Sari la conținut

Honda xl650v Transalp


Postări Recomandate

Salutare grup ! 

Am o intrebare pentru cei experimentati in ale vacilor transalp. 

 

Detin un astfel de model de ceva vreme si sunt ft incantat de ea. I am dat si touring si offroad si tot ce si a dorit ea. In grupul nostru avem cam 4 xl650v si am avut ocazia sa ma urc pe toate si realizarea mea a fost ca a mea e putin mai puturoasa ca si raspuns de accelerare sub 3000tm pe cand alea sunt putin mai rapide.

diferenta asta poti sa o realizezi doar cand te urci pe ele, e ft in detaliu la nivel de simt. Dupaia in ture merg toate la fel. Ca si top speed atingem aceasi viteza. 

I am verificat furtunasele de vacum,galeriile dintre carburatoare si totul pare in parametrii normal. A,da ...nu bate , nu troncane. :))

 Alea sunt model 2001 iar a mea e modelul din 2006, la a mea i am schimbat filtru aer si bujiile sunt ok. 

Porneste ft bine si merge rotund. Nu da sintome de covid :)) doar ca am nedumerirea asta si ma poate lumina cineva. 

 

Multumesc pt raspunsuri si sper ca m am facut inteles. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

* Nr de dinti la foaie si pinion? , desi cam slabe sanse daca zici ca peste 3000 rpm merg toate identic.

* A mea s-a simtit gatuita cand i-am pus filtru (de hartie, din ala de 3 lei buc) pe circuitul/furtunul de benzina.

 

Vad ca 2006 are catalizator. Aici nu ma pricep, nu stiu daca de acolo poate fi, dar ma gandesc ca ar fi pe toata plaja daca de acolo i s-ar trage

180504.thumb.jpg.dd90f62d85e9f65e8f1aa3acfaf862bc.jpg

 

 

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu m am gandit la catalizator , dar are putini km ca sa imi faca probleme.

am vazut azi ca la galeria de admisie era slabit colieru. Poisbil sa traga aer fals. O sa verific cu spray cand am vreme. Carburatoarele sunt sincronizate. Posibil o alta cauza amestecul. Trebuie sa vad surubul ala din manual la cat se regleaza. 

Multumesc de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă una are catalizator și alta nu în mod cert injecția are altă hartă și amestecul e mai sărac cel puțin la turații joase și medii la cea cu kat. 

Editat de ENEOS
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc @catas_him pt sfaturi ! 

Catalizator au toate din cate am cautat pe manual si web. 

Am verificat galeriile de admisie dintre carb si motor si am vazut ca inelele de strangere erau slabite si le puteam misca cu mana, acum le-am strans si voi face un test cu spray sa vad daca trage aer fals. Apoi ma voi baga la amestec sa vad daca e in parametrii. Membranele nu  cred ca au de aface ca nu are simptomele unei fisuri pe membrana. Merge rotund. Furtunasele de vacum le am verificat si sunt ok. 

Am mai realizat cand pornesc motorul in primele minute pana se incalzeste ,cand dau de acceleratie rapid are scapri dinalea ca si cum se ineaca, apoi se incalzeste si isi revine. Nu stiu daca e normal sau nu. :D

Editat de CornelProdan08
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru un amestec corect analizează culoarea bujiilor…Fisa tehnica sau manualul îți da un punct de plecare pentru șuruburile de amestec .Știu ca e destul de dificil de demontat carb la model, dar fa o verificare a nivelului și inspectează atent membranele de vacum…părerea mea.

La rece pana când motorul ajunge la temperatura optima de funcționare , e normal “sa-ți dea in nas” la accelerare…

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Daca motocicletele lor sunt modificate (fara ca ei sa stie - pinioane lant, schimbat ceva in carburi, etc) si a ta este perfect normala, ajungi sa iti bagi nasul in ceva functional si nu stii niciodata deznodamantul.

Eu sunt de parere ca daca ai un motor functional si ti se pare slab, mai bine il vinzi si iei ceva mai puternic.

In ce ma priveste mereu a iesit un fas (ori am stricat, ori a iesit prea scump, ori am pierdut ff mult timp/sezonul, etc) cand mi-am bagat nasul in chestii ce functionau ca sa le fac eu sa fie impecabile.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc de sfaturi. 

Motorul functioneaza in parametrii normali. 

Compresia buna ,bujiile par in regula. Ca si motor n am nimic de resprosat si nici nu mi-as fii dat seama ca are ceva daca nu ma urcam pe cealalta.

porneste la sfert si merge impecabil. Are forta de manca pamantu ( pt un transalp) doar ca am vazut lipsa asta de “zvaac” in subturatie. Daca v-as da sa va dati pe el mi ati zice ca s nebun la cap si ca motoru merge bine. Dar in comparatie  se deosebeste diferenta. 

Mai testez si revin. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus un video cu update. Ni trage aer fals , porneste bine si turometru dupa parerea mea sta destul de fix pt carburatie. Acum ce ziceti si voi , sunt curios :) 

Apropo , motoru cu care am comparat avea toba leo vince pe cand a mea e stock. Credeti ca o evacuare poate crea un raspuns mai rapid la o motocicleta ? 

UPDATE: 

 

Problema rezolvata.

 

I-am modificat amestecul dupa cum a scris manualul.

si problema generala era ca : 

Eu cand i am pus inaltatoare la ghidon , toate cablurile s au intins si socul statea putin deschis si atunci schimba amestecul. De acolo si lipsa de putere in ture joase. 

Bujiile erau inegrite , cel mai probabil necesita o schimbare.

 

Va multumesc pentru sfaturile voastre si timpul acordat!

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...