, mi-ar fi de mare ajutor. Aprinderea e buna, proneste imediat la pedala, pistonul si cilindrul verificate, distributia buna. Daca nu accelerezi din manșon moare, nu sta la relanti! Multumesc mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Aprilie 24, 2020 Share Postat Aprilie 24, 2020 Dau mai multe beri cui îmi explică cum se seteaza jiglerele pentru aer cald. Altfel, de acord cu GoodKat: Schimbă ”mecanicul”... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin222 Postat Aprilie 25, 2020 Autor Share Postat Aprilie 25, 2020 Am rezolvat astazi, va multumesc pentru raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin222 Postat Aprilie 30, 2020 Autor Share Postat Aprilie 30, 2020 Da, la mine cel putin nu trebuie schimbate jiglerele, nu stiu cum este la alte motociclete. Acum merge foarte bine, sta la relanti, trage bine. Am 2 jiglere care au fost reglate! Daca as sti v-as pune mai multe, poate se mai gaseste cineva in situatia mea. Motorul meu este in 4t, la cele in 2 timpi stiam ca se schimba. Am prieteni care au 2t si au 2 seturi de jiglere, unul pentru iarna, unul pentru vara! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.