MihaiLC Posted April 6 Share Posted April 6 (edited) Salutare, suzuki gs500, problema la el este ca la rece porneste bine, cu socul tras cum se face... La cald daca opresc 5 minute sau mai mult undeva porneste greu sau deloc, relantiul se stabilizeaza putin mai greu si da sa moara daca nu o accelerez putin pana se stabilizeaza relantiul, daca trag socul cand o pornesc la cald porneste bine. Probleme electrica nu cred ca ar fi , bateria este buna la fel si electromotorul, nu da simtome de baterie slaba,iar electromotorul invarte normal, banuiesc ca e din carburator dar nu stiu exact ce. Mulktumesc anticicpat pentru sfaturi! Edited April 6 by MihaiLC Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted April 7 Share Posted April 7 La 06.04.2021 la 16:06, MihaiLC a spus: daca trag socul cand o pornesc la cald porneste bine Ai schimbat (pus) petrol în loc de benzină? Sau eşti tot pe reglaje de vară la temperaturi de 3 grade C? Quote Link to post Share on other sites
MihaiLC Posted April 7 Author Share Posted April 7 (edited) Acum 4 ore, easy ride on! a spus: Ai schimbat (pus) petrol în loc de benzină? Sau eşti tot pe reglaje de vară la temperaturi de 3 grade C? Il trag ca sa porneasca :)) Nu e vorba ca e rece sau cald Edited April 7 by MihaiLC Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted April 8 Share Posted April 8 Acum 14 ore, MihaiLC a spus: Nu e vorba ca e rece sau cald La 06.04.2021 la 16:06, MihaiLC a spus: La cald daca opresc 5 minute sau mai mult Pe frigul ăsta (aici a fulguit un pic) după 5 minute poţi considera motorul (şi carburatorul / carburatoarele) rece (reci). Este normal (şi economic) să porneşti (la rece) cu "şoc", adică prin amestec gazos îmbogăţit, pentru că o parte din vapori se condensează la frig pe piesele reci. Poate că pistoanele mai rămân (încă) calde după alea 5 minute. Carburatoarele nu, doar dacă le înveleşti în poliuretan Uite, Jawa avea un capac peste carburator, special pentru asta (ca să îl păstreze cald), nu doar pentru design: Quote Link to post Share on other sites
binox Posted April 8 Share Posted April 8 Ralanti-ul l-ai reglat corect? Adica sa stea la turatia care trebuie cand motorul e incalzit bine? Cand motorul e cald si are carburatoare ajuta daca tragi un pic de acceleratie cand o pornesti. La unele motociclete gasesti recomandarea asta in manualul utilizatorului. Jocul la supape cand l-ai masurat ultima data? Modelul asta are obiceiul sa ramana fara joc la supape. Quote Link to post Share on other sites
easy ride on! Posted April 9 Share Posted April 9 Acum 5 ore, binox a spus: Cand motorul e cald si are carburatoare ajuta daca tragi un pic de acceleratie cand o pornesti. Da, dacă l-ai "înecat" este recomandabil (la pornire) să tragi un pic bine de acceleraţie ca să-l ventilezi cu aer (neavând turaţie şi nici depresiune, la deschidere va trage aer şi nu benzină). Pentru o distincţie clară între rece şi cald ar fi bine de montat pe undeva un termometru cu bimetal. Quote Link to post Share on other sites
yo4hgx Posted April 10 Share Posted April 10 Ti-a raspuns Binox, verifica jocul la supape. Suplimentar, nivelul. Quote Link to post Share on other sites
MihaiLC Posted April 10 Author Share Posted April 10 La 08.04.2021 la 15:39, easy ride on! a spus: Pe frigul ăsta (aici a fulguit un pic) după 5 minute poţi considera motorul (şi carburatorul / carburatoarele) rece (reci). Este normal (şi economic) să porneşti (la rece) cu "şoc", adică prin amestec gazos îmbogăţit, pentru că o parte din vapori se condensează la frig pe piesele reci. Poate că pistoanele mai rămân (încă) calde după alea 5 minute. Carburatoarele nu, doar dacă le înveleşti în poliuretan Uite, Jawa avea un capac peste carburator, special pentru asta (ca să îl păstreze cald), nu doar pentru design: La asta m-am gandit si eu dar si la 18 grade cat a fost intr-o zi la fel face, o sa masor jocul supapelor, poate de acolo e... oricum multumesc pentru informatii La 08.04.2021 la 21:22, binox a spus: Ralanti-ul l-ai reglat corect? Adica sa stea la turatia care trebuie cand motorul e incalzit bine? Cand motorul e cald si are carburatoare ajuta daca tragi un pic de acceleratie cand o pornesti. La unele motociclete gasesti recomandarea asta in manualul utilizatorului. Jocul la supape cand l-ai masurat ultima data? Modelul asta are obiceiul sa ramana fara joc la supape. Ori trag de acceleratie ori trag socul...intradevar la gs500 e bine sa verifici jocul supapelor la un anumit nr de km, cred ca asta o sa fac , mersi! Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.