Sari la conținut

Transalpina 2020


m72story
 Share

Postări Recomandate

Salutam cu respect.

Editia din acest an  a avut particularitatea ca s-a plecat in doua grupuri:

GRUPUL SUD format de un IZH, Dnepr, Jawa TS, Jawa California care s-au deplasat pe ruta:

Bucuresti-Alexandria-Corabia-Drobeta-Herculane-Petrosani-Obarsia Lotrului.

GRUPUL NORD format din Dnepr, Minsk si M72 cu traseul Bucuresti-Pitesti-Ramnicul Valcea-Horezu-Novaci-Ranca-Obarsia Lotrului.

Pribleme personale m-au determinat sa  revin de urgenta in Bucuresti pe traseul Voineasa-Brezoi-insotit fiind de Minsk-ul lui Dan Casalean.

Din momentul in care am participat doar la prima parte a expeditiei relatarea mea se refera doar la aceasta parte.

Am avut doua anvelope sparte, una la M dupa ce am calcat pe un ciob si o alta la Minsk, ambele rezolvate cu camerele de rezerva din dotare.

Deoarece Minsk-ului nu ii functiona viteza a doua, atat de importanta in urcare, a trebuit remorcat la sufa pe portiunile mai dificile de Nipru lui Vlad si M-ul meu.

 Voi reveni cu noi detalii de la cei ramasi pe traseu.

 

IMG-20200708-WA0007.jpg

IMG-20200708-WA0006.jpg

IMG-20200708-WA0003.jpg

IMG-20200708-WA0000.jpg

IMG-20200707-WA0018.jpg

IMG-20200707-WA0011.jpg

IMG-20200707-WA0005.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, m72story a spus:

Salutam cu respect.

Editia din acest an  a avut particularitatea ca s-a plecat in doua grupuri:

GRUPUL SUD format de un IZH, Dnepr, Jawa TS, Jawa California care...

 

Salut cu toata stima protagonistii acestui tur de forta! Ne-am intalnit undeva in zona Gorjului si pot spune ca sentimentul de aventura pe care-l emanau era debordant si molipsitor! Fiindca timpul nu mi-a permis, nu am putut insoti prea mult grupul. Poate alta data, fiindca oricand "am cu ce"! Nu am renuntat si nu voi renunta la motocicletele tineretii.

 

 

Ca remarca, nu au existat in grup decat doua Jawa 350 TS (California nici nu exista...poate ai vrut sa zici Californian!). Daca la anu' daca voi fi sanatos, apt moto, cu motoarele functionale, voi insoti grupul mai mult, ideea imi surde!

 

Drumuri bune si fara incidente neplacute, fratilor!

IMG-20200705-WA0007.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajunsi la Jina

IMG-20200708-WA0013.jpg

IMG-20200708-WA0010.jpg

IMG-20200708-WA0008.jpg

Nota tehnica:

1. Pinionul de distributie al axei cu came din duramid a rezistat nesperat de bine, aveam ca backup upgrade-ul chinezesc cu doua gauri deja presat pe o axa de rezerva.

2. Discul de ambreiaj auto a functionat perfect, nu a dat niciun semn de oboseala sau ezitare, indiferent de plaja de turatie sau treapta de viteze, inclusiv la tractarea Minsk-ului.

3. Cei 20% motorina in benzina cred ca si-au facut simtita prezenta. Desi motorul are 400 de km de cand a fost facut (pistoanele sunt de Mazda 1600) nu am avut niciun momet senzatia ca ar da sa stranga pe cilindrii.

La tractarea Minsk-ului cu a 1-a in urcarea de dupa Ranca, a fost prima data cand am observat ca vopseaua de pe galeria de admisie arde, desi o folosesc din 2012 .

Frana de pe atas face toti banii, chiar daca este o manufactura face diferenta cand ai atasul incarcat

4 La peste 70 are momente cand sare dintr-a patra, pesemne ca sincronul calca insuficient pe dantura de angrenare sau harta este cu joc excesiv. Ramane de constatat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...