Jump to content

Montare indicator combustibil aftermarket


Recommended Posts

Salut.imi cer scuze daca a mai fost deschis topicul.am un cbf 500 din 2004,si as vrea sa ii pun un indicator de benzina aftermarket.e ciudat ca nu a venit din fabrica,in timp ce au pus  indicator de temperatura al lichidului de racire.a mai montat cineva aftermarket sau iti trebuie rezervor cu indicator flotant din fabrica?am gasit mai multe modele pe net.multumesc

-15157013781496760799.jpg

10719532011197024007.jpg

-827671624-380532622.jpg

-7281237502071321164.jpg

-748181588-101801523.jpg

Link to post
Share on other sites

Și cum ai vrea să-l montezi, gaurești prezervorul? 🤔

Sunt f multe moto fără indicator de nivel, nu e așa o tragedie! Ai kilometraj jurnalier care poate fi folosit ca reper pt alimentare, f probabil și robinet cu poziție pt rezervă. 

Link to post
Share on other sites
Acum 10 ore, john17 a spus:

Și cum ai vrea să-l montezi, gaurești prezervorul? 🤔

Sunt f multe moto fără indicator de nivel, nu e așa o tragedie! Ai kilometraj jurnalier care poate fi folosit ca reper pt alimentare, f probabil și robinet cu poziție pt rezervă. 

Da.ai dreptate.iti dai reset la trip si iti faci un calcul..de ex cu 5 litrii,faci cam 100 de km.eu vroiam sa vad daca cineva si-a montat aftermarket.

Link to post
Share on other sites
Acum 4 ore, Andrei818 a spus:

eu vroiam sa vad daca cineva si-a montat aftermarket.

Da, eu (şi total "aftermarket"):

Am montat un indicator de nivel de carburant cu plutitor culisant vertical pe rezistenţă bobinată (modelul de la Oltcit - 300 Ohm) în buşonul de rezervor de la MZ (este pe dreapta rezervorului - din construcţie). A reuşit din prima partea mecanică deşi aveam şi un buşon de rezervă. Tija bobinată are jos şi un contact pentru bec indicator pentru coborâre la (şi sub) nivelul de rezervă.

Tija rezistenţei am fixat-o central (cu şurub coaxial) pe o şaibă decupată din sticlotextolit şi cositorită pe contur în buşon (este din oţel buşonul meu) iar cele două contacte electrice (sonda - cursor şi contactul pentru atingere nivel de rezervă) ies din buson spre exterior prin treceri în sticlă recuperate de la carcase de tranzistori de putere metalici.

Adică în construcţie "solid state" fără garnituri sau şuruburi exterioare.

Instrumentul de măsură (cu ac analogic şi logometru diferenţial) este de la o "Lada" şi funcţionează perfect şi la 6V, cu iluminare / noapte şi cu bec (roşu) pentru rezervă.

Nah' ... asta ca moft.

Dar se poate măsura nivelul şi cu clasica tijă din lemn de brad  :) (purtată sub ghidon).

image.thumb.png.9ff6a5d613ea21061d884845fd8763fa.png

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...