Jump to content

Andrei818

Membru
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

About Andrei818

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Apostolache
  • Carnet moto din
    2020
  • Motocicleta
    Honda CBF 500
  • Numar Moto
    Ph14Gla

Recent Profile Visitors

51 profile views
  1. Da.ai dreptate.iti dai reset la trip si iti faci un calcul..de ex cu 5 litrii,faci cam 100 de km.eu vroiam sa vad daca cineva si-a montat aftermarket.
  2. Salut.imi cer scuze daca a mai fost deschis topicul.am un cbf 500 din 2004,si as vrea sa ii pun un indicator de benzina aftermarket.e ciudat ca nu a venit din fabrica,in timp ce au pus indicator de temperatura al lichidului de racire.a mai montat cineva aftermarket sau iti trebuie rezervor cu indicator flotant din fabrica?am gasit mai multe modele pe net.multumesc
  3. S-ar putea sa fie intinzatorul lantului de distributie
  4. Salut.este abur.normal,daca consuma ulei, sa zicem ca sunt segmentii dusi,trebuiensa scoata si la cald
  5. Salut tuturor.se pare ca sunt carbunii.am crezut ca este senzorul de la cric.a patit un prieten la un gs 500.nu a mai pornit.releul functioneaza bine,am dat jos electromotorul si sunt carbunii dusi.va multumesc tuturor si primul rand de bere il dau eu.drum uscat!
  6. Salut.unde se afla mai exact acel releu.am o honda cbf 500 2005.aceleasi simptome are
  7. Killswitch nu este pe semnul cu x.adica pentru oprire de urgenta Salut.bateria este in regula,releul functioneaza corect.am pus pe direct electromotorul si nu invarte.as crede ca sunt carbunii.acum v-as ruga,daca ati avea pe acolo un tutorial cum se desface.are doua suruburi de 10,le am desfacut,se misca putin dar nu l pot scoate din carcasa motorului.mie sa nu trag prea tare sau sa rup ceva.multumesc
  8. Da.am lasat vechea baterie pe ea,cu bornele cuplate pe ea,si am adus alta baterie si am pus cabluri de la aparat de sudura pe bornele bateriei,si pe urma am mutat pe cablurile ce ies de la borne.m am gandit ca poate cablurile si bornele bateriei nu fac contact.nici o schimbare Apostolache,Prahova.cam 40 de km de Ploiesti
  9. Deci daca am inteles bine,la pornire,declanseza releul acela,oprind farul pentru a ajuta pornirea?este posibil.ca nici cu baterie de 60 amperi nu il tinea pornit.ma gandesc sa verific firele la releul de pornire sau sa pornesc electromotor pe direct
  10. Ok.maine ma uit la sigurante si la fire.poate sunt ruginite sau nu fac contact.daca maine ii dau de cap,am sa postez sa stie si altii ce este de facut in caz ca patesc ceva similar.as vrea sa incerc sa pun electromotorul pe direct dar mie sa nu o stric mai rau
  11. Salut.imi cer scuze daca a mai fost deschis topicul.am achizitionat o honda cbf 500 din 2005.dupa doua zile,cand am incercat sa o pornesc,se stinge farul,se aude un releu cum cupleaza,dar electromotorul nu invarte.am facut masuratoare baterie,12.3 .am lasat bateria pe ea,am luat alta baterie de masina fiind tot de 12 v.i-am dat curent dar tot la fel face.cand apas pe start,se stinge farul cam 80% din puterea lui,inclusiv cu bateria de 12 v la 60 de amperi,si la fel,se aude ceva,ca un sunet metalic ca si cum ar cupla,un releu,si dupa ce iau mana dupa butonul de start,se aude acelasi releu cum
×
×
  • Create New...