Sari la conținut

Andrei818

Membru
  • Număr conținut

    25
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Apostolache
  • Carnet moto din
    2020
  • Motocicleta
    Honda CBF 500
  • Numar Moto
    Ph14Gla

Vizitatori Recenți Profil

377 citiri profil

Andrei818's Achievements

  1. M-am lămurit. Deci 10w40 pentru mine e ideal.cu toate ca nu o sa merg cu ea la temperaturi negative.cel mai frig a fost în jur de 3 grade când am plecat și aveam mucii, cum sunt hațurile la cai.multumesc
  2. Va salut.stiu ca acest subiect cu uleiul moto s-a mai discutat dar am ceva nelămuriri.am o Honda Cbf 500 din 2004,cu 70.000 de km. trebuie sa ii fac schimbul de ulei. În manual scrie 10w30.stiind de la alți mecanici ca după 10-12 ani, trebuie sa ii schimbi tipul de ulei,anul trecut am băgat motul 10w40 și nu am avut probleme.am următoarea problema. Am sunat la motofly Ploiesti pentru comanda (motul 10w40) și Romus a spus ca la km ăștia trebuie 15w50.mie mi se pare cam gros uleiul asta. Aștept sfaturi. Eu după mintea mea as merge pe Motul 7100 10w40.precizez ca nu a consumat nici un pic de ulei, cutia schimba bine și merg în regim normal. Schimbat la ture normal,și mers sa te simți bine, nu alergata și merge mai mult în sezonul cald martie-octombrie
  3. Salut.detin honda cbf 500,an fabricatie 2004.as vrea sa ii schimb farul,are un model rotund,cam urat,as vrea sa ii pun un model mai lung.problema e ca am instalatia electrica in far,mufele de contact.stiu ca are prinderea diferita alt far,dar m as descurca sa fac o adaptare.dar pe mine ma intereseaza un far sa aiba si acel spatiu pentru mufe.stiti modele cu faruri mai lungi,care au spatiu pentru mufe?
  4. Salut.am gasit ca si altii au avut aceeasi problema.tot busonul ar fi fost de vina.acum sa caut buson.dar la cbf 500 nu prea gasesti.trebuie sa cauti pentru cbf 600 sau hornet.pff...
  5. Salut.am o problema cu honda cbf-ul meu de 500 dupa ce am schimbat antigelul.am scos antigelul din ea pe la surubul pompei.am deschis capacul radiatorului.bun.pe urma am pus apa distilata,l am lasat sa mearga vreo 15 min la relantii,si a doua zii,am pus antigel g12 roz in eam lasat-o sa mearga 15 min,si dupa ce s-a racit motorul 2-3 ore am mai completat putin la radiator.problema e urmatoare.imi creste foarte mult nivelul de antigel in vas.scot din vas surplusul pana la nivel,si dupa ce plec cu ea,adica vreo 80-100 de km,iar gasesc peste nivel.si nu e putin.pana la schimbare a fost un antigel verde g11.era vechi si mirosea urata.eu am spalat instalatia cu apa distilata si am pus g12.asa mi a recomandat mecanicul.precizez ca temperatura sta unde trebuie.antigelul e curat.ma gandesc la garnitura de chiuloasa...sau nu e compatibil antigelul..
  6. Am gasit busonul.multumesc.se pare ca trebuie dat rezervorul jos sa ajung la buson.treaba e ca nu stiu ce antigel este in ea.in vas se vede ceva albastru-verde.nicidecum roz.cred ca e g11 verde/albastru.eu as pune g12 roz.am inteles ca e cel mai bun.manualul ei scrie 50% apa %50 antigel,dar nu specifica modelul antigel.
  7. Salut.am un honda cbf 500 din 2004,l-am luat de vreun an.si am zis sa ii schimb lichidele pentru ca nu sti sigur ce intretinere a avut inainte.am schimbat singur,ulei,filtre,placute frana si lichidul de frana.dar am nelamuriri cu schimbarea antigelului,stiu ca in practica se da drumul in punctul cel mai de jos,dar problema e ca eu nu am buson la radiator.adica e simplu sa ii dau drumul la antigel dar nu am pe unde pune inapoi in radiator.si am mai fi o chestie.eu as vrea sa dau drumul la antigel,sa spal instalatia cu apa si cu otet(m am gandit 50% apa 50%otet) si apoi dupa ce o las sa mearga 15 min,sa scot apa si otetul din ea,si apoi sa ii pun antigel(dupa ce se raceste complet).acum eu vin cu 3 intrebari.1-cum umplu radiatorul daca nu am buson.2-e bine sa spal instalatia cu otet si apa.mie ca mai ramane pe acolo otet si apa si in contact cu antigelul...nu se stie si 3-in manual scrie sa pun 50 %antigel si 50% apa distilata.eu ma gandeam la g12 roz.e bine?manualul nu specifica modelul de antigel(g11,g12).aceasta este vaca despre care vorbesc.multumesc
  8. Multumesc.vroiam sa vad daca este cdi-ul dus sau bujia.as schimba eu bujia.e exact ca la dacie 1310.exista pericol sa se rupa?se da cu ceva penetrant inainte?
  9. Salut.am pornit astazi moto cu socul tras si am observat ca mergea mai greu,nu trecea de 1200 de ture,ceea ce cu socul o aduceam la 2000 de ture.mi-am dat seama ca merge intr-un piston pentru ca nu mergea rotund.am pus mana pe prima toba ,cea din stanga si frigea,a doua din dreapta era rece.am scos fisa,si da scanteie.eu nu am mai schimbat bujii la moto.relativ,nu ar fi greu dar trebuie dat rezervorul jos,ceea ce nu m-as baga.am gasit un mecanic moto la 15 km departare.acum intrebarea mea e urmatoare.pot merge cu un piston pana la mecanic 15 km?precizez ca drumul nu e soft.e plin de curbe si rampe,adica o chinui putin.se simte miros de benzina,deci carburatorul isi face treaba,baga benzina,si mai da si cate un rateu pe toba.am pus si video cu verificarea fisei.am pus in fir pe cadru si l-am atins de fisa. 20210306_155802.mp4
  10. Da.ai dreptate.iti dai reset la trip si iti faci un calcul..de ex cu 5 litrii,faci cam 100 de km.eu vroiam sa vad daca cineva si-a montat aftermarket.
  11. Salut.imi cer scuze daca a mai fost deschis topicul.am un cbf 500 din 2004,si as vrea sa ii pun un indicator de benzina aftermarket.e ciudat ca nu a venit din fabrica,in timp ce au pus indicator de temperatura al lichidului de racire.a mai montat cineva aftermarket sau iti trebuie rezervor cu indicator flotant din fabrica?am gasit mai multe modele pe net.multumesc
  12. S-ar putea sa fie intinzatorul lantului de distributie
  13. Salut tuturor.se pare ca sunt carbunii.am crezut ca este senzorul de la cric.a patit un prieten la un gs 500.nu a mai pornit.releul functioneaza bine,am dat jos electromotorul si sunt carbunii dusi.va multumesc tuturor si primul rand de bere il dau eu.drum uscat!
×
×
  • Creează nouă...