Madalin257 Postat Decembrie 8, 2020 Share Postat Decembrie 8, 2020 Salut baieti! Sunt in mare nedumerire vreau sa mi cumpar un ktm 250/300 six days sau exc TPI ambele. In primul rand as vrea sa stiu de la cei "batrani" niste avantaje si dezavantaje in duelul tpi vs carburatie. In al doilea rand ce avantaje are un six days 2019 fata de un exc 2019?. Costurile de intretine la un tpi fata de exc(am inteles ca sunt probleme la pompa de ulei) As prefera sa raspunde cineva care detine una din motocicletele de mai sus! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 8, 2020 Share Postat Decembrie 8, 2020 Nu am modelul, dar as putea sa-ti raspund cat de cat... In 2017 s-au facut ultimele modele pe carburatie pentru Europa. Din 2018, pentru Europa nu a mai fost facut decat modelul TPI (adica injectie. Deci toate modelele sunt EXC TPI. Mai exista si XC si XC-W, dar alea nu sunt street legal, sunt mai mult pentru America. Apoi, Six Days inseamna modelul cu upgrade-uri fata de un EXC 2019 standard. Din cate stiu eu, sigur e vorba de suspensii mai bune pe fata, WP closed cartridge (fata de WP open cartridge la modelele standard). Stiu ca e vorba si de multe chestii vizuale, gen cadru portocaliu, alte grafice pe plastice...nimicuri din astea. Alte diferente notabile nu cred ca exista intre Six Days si standard. Apoi ai intrebat de diferenta intre modelele pe carburatie (probabil 2017) si injectie (2018, 2019, 2020). Diferenta majora este ca pe injectie motocicleta devine mult mai liniara. Celor mai multi le place chestia asta, dar mai sunt si unii nebuni care trag de gaz la limita si care regreta carburatia. Modelul 2018 a venit cu injectoare de aluminiu, am inteles ca se cam stricau. Din 2019 le-au facut de plastic, nu au mai fost probleme. Eu unul imi vand in iarna asta Husabergul si direct pe 2019 ma duc. Daca gasesc si un Six Days, ca sa am suspensii mai bune, o sa fiu mult mai multumit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin257 Postat Decembrie 9, 2020 Autor Share Postat Decembrie 9, 2020 Acum 11 ore, mircea.cazachevici a spus: Nu am modelul, dar as putea sa-ti raspund cat de cat... In 2017 s-au facut ultimele modele pe carburatie pentru Europa. Din 2018, pentru Europa nu a mai fost facut decat modelul TPI (adica injectie. Deci toate modelele sunt EXC TPI. Mai exista si XC si XC-W, dar alea nu sunt street legal, sunt mai mult pentru America. Apoi, Six Days inseamna modelul cu upgrade-uri fata de un EXC 2019 standard. Din cate stiu eu, sigur e vorba de suspensii mai bune pe fata, WP closed cartridge (fata de WP open cartridge la modelele standard). Stiu ca e vorba si de multe chestii vizuale, gen cadru portocaliu, alte grafice pe plastice...nimicuri din astea. Alte diferente notabile nu cred ca exista intre Six Days si standard. Apoi ai intrebat de diferenta intre modelele pe carburatie (probabil 2017) si injectie (2018, 2019, 2020). Diferenta majora este ca pe injectie motocicleta devine mult mai liniara. Celor mai multi le place chestia asta, dar mai sunt si unii nebuni care trag de gaz la limita si care regreta carburatia. Modelul 2018 a venit cu injectoare de aluminiu, am inteles ca se cam stricau. Din 2019 le-au facut de plastic, nu au mai fost probleme. Eu unul imi vand in iarna asta Husabergul si direct pe 2019 ma duc. Daca gasesc si un Six Days, ca sa am suspensii mai bune, o sa fiu mult mai multumit. Am inteles ce ai spus tu! Dar ai omis sa vorbesti despre costurile de intretinere la un tpi fata de carburatie. Ma gandesc ca sunt problematici senzorii de pe motocicleta. La ce aspecte ar trebui sa ma uit cand imi cumpar un KTM 250/300 TPI 2019? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Decembrie 9, 2020 Share Postat Decembrie 9, 2020 Ba am spus. E vorba de injectorul care mai pica la modelul 2018, cel cu injector de aluminiu. Daca iti iei 2019, au rezolvat deja, nu mai sunt probleme. In rest, nici alea pe carburatie nu au probleme cu carburatia, nici alea pe injectie nu au probleme cu injectia. Costurile sunt la intretinerea generala: rulmenti, piston, kit lant, anvelope, ghidoane strambe, handguard-uri rupte, plastice rupte..... P. S. Am vazut la viata mea un singur KTM care o luase razna cu senzorii, si ala era un Freeride 350. Cand pornea, cand refuza sa porneasca, chestii din astea. De atunci am o aversiune fata de freeride-uri. Dar la EXC-uri nu am vazut niciodata senzori sa o ia razna, oameni pe care i-a lasat motocicleta in padure din cauza problemelor de tipul asta, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan_smart Postat Decembrie 9, 2020 Share Postat Decembrie 9, 2020 Am eu SixDays 300 TPI 2020 si e aceeasi motoreta ca EXC cu suspensie putin mai buna si niste accesorii extra si evident mai scumpa.Atat. E echivalentul direct al lui Husqvarna 300 TPI (EXC are mai putin accesorii) Avantaj carburatie vs TPI - TPI este muult mai usor de controlat, nu smunceste ca cele pe carburatie. Daca as alege, nici nu m-as mai gandi ca mai exista carburatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin257 Postat Decembrie 9, 2020 Autor Share Postat Decembrie 9, 2020 Acum 8 ore, mircea.cazachevici a spus: Ba am spus. E vorba de injectorul care mai pica la modelul 2018, cel cu injector de aluminiu. Daca iti iei 2019, au rezolvat deja, nu mai sunt probleme. In rest, nici alea pe carburatie nu au probleme cu carburatia, nici alea pe injectie nu au probleme cu injectia. Costurile sunt la intretinerea generala: rulmenti, piston, kit lant, anvelope, ghidoane strambe, handguard-uri rupte, plastice rupte..... P. S. Am vazut la viata mea un singur KTM care o luase razna cu senzorii, si ala era un Freeride 350. Cand pornea, cand refuza sa porneasca, chestii din astea. De atunci am o aversiune fata de freeride-uri. Dar la EXC-uri nu am vazut niciodata senzori sa o ia razna, oameni pe care i-a lasat motocicleta in padure din cauza problemelor de tipul asta, etc. Am mai invatat ceva nou, mersi mult de comentariul tau! Acum 3 ore, razvan_smart a spus: Am eu SixDays 300 TPI 2020 si e aceeasi motoreta ca EXC cu suspensie putin mai buna si niste accesorii extra si evident mai scumpa.Atat. E echivalentul direct al lui Husqvarna 300 TPI (EXC are mai putin accesorii) Avantaj carburatie vs TPI - TPI este muult mai usor de controlat, nu smunceste ca cele pe carburatie. Daca as alege, nici nu m-as mai gandi ca mai exista carburatie. Mersi mult, cred ca tpi va fi si alegerea mea de viitor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.