uscatu090 Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Am apriendere elecronica de trabi si vreau sa o adaptez la un ij jupiter4 vreau sa va rog daca a facut cineva treaba asta sa dea ceva detalii, scheme, orice ce m-ar ajuta pe mine sa il adaptez. stiu ca se poate dar daca o facut cineva deja treaba asta ca sa nu ma mai chinui eu si sa fac teste si alte chestii. e mai usor sa faci un lucru dupa ce a inventat cineva. regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mielu Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Intreaba la dom' doctor NFLT. Prietenii stiu de ce! Bafta si drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Mai 20, 2004 Share Postat Mai 20, 2004 Am sporovăit deja pe..... "e-miel"... ...am să-mi bag nasu-n Ij săptămâna următoare, disecţie, anatomo-patologic, histologie...tot tacâmu', cu desene, scheme...alea-alea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uscatu090 Postat Mai 21, 2004 Autor Share Postat Mai 21, 2004 ok nflt eventual niste poze digitale la tot ce e pe acolo "offtopic" nflt vi la intrunirea de la cluj? poate ne vedem pe acolo. eu merg doar sambata ca astazi lucrez. si daca vi cu iju o sa studiem problema acolo. "offtopic" regards Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulian_florea Postat Iunie 1, 2004 Share Postat Iunie 1, 2004 Uite ce am scris eu acum o luna despre ap el de Trabi la Jawa:dc ai intrebari suna-ma.Eu mi-am montat ap el de Trabant.Nu a fos prea greu dar nici usor pt ca am facut-o singur si nu stam numic despre adaptare.Am cumparat-o la mana a doua si am dat pe ea 1.3 mil.Eu am luat-o de la un mag de piese auto din spatele MegaImage Lizeanu.Am niste nr de tel pt cei interesati cu magazine de piese de Trabant:-zona Rahova 420.18.85-Vacaresti 330.72.85-Baicului (Gara Obor) 252.42.20/int 112In primul rand ap el de Trabi nu s-a facut decat pe 12 V.Ap el consta intr-un modul de comanda si un senzor magnetic cu disc.Discul se invarte odata cu ambielaju si da o scanteie intr-un loc marcat pe disc cu o gaura si celalta scanterie in punctul diametral opus.O sa pun pe site oschema cu legaturile electrice pe care o am din revista Autoturism.In primul rand trebuie indepartate platinile si condensatorii.Platoului i se scoate pasla de ungere si suportul ei.Se pune placa electronica cu senzorul pe platou dupa ce i se da gaura.Se prinde cu 2 suruburi(unul din suruburi sa fie in gaura care sa permita reglarea ei).Eu am pus-o in stanga axului si am folosit niste piulite ca distantiere.ATENTIE:in spatele senzorului magnetic sa punteti niste carton care sa il fereasca de interferentele magnetice de la rotor.Am increcat si fara si conteaza!!!!!!!!Problema e cu inelul magnetic.Trebuie centrat exact pe axul ambielajului si pt asta tb facuta o bucsa .Eu am fosta la teodoresti care mi-au facut o bucsa din bronz .O problema mai este ca senzorul magnetic de pe placa (ala mic de forma dreptunghiulara) trebuie pozitionat ca in instalatia de la Trabant(cu lungimea dreptungiului paralelea cu axul ambielajului).Dc nu fac asta,o sa am erori f mari la avans in celalat cilindru .Nu stiu daca ati inteles tot ce am scris dar sper sa va fie de ajutor.Osa revin dupa ce fac poze la aprindere si o sa fac un topic in care sa explic deta;iat ce si cum.BAFTA!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theBD Postat Iunie 11, 2004 Share Postat Iunie 11, 2004 face cineva adaptare aprindere trabi pt nipru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.