Laur25 Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 Detin un RS 125 2008 2timpi si dimineata, cand motorul este rece porneste foarte greu, trebuie dat la automat 30 de secunde minim...Care ar putea fi cauza? Cand se incalzeste putin porneste la sfert sa zic asa...Mentionez ca am radiatorul spart la el, deci vasul de expansiune este gol, poate fi si asta o cauza, motorul sa fie inghetat dimineata si de aia sa o ia asa greu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Decembrie 2, 2020 Share Postat Decembrie 2, 2020 cel mai probabil ai setul pe duca si compresia este slaba, cand motorul este cald creste si porneste usor. dar e doar o probabilitate, verificarile se fac in service si incep cu un test de compresie. motoarele 2t si-au castigat un renume prost tocmai din cauza utilizatorilor care nu citesc manualul de utilizare. la anumite intervale se schimba pistoanele si segmentii, rulmentii de la ambielaj, etc. la noi sunt foarte putini cei care fac operatiunile la timp! un motor corect intretinut tine mult si bine, chiar daca e 2t. si oamenii care au un mecanic bun sunt sfatuiti sa treaca la amestec, nu sa se bazeze pe pompa aia de ulei amarata, coroborat cu schimbarea jiglerelor, ca amestecul saraceste daca adaugi ulei si atat. si mecanicul le va mai spune sa evite pe cat posibil frana de motor pentru ca nu au ungere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 3, 2020 Autor Share Postat Decembrie 3, 2020 On 12/2/2020 at 11:25 AM, GoodKat said: Stii cand iti spuneam pe topicul celalalt sa verifici bine motorul la achizitie si ca e posibil sa ai nevoie sa schimbi macar setul motor? Chiar daca e frig afara, nu lasa motorul sa mearfa fara lichid in circuitul de racire. Cel mai bun sfat pe care ti-l pot da: du-o la un mecanic priceput. Da, am dat o informatie gresita, radiatorul nu este spart, eu ma uitasem la vas pe la carene si din cauza unghiului parea gol, dar este la nivel..Ieri am schimbat lichidul de racire si am pus altul nou si este in regula acum...Dar daca o bag in viteza nu o pot impinge, daca scot bujia si pun degetul are ceva presiune, chiar sa fie setul pe duca? Plus ca trage bine in mers On 12/2/2020 at 11:07 AM, MotoS Garage said: cel mai probabil ai setul pe duca si compresia este slaba, cand motorul este cald creste si porneste usor. dar e doar o probabilitate, verificarile se fac in service si incep cu un test de compresie. motoarele 2t si-au castigat un renume prost tocmai din cauza utilizatorilor care nu citesc manualul de utilizare. la anumite intervale se schimba pistoanele si segmentii, rulmentii de la ambielaj, etc. la noi sunt foarte putini cei care fac operatiunile la timp! un motor corect intretinut tine mult si bine, chiar daca e 2t. si oamenii care au un mecanic bun sunt sfatuiti sa treaca la amestec, nu sa se bazeze pe pompa aia de ulei amarata, coroborat cu schimbarea jiglerelor, ca amestecul saraceste daca adaugi ulei si atat. si mecanicul le va mai spune sa evite pe cat posibil frana de motor pentru ca nu au ungere... Am deja un mecanic care se pricepe la 2 timpi, si el tot un rs detine, insa nu am apucat sa duc motorul la el...Cand am cumparat motocicleta l am luat pe el cu mine ca sa o asculte cum merge sa o scoata la o tura, una alta...el zice ca ar avea compresie, si zice ca e din cauza la filtrul de aer, care este ''sport'' (costa 10 lei este china) si zice ca trage prea mult aer pe acolo si dupa ce o sa il pun pe cel original s-ar putea sa si revina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 3, 2020 Autor Share Postat Decembrie 3, 2020 1 minute ago, GoodKat said: Compresia nu se masoara cu impinsul sau cu degetul. Astea sunt chestii empirice care trebuie sa dispara. Si un set pe duca tot va opune rezistenta sau va genera presiune la deget. Trebuie un compresmetru DE CALITATE pentru a obtine o valoare reala a compresiei. Ce inseamna 'trage bine' ? Ai mai mers cu un model asemanator in stare buna tehnic ca sa poti compara? Da am mers cu un model 2006, aceeasi motorizare, si da, era in stare buna deoarece proprietarul face zilnic 200km pe ea si nu a avut nici o problema, din 2018 de cand o are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 3, 2020 Autor Share Postat Decembrie 3, 2020 58 minutes ago, GoodKat said: Atunci revin, ia-o metodic daca ai pregatirea si cunostintele necesare, daca nu, o duci frumos la cineva care stie cu ce se mananca mecanica si o iei facuta. Incepe prin a verifica alimentarea, debitul de benzina, carburatorul sa fie curat si cu setarile din fabrica, apoi daca nu ii dai de cap, mergi mai departe cu verificarile, segmenti, piston, cilindru. Da, tocmai asta e, nu am verificat nici carburatorul, nici pompa de ulei nimic..Sambata se anunta mai cald si urmeaza sa o verific toata. As vrea totusi sa ii fac si un test de compresie, cel putin sa imi fac o idee..Se poate face la un service auto sau trebuie neaparat aparat de masurat compresie pt moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 4, 2020 Autor Share Postat Decembrie 4, 2020 13 hours ago, GoodKat said: Compresia se masoara la fel peste tot, compresmetrul nu stie la ce utilaj masori tu compresia. De pompa de ulei iti dai seama daca functioneaza in mod simplu: scoate fum? Daca da, inseamna ca lucreaza. Eventual daca vrei tu, fa-i o aerisire instalatiei de ulei (vezi ca e descrisa procedura in manual cel mai probabil) dar mare grija. Daca prinzi aer pe instalatie si nu iti dai seama, calezi motorul. Daca nu ai mai desfacut pana acum carburatoare, totusi apeleaza la cineva care a mai facut asta. Sau iti asumi ca ai sanse mari sa il belesti. Oricum, inainte de a desface, trebuie sa stii ce face fiecare dintre jeturile (jicloare) respective si sa ai cel putin niste notiuni de baza despre cum functioneaza un carburator. Fum scoate, la greu :)) Mai ales cand e rece, dar ma gandesc ca mai intervine si condensul si cand se mai incalzeste afara va scoate mai putin Astazi a pornit destul de usor, nu a invartit mai mult de 4-5 secunde pana a pornit...Mai as avea o nelamurire, setul cand e pe duca da semne? Nu de alta dar nu as vrea sa ma trezesc la 100 ca se gripeaza si mi se blocheaza roata :))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Laur25 Postat Decembrie 4, 2020 Autor Share Postat Decembrie 4, 2020 4 hours ago, easy ride on! said: Numai dacă demontezi câta pe aici: şi rotind cu mâna stânga-dreapta verifici jocurile de clang-clang cumulate (bielă + piston). În PMS sau / şi PMI devin perceptibile. Alta solutie mai simpla nu ar fi? :)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.