m72story Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 Salutam cu respect. Editia din acest an a avut particularitatea ca s-a plecat in doua grupuri: GRUPUL SUD format de un IZH, Dnepr, Jawa TS, Jawa California care s-au deplasat pe ruta: Bucuresti-Alexandria-Corabia-Drobeta-Herculane-Petrosani-Obarsia Lotrului. GRUPUL NORD format din Dnepr, Minsk si M72 cu traseul Bucuresti-Pitesti-Ramnicul Valcea-Horezu-Novaci-Ranca-Obarsia Lotrului. Pribleme personale m-au determinat sa revin de urgenta in Bucuresti pe traseul Voineasa-Brezoi-insotit fiind de Minsk-ul lui Dan Casalean. Din momentul in care am participat doar la prima parte a expeditiei relatarea mea se refera doar la aceasta parte. Am avut doua anvelope sparte, una la M dupa ce am calcat pe un ciob si o alta la Minsk, ambele rezolvate cu camerele de rezerva din dotare. Deoarece Minsk-ului nu ii functiona viteza a doua, atat de importanta in urcare, a trebuit remorcat la sufa pe portiunile mai dificile de Nipru lui Vlad si M-ul meu. Voi reveni cu noi detalii de la cei ramasi pe traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 8, 2020 Share Postat Iulie 8, 2020 Acum 18 minute, m72story a spus: Salutam cu respect. Editia din acest an a avut particularitatea ca s-a plecat in doua grupuri: GRUPUL SUD format de un IZH, Dnepr, Jawa TS, Jawa California care... Salut cu toata stima protagonistii acestui tur de forta! Ne-am intalnit undeva in zona Gorjului si pot spune ca sentimentul de aventura pe care-l emanau era debordant si molipsitor! Fiindca timpul nu mi-a permis, nu am putut insoti prea mult grupul. Poate alta data, fiindca oricand "am cu ce"! Nu am renuntat si nu voi renunta la motocicletele tineretii. Ca remarca, nu au existat in grup decat doua Jawa 350 TS (California nici nu exista...poate ai vrut sa zici Californian!). Daca la anu' daca voi fi sanatos, apt moto, cu motoarele functionale, voi insoti grupul mai mult, ideea imi surde! Drumuri bune si fara incidente neplacute, fratilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m72story Postat Iulie 8, 2020 Autor Share Postat Iulie 8, 2020 Ajunsi la Jina Nota tehnica: 1. Pinionul de distributie al axei cu came din duramid a rezistat nesperat de bine, aveam ca backup upgrade-ul chinezesc cu doua gauri deja presat pe o axa de rezerva. 2. Discul de ambreiaj auto a functionat perfect, nu a dat niciun semn de oboseala sau ezitare, indiferent de plaja de turatie sau treapta de viteze, inclusiv la tractarea Minsk-ului. 3. Cei 20% motorina in benzina cred ca si-au facut simtita prezenta. Desi motorul are 400 de km de cand a fost facut (pistoanele sunt de Mazda 1600) nu am avut niciun momet senzatia ca ar da sa stranga pe cilindrii. La tractarea Minsk-ului cu a 1-a in urcarea de dupa Ranca, a fost prima data cand am observat ca vopseaua de pe galeria de admisie arde, desi o folosesc din 2012 . Frana de pe atas face toti banii, chiar daca este o manufactura face diferenta cand ai atasul incarcat 4 La peste 70 are momente cand sare dintr-a patra, pesemne ca sincronul calca insuficient pe dantura de angrenare sau harta este cu joc excesiv. Ramane de constatat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.