Jump to content

sbk750

Super Membru
  • Content Count

    751
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

About sbk750

  • Rank
    Avansat

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Timisoara
  • Carnet moto din
    1996
  • Motocicleta
    Yamaha YZ 250

Recent Profile Visitors

1,192 profile views
  1. n-are nimic motoru in sine , piata e blocata , si de ce n-ar fii , mai vedeti voi plimbari de buna voie in acest an cu pandemia asta ? unde pui ca fiecare se va gandii de 10 ori pana sa dea ban pe ceva , nu neaparat moto .
  2. Te intreb doar , tie iti place ce.ai facut ? Nu ma refer la scut , a iesit fain desii eu l.as vopsii negru , la stikerele alea vai daca am vzt ktm 690 mai urat , era superb cu stikerele stock doar cu toba schimbata si netiganit ....
  3. le dam un mail ca pe aeroport in Arad si Caransebes ai primim , de 2 etape ai rezolvam noi .
  4. N.are nici o treaba bucsa cu nikasilul ;)) iar bucsa din postarea ta pe langa faptul ca e scumpa cu spume , nu.ti va oferii nimic in plus fata de o bucsa facuta in atelier ....
  5. Passatul se tinea dupa forjator ;))))))) doamne cum suna
  6. Nu stiu de unde esti , daca ai drum prin Timisoara cred ca te pot ajuta eu .
  7. doamne ajuta ca ai schimbat toba , deci cea originala este oribila cred ca si-un face akrapovic arata mai bine decat mostrul ala .
  8. Parca clientii tai is target.ati pe 200 kg in sus , doamne cate motoare mari . Unu sub 150 kg nu vad . Eu am mari semne de intrebare ca oamenii astia vor face europa cu ele , nici 25 % din cei ce.au luat , cele mai multe vor vedea orasul zilnic , masochism .
  9. pe viitor la fiecare la 10 mii km poti sa schimbi doar pinionul fata , ala de departe se uzeaza mult mai repede si iti uzeaza si lantul , s,a,m,d, , oricum e ieftin . cred ca nu e mai mult de 70 lei unu nou ...
  10. clientii is problema , sincer vb o bagat un sac de bani si arata a tiganeala , pacat .
  11. ce nu-i de vanzare e tot timpul scump , pierzi timpul
  12. A fost la vanzare un drz inTimisoara ca nou scos din punga la 3000 sm de fabrica avea si rotile de enduro , totul 3 mii , ideea e ca nu e de mine dar il vazusem Daca cauti gasesti , daca n.ai gasit tu nu inseamna ca nu exista . Iar chestia cu carb vs injectie e relativa , ai pui un FCR la drz si il faci chiar ok . Singurul lucru e suspensiile unde wr u e bun , chestia cu greutatea , e fix pix . Nu vreau sa stric placerea nimanui dar imagineaza.ti ca nu esti un incepator care baga prima oara mana in gaz , nu vad ce emotie te.ar putea incerca la ghidonul unui wr250 , senzatie majora la 100 la ora ;))
  13. A innebunit lumea , prea multi bani ptr asa ceva , fie ea si un dual sport reusit , plm 250 cc ramane ... Mie.mi suna a putin sado-maso toata povestea cu wr u , desii nu sunt fan mai bine un drz400 la 3000 euro tipla ....
  14. Prin Timisoara , aveti ideie pe unde as putea echilibra un ambielaj la un monocilindru ?
  15. Atata timp cat nu exista tensiune , cu coate in gura , cu dumnezei s.a.md , gen rossi biaggi , rossi stoner , rossi lorenzo , rossi marquez , se va ajunge ca la F1 unde desii ar trebuii sa fie palpitant la cum a ajuns transmisia ca si calitate n.are nici un farmec pentru fani ca in anii hakkinen , schumacher , despre Senna Prost nici nu mai vb , daca nu atati fanii cu o intriga , drama , ceva , te chinui cu audienta ...
×
×
  • Create New...