Alez Postat Noiembrie 8, 2020 Share Postat Noiembrie 8, 2020 Am un cross china de 125cc.Am schimbat la el toata instalatia electrica(magnetou, fire, bobina, fisa ,vreo 3 4 cdi uri) ,carburator nou, chiuloasa noua, piston si segmenti noi mai am vreo 3 4 buji. Porneste la prima pedala la relantiv merge ok si cand il turez da rateu in carburator(in toba nu da)Imi poate spune cine va ce sa mqi fac cu ea ca am bagat deja o gramada de bani.Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alez Postat Noiembrie 8, 2020 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2020 Motorul e in 4 timpi.Va rog spuneti ce sa fac. Acum 29 minute, easy ride on! a spus: 2 T sau 4 T? Amestec prea sărac la rateuri în carburator, sau motor încă prea rece. Ridică acul de dozaj de la "stăvilarul" (obturator) din carburator, cu 1-2 trepte (dacă are) faţă de poziţia actuală. De la 3/4 spre maxim depinde de jiglorul principal. La 4 T pot fi şi supape uzate (neetanşe) pe admisie cauza unor rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Noiembrie 10, 2020 Share Postat Noiembrie 10, 2020 Distributia este corect pusa la punct? Aprinderea are reglaje? E reglata? CDI-urile si magnetoul sunt de la modelul ala sau ai pus unele care ''se potrivesc''? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.