Jump to content

Recommended Posts

Am un cross china de 125cc.Am schimbat la el toata instalatia electrica(magnetou, fire, bobina, fisa ,vreo 3 4 cdi uri) ,carburator nou, chiuloasa noua, piston si segmenti noi mai am vreo 3 4 buji.

Porneste la prima pedala la relantiv merge ok si cand il turez da rateu in carburator(in toba nu da)Imi poate spune cine va ce sa mqi fac cu ea ca am bagat deja o gramada de bani.Multumesc!

Link to post
Share on other sites
Acum 11 minute, Alez a spus:

Am un cross china de 125cc.Am schimbat la el toata instalatia electrica(magnetou, fire, bobina, fisa ,vreo 3 4 cdi uri) ,carburator nou, chiuloasa noua, piston si segmenti noi mai am vreo 3 4 buji.

Porneste la prima pedala la relantiv merge ok si cand il turez da rateu in carburator(in toba nu da)Imi poate spune cine va ce sa mqi fac cu ea ca am bagat deja o gramada de bani.Multumesc!

2 T sau 4 T?

Amestec prea sărac la rateuri în carburator, sau motor încă prea rece.

Ridică acul de dozaj de la "stăvilarul" (obturator) din carburator, cu 1-2 trepte (dacă are) faţă de poziţia actuală.

De la 3/4 spre maxim depinde de jiglorul principal.

La 4 T pot fi şi supape uzate (neetanşe) pe admisie cauza unor rateuri.

OIP.thumb.jpg.a1700997990c99f63a09b0edd75d43e7.jpg

image.png.83c168df8adf1c5090ee524f85d88577.png

image.png.1941320f8890f0229e147917771f94d6.png

Link to post
Share on other sites

Motorul e in 4 timpi.Va rog spuneti ce sa fac.

Acum 29 minute, easy ride on! a spus:

2 T sau 4 T?

Amestec prea sărac la rateuri în carburator, sau motor încă prea rece.

Ridică acul de dozaj de la "stăvilarul" (obturator) din carburator, cu 1-2 trepte (dacă are) faţă de poziţia actuală.

De la 3/4 spre maxim depinde de jiglorul principal.

La 4 T pot fi şi supape uzate (neetanşe) pe admisie cauza unor rateuri.

OIP.thumb.jpg.a1700997990c99f63a09b0edd75d43e7.jpg

image.png.83c168df8adf1c5090ee524f85d88577.png

image.png.1941320f8890f0229e147917771f94d6.png

 

Link to post
Share on other sites

Motoarele nu se repara pe forum .

Aici , subiectiv in fct de ce a patit fiecare , ai cate o opinie 

Datoria ta este sa iei manualul , sa verifici ce scrie oe acolo ...si sa mai verifici si alte chestii pe care le primesti oe aici.

Dar nimeni nu are orezu magic ca sa citeasca in bobi ce ai patit tu .

Vezi dupa ce model este copiata chinezaria , fa niste verificari , pune aici ce ai verificat si cum , si cu siguranta o sa primesti indrumari mai constructive .

Bafta 

Link to post
Share on other sites
Acum 5 ore, Alez a spus:

Motorul e in 4 timpi.Va rog spuneti ce sa fac.

Dito!

 

Acum 5 ore, Alez a spus:

Ridică acul de dozaj de la "stăvilarul" (obturator) din carburator, cu 1-2 trepte (dacă are) faţă de poziţia actuală.

Pune-i un amestec mai bogat în benzină din acul de dozaj din carburator, pe 1-2 crestături în jos (acul mai sus), mai bogat în raport benzină/aer. Este rece aerul acum, deci mai dens iar benzina se vaporizează mai greu la frig. Compensează asta.

Şi citeşte asta, te va lămuri:

https://www.fixyourdirtbike.com/fix/how-to/2-stroke-carb-tuning/

Carburetor-tuning-flow-chart.thumb.jpg.9087f1ffcf076f3c6512fe57e568a473.jpg

Link to post
Share on other sites

Da. Astea sunt condiţiile iniţiale (apar în link):

The ignition system is operating correctly

The fuel is fresh and mixed properly

The carburetor is clean, and the floats are adjusted

The air filter is clean

 

La 4 T sari peste ultima jumătate din condiţia a 2-a (and mixed properly).

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...