Laur25 Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 Salutare colegi! Am o problema la un CBR 125, 2004, carburatie...Dupa ce merg ceva km cu turatie mai mare, adica peste 100km/h constant si ma opresc, cand incerc sa plec de pe loc da sa se inece motorul, trebuie turat bine sa nu moara, si nu inteleg de ce. Daca o las sa se raceasca nu mai am problema asta. Precizez ca doar dupa ce merg turat cu ea, daca nu merg turat nu se intampla asta. Ce credeti sa aiba? Multumesc anticipat, asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 Este un 125 lasa turatiile mari daca vrei viteza cumpara un motor mai mare. Nici un motor nu este construit sa mearga la turatie maxima. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 16, 2020 Share Postat August 16, 2020 Acum 5 minute, easy ride on! a spus: percoleaza. Adica se evapora benzina Nici o treabă percolarea în filmul ăsta, dar ne dăm rotunzi folosind (aiurea) termeni pompoși. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat August 16, 2020 Autor Share Postat August 16, 2020 (editat) 4 hours ago, mircea_simson said: Este un 125 lasa turatiile mari daca vrei viteza cumpara un motor mai mare. Nici un motor nu este construit sa mearga la turatie maxima. numai bine Nu merg la turatie maxima, prin turatie mare ma refer peste 6-7 mii... 3 hours ago, GoodKat said: Nu a fost vorba de turatii maxime, iar cbr-ul poate sa o tina la 100 toata ziua, asa mic cum este. @Laur25 verifica / fa la un mecanic jocul termic al valvelor si apoi regleaza carburatorul corespunzator conform valorilor din manual, impreuna cu un filtru nou de aer, standard. Filtrul de aer este schimbat recent, este curat..Stau intr-o zona mai proasta, nu prea am mecanici moto pe aici, si nici la cineva care se da priceput nu as vrea sa merg apoi sa am probleme mai mari, probabil intr-o zi o sa o duc undeva la Bucuresti sa ma bazez pe mecanic 1 hour ago, easy ride on! said: Sau poate vreo crapatura in galeria de racord cu carburatorul, crapatura care se dilata la cald (insa cu efect de amestec prea sarac). Adica invers fata de perceptia ta "da sa se inece". Unele (alte) modele sunt prevazute si cu "soc" la cald, pentru a compensa dificultatile de pornire la cald. Sa fiu sincer, galeria de care spui are un loc unde este lipita, dar asa am luat-o deci de 3 ani este asa, crezi ca poate trage aer fals pe acolo? Si da, cateodata, dar rar porneste la cald din a2a incercare, prima data nu porneste, a 2a oara daca ii scot contactul si il pun inapoi porneste la sfert Editat August 16, 2020 de Laur25 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 17, 2020 Share Postat August 17, 2020 Tocmai voiam să scriu de posibilitatea de aer fals. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat August 17, 2020 Autor Share Postat August 17, 2020 4 hours ago, Penetru said: Tocmai voiam să scriu de posibilitatea de aer fals. Pai atunci primul lucru o sa inlocuiesc acea piesa, si chiar daca nu ar fi din ea tot ar trebui inlocuita ca poate lipiciul ala cedeaza si ma lasa in drum :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat August 17, 2020 Share Postat August 17, 2020 Dacă trage pe acolo, când torni apă pe fisură se modifică ralantiul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.