Andrei818 Posted Sunday at 06:24 PM Share Posted Sunday at 06:24 PM Salut.imi cer scuze daca a mai fost deschis topicul.am un cbf 500 din 2004,si as vrea sa ii pun un indicator de benzina aftermarket.e ciudat ca nu a venit din fabrica,in timp ce au pus indicator de temperatura al lichidului de racire.a mai montat cineva aftermarket sau iti trebuie rezervor cu indicator flotant din fabrica?am gasit mai multe modele pe net.multumesc Quote Link to post Share on other sites
john17 Posted Sunday at 07:42 PM Share Posted Sunday at 07:42 PM Și cum ai vrea să-l montezi, gaurești prezervorul? Sunt f multe moto fără indicator de nivel, nu e așa o tragedie! Ai kilometraj jurnalier care poate fi folosit ca reper pt alimentare, f probabil și robinet cu poziție pt rezervă. Quote Link to post Share on other sites
Andrei818 Posted Monday at 06:08 AM Author Share Posted Monday at 06:08 AM Acum 10 ore, john17 a spus: Și cum ai vrea să-l montezi, gaurești prezervorul? Sunt f multe moto fără indicator de nivel, nu e așa o tragedie! Ai kilometraj jurnalier care poate fi folosit ca reper pt alimentare, f probabil și robinet cu poziție pt rezervă. Da.ai dreptate.iti dai reset la trip si iti faci un calcul..de ex cu 5 litrii,faci cam 100 de km.eu vroiam sa vad daca cineva si-a montat aftermarket. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted Monday at 10:51 AM Share Posted Monday at 10:51 AM Acum 4 ore, Andrei818 a spus: eu vroiam sa vad daca cineva si-a montat aftermarket. Da, eu (şi total "aftermarket"): Am montat un indicator de nivel de carburant cu plutitor culisant vertical pe rezistenţă bobinată (modelul de la Oltcit - 300 Ohm) în buşonul de rezervor de la MZ (este pe dreapta rezervorului - din construcţie). A reuşit din prima partea mecanică deşi aveam şi un buşon de rezervă. Tija bobinată are jos şi un contact pentru bec indicator pentru coborâre la (şi sub) nivelul de rezervă. Tija rezistenţei am fixat-o central (cu şurub coaxial) pe o şaibă decupată din sticlotextolit şi cositorită pe contur în buşon (este din oţel buşonul meu) iar cele două contacte electrice (sonda - cursor şi contactul pentru atingere nivel de rezervă) ies din buson spre exterior prin treceri în sticlă recuperate de la carcase de tranzistori de putere metalici. Adică în construcţie "solid state" fără garnituri sau şuruburi exterioare. Instrumentul de măsură (cu ac analogic şi logometru diferenţial) este de la o "Lada" şi funcţionează perfect şi la 6V, cu iluminare / noapte şi cu bec (roşu) pentru rezervă. Nah' ... asta ca moft. Dar se poate măsura nivelul şi cu clasica tijă din lemn de brad (purtată sub ghidon). Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.