Andrei818 Postat Mai 14, 2021 Share Postat Mai 14, 2021 Salut.am un honda cbf 500 din 2004,l-am luat de vreun an.si am zis sa ii schimb lichidele pentru ca nu sti sigur ce intretinere a avut inainte.am schimbat singur,ulei,filtre,placute frana si lichidul de frana.dar am nelamuriri cu schimbarea antigelului,stiu ca in practica se da drumul in punctul cel mai de jos,dar problema e ca eu nu am buson la radiator.adica e simplu sa ii dau drumul la antigel dar nu am pe unde pune inapoi in radiator.si am mai fi o chestie.eu as vrea sa dau drumul la antigel,sa spal instalatia cu apa si cu otet(m am gandit 50% apa 50%otet) si apoi dupa ce o las sa mearga 15 min,sa scot apa si otetul din ea,si apoi sa ii pun antigel(dupa ce se raceste complet).acum eu vin cu 3 intrebari.1-cum umplu radiatorul daca nu am buson.2-e bine sa spal instalatia cu otet si apa.mie ca mai ramane pe acolo otet si apa si in contact cu antigelul...nu se stie si 3-in manual scrie sa pun 50 %antigel si 50% apa distilata.eu ma gandeam la g12 roz.e bine?manualul nu specifica modelul de antigel(g11,g12).aceasta este vaca despre care vorbesc.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei818 Postat Mai 15, 2021 Autor Share Postat Mai 15, 2021 Acum 6 ore, Christian 1 a spus: Daca bine tin minte,busonul radiatorului e sub rezervor. Dupa golire,eu pun direct antigelul in instalatie fara nicio spalare cu nimic. Pune aceiasi culoare la antigelul nou cu cea de la cel ce l-ai dat jos. Am gasit busonul.multumesc.se pare ca trebuie dat rezervorul jos sa ajung la buson.treaba e ca nu stiu ce antigel este in ea.in vas se vede ceva albastru-verde.nicidecum roz.cred ca e g11 verde/albastru.eu as pune g12 roz.am inteles ca e cel mai bun.manualul ei scrie 50% apa %50 antigel,dar nu specifica modelul antigel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoS Garage Postat Mai 16, 2021 Share Postat Mai 16, 2021 Faptul ca majoritatea producatorilor folosesc un colorant roz in cazul tipului g12 nu este totusi o garantie ca este chiar g12. Evident si in cazul celorlalte tipuri. Motul motocool care este un g12 de fapt e galbenul ala turbat. La fel g 12 care este denumit "all season", ca sunt doua tipuri de g12 simplu este verzui/albastru. in fine, ca sa nu divagam aiurea ai nevoie de orice antigel care este pentru blocuri facute din aluminiu, restul sunt detalii care nu conteaza absolut deloc pe strada... Spalatul cu otet, calgon si alte inventii este o porcarie. Daca vrei sa il speli neaparat bagi un antigel bun, nu la 12 lei, mergi 50-100 de km si il schimbi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.