Sergiu1.04 Postat Octombrie 8, 2020 Share Postat Octombrie 8, 2020 Ulei pe toba la ktm exc 250 2016(enduro 2t) Salutare, am și eu o problema cu motocicleta mea, un ktm exc 250 2t de enduro, cum am precizat și mai sus Problema ar fii ca in momentul in care pornesc motorul la rece , cu șocul, la început scoate fum normal, cum scot toate motoarele, iar când ii las șocul jos și îl turez,( după ce s a încălzit rezonatorul) începe sa scoată un fum gros(umple curtea de fum:)), și nu stiu de la ce ar putea fii, după ce turez motorul de câteva ori bune, nu mai scoate fum asa gros, și se mai întâmpla când ii dau blana sa scoată fum, am observat ca doar motorul meu face asta, la ceilalti băieți cu motoare de enduro nu am prea văzut sa se întâmple asta tin sa precizez ca motoreta am cumpărat o de 5 luni și pana acum aproximativ o luna nu făcea asa Știe cineva de la ce ar putea fii ? Scuipa și ulei pe la finalizare, amestecul îl fac in benzina, nu are pompa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu1.04 Postat Octombrie 8, 2020 Autor Share Postat Octombrie 8, 2020 Acum 2 minute, caracterincompatibil a spus: In primul rand folosește ulei motul expert sau power.contine esteri și scoate fum puțin.daca bagi ulei 2t,no mame...mergi cu furnalul in spate in momentul de fata ii bag Motul 800W, 20 de ml la litru de benzina Nu prea ma pricep și de aia am zis sa întreb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Octombrie 8, 2020 Share Postat Octombrie 8, 2020 Motul 800 e f bun, low smoke. Fumul e doar de la consumul de ulei. Vezi daca iti scade uleiul din cutie, sa nu-l manance pe ala. Exista un oring intre cutia de viteze si motor, cand e imbatranit asa face, baga ulei de cutie in motor si-l arde. Uite aici, reperul 31. https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2016-type1000667851-model1000662750-diagram17218 Cat despre firicelul care-ti curge pe toba in jos, ala e de la faptul ca mergi foarte mult timp la turatii mici. La turatii mari, cand dai gaz, arde tot uleiul din amestec, dar la turatii mici ramane un pic in gazele de evacuare si se depune pe interiorul finalei, curge din ea. Nu e un motiv de ingrijorare asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu1.04 Postat Octombrie 8, 2020 Autor Share Postat Octombrie 8, 2020 Acum 6 minute, mircea.cazachevici a spus: Motul 800 e f bun, low smoke. Fumul e doar de la consumul de ulei. Vezi daca iti scade uleiul din cutie, sa nu-l manance pe ala. Exista un oring intre cutia de viteze si motor, cand e imbatranit asa face, baga ulei de cutie in motor si-l arde. Uite aici, reperul 31. https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2016-type1000667851-model1000662750-diagram17218 Cat despre firicelul care-ti curge pe toba in jos, ala e de la faptul ca mergi foarte mult timp la turatii mici. La turatii mari, cand dai gaz, arde tot uleiul din amestec, dar la turatii mici ramane un pic in gazele de evacuare si se depune pe interiorul finalei, curge din ea. Nu e un motiv de ingrijorare asta. M am gândit și eu la varianta cu uleiul din cutie i-am facut schimbul de ulei in cutie in urma cu 2-3 ore, când ii fac schimbul intra 700 de ml dar cel vechi pe care l am scos nu era mai mult de 200-300 de ml Mersi mult de sfat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu1.04 Postat Octombrie 8, 2020 Autor Share Postat Octombrie 8, 2020 Acum 1 minut, Georgica_Popescu a spus: Nu stiu daca gresesc , dar la 2T , tre sa cam dai gaz ... Se comporta diferit fata de 4T Nu prea merge sa o folosesti subturata , si nici in frana de motor . Daca tot zici ca ai colegi de iesire ...de ce nu te uiti la modul lor de folosire a agregatelor in 2T ? Pai nu am zis ca o folosesc subturata, nicidecum, am zis doar ca scoate fum in turație maxima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sbk750 Postat Octombrie 9, 2020 Share Postat Octombrie 9, 2020 daca in cutie ai bagat 700 grame de ulei , si cand l-ai schimbat mai aveai 300 grame , cred ca e evident de unde vine problema cu fumul , orice alta discutie parerea mea e ca e fara sens , iar da 20 grame amestec la litru de benzina e excelent ptr Motul800 , remediaz-o ca nu e ok ma mir ca n-ai schimbat bujii intruna cu uleiul de cutie in amestec .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.