Sari la conținut

Fum și ulei pe toba


Sergiu1.04
 Share

Postări Recomandate

Ulei pe toba la ktm exc 250 2016(enduro 2t)

Salutare, am și eu o problema cu motocicleta mea, un ktm exc 250 2t de enduro, cum am precizat și mai sus 

Problema ar fii ca in momentul in care pornesc motorul la rece , cu șocul, la început scoate fum normal, cum scot toate motoarele, iar când ii las șocul jos și îl turez,( după ce s a încălzit rezonatorul) începe sa scoată un fum gros(umple curtea de fum:)), și nu stiu de la ce ar putea fii, după ce turez motorul de câteva ori bune, nu mai scoate fum asa gros, și se mai întâmpla când ii dau blana sa scoată fum, am observat ca doar motorul meu face asta, la ceilalti băieți cu motoare de enduro nu am prea văzut sa se întâmple asta

tin sa precizez ca motoreta am cumpărat o de 5 luni și pana acum aproximativ o luna nu făcea asa 

Știe cineva de la ce ar putea fii ? 

Scuipa și ulei pe la finalizare,

amestecul îl fac in benzina, nu are pompa 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, caracterincompatibil a spus:

In primul rand folosește ulei motul expert sau power.contine esteri și scoate fum puțin.daca bagi ulei 2t,no mame...mergi cu furnalul in spate

 

in momentul de fata ii bag Motul 800W, 20 de ml la litru de benzina 

Nu prea ma pricep și de aia am zis sa întreb 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul 800 e f bun, low smoke.

Fumul e doar de la consumul de ulei. Vezi daca iti scade uleiul din cutie, sa nu-l manance pe ala. Exista un oring intre cutia de viteze si motor, cand e imbatranit asa face, baga ulei de cutie in motor si-l arde.

Uite aici, reperul 31. 

https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2016-type1000667851-model1000662750-diagram17218

 

Cat despre firicelul care-ti curge pe toba in jos, ala e de la faptul ca mergi foarte mult timp la turatii mici. La turatii mari, cand dai gaz, arde tot uleiul din amestec, dar la turatii mici ramane un pic in gazele de evacuare si se depune pe interiorul finalei, curge din ea. Nu e un motiv de ingrijorare asta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, mircea.cazachevici a spus:

Motul 800 e f bun, low smoke.

Fumul e doar de la consumul de ulei. Vezi daca iti scade uleiul din cutie, sa nu-l manance pe ala. Exista un oring intre cutia de viteze si motor, cand e imbatranit asa face, baga ulei de cutie in motor si-l arde.

Uite aici, reperul 31. 

https://ktm-parts.ro/content/6-spareparts-finder-ktm#year2016-type1000667851-model1000662750-diagram17218

 

Cat despre firicelul care-ti curge pe toba in jos, ala e de la faptul ca mergi foarte mult timp la turatii mici. La turatii mari, cand dai gaz, arde tot uleiul din amestec, dar la turatii mici ramane un pic in gazele de evacuare si se depune pe interiorul finalei, curge din ea. Nu e un motiv de ingrijorare asta. 

M am gândit și eu la varianta cu uleiul din cutie 

i-am facut schimbul de ulei in cutie in urma cu 2-3 ore, când ii fac schimbul intra 700 de ml dar cel vechi pe care l am scos nu era mai mult de 200-300 de ml

Mersi mult de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca gresesc , dar la 2T , tre sa cam dai gaz ...

Se comporta diferit fata de 4T 

Nu prea merge sa o folosesti subturata , si nici in frana de motor .

Daca tot zici ca ai colegi de iesire ...de ce nu te uiti la modul lor de folosire a agregatelor in 2T ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Georgica_Popescu a spus:

Nu stiu daca gresesc , dar la 2T , tre sa cam dai gaz ...

Se comporta diferit fata de 4T 

Nu prea merge sa o folosesti subturata , si nici in frana de motor .

Daca tot zici ca ai colegi de iesire ...de ce nu te uiti la modul lor de folosire a agregatelor in 2T ? 

Pai nu am zis ca o folosesc subturata, nicidecum, am zis doar ca scoate fum in turație maxima 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca in cutie ai bagat 700 grame de ulei , si cand l-ai schimbat mai aveai 300 grame , cred ca e  evident de unde vine problema cu fumul , orice alta discutie parerea mea e ca e fara sens , iar da 20 grame amestec la litru de benzina e excelent ptr Motul800  , remediaz-o ca nu e ok ma mir  ca n-ai schimbat bujii intruna cu uleiul de cutie in amestec ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...