CatalynAdrian Postat Mai 10, 2021 Share Postat Mai 10, 2021 Salut, am un Kawasaki er6f din 2006 pe injecție. Toba este schimbata. Nu îmi mai amintesc dacă așa îmi făcea și cu toba originala. Urmează să o pun. Deci merg constant cu ea in general se întâmplă între 4 și 6 mii de ture. Când o țin fix după ceva timp îmi întrerupe. Cum i as da gaz și aș lăsa o instant și după da rateuri. Și după mai aud și niste pocnitori micuțe sub rezervor. Un sfat va rog Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2021 Admin Share Postat Mai 10, 2021 În general când se schimba toba originală cu una aftermarket se lasă cu rateuri în admisie. Idem și la schimbarea filtrului de aer oem cu unul gen K/N Nu îmi dau seama ce pocnituri auzi sub rezervor. Oricum, nu are voie să întrerupă. Este ceva legat de alimentarea cu benzina sau curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 10, 2021 Admin Share Postat Mai 10, 2021 O fi KaKrapovic de Ceaina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CatalynAdrian Postat Mai 10, 2021 Autor Share Postat Mai 10, 2021 Toba este un dominator original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 11, 2021 Admin Share Postat Mai 11, 2021 Era o glumă. Revenind, este o tobă aftermarket care ți-a modificat amestecul aer/carburant, așa cum ți-a explicat colegul mai sus. Ca să funcționeze în parametri, singura soluție este resoftarea. Care costă în jur de 300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.