GeorgeVeteranu Postat Noiembrie 17, 2021 Share Postat Noiembrie 17, 2021 Salut, am o problema cu un motor de bashan de 250cc in 4T (motorul nu este montat pe cadru, deocamdata nu am) recent cumparat cu parte electrica completa etc. Conectez totate masele pe motor, pun bornele si apas pe buton, se aude un click da nu invarte. Prima data cand am dat a invartit da greu, am crezut ca e bateria problema, am schimbat-o da tot asa, acum nu mai invarate de loc doar click de fiecare data cand apas pe buton. Am pus si fire direct de la baterie pe electromotor dar nimic. Electromotorul pare sa fie nou. Care ar fi problema ca sa nu incept sa desfac toata electrica si sa o fac dupa schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 17, 2021 Share Postat Noiembrie 17, 2021 (editat) Dacă motorul nu e blocat rămâne doar electromotorul, n-ai de ce să desfaci toată electrica dacă nu învârte nici alimentat direct (demarorul). Editat Noiembrie 17, 2021 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeVeteranu Postat Noiembrie 17, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2021 pai motorul nu e blocat, ca inainte il invartea greu si acum am desfacut acolo unde are pinionul de la electromotor si nu mai era conectat la motor si nici el singur nu se invarte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeVeteranu Postat Noiembrie 17, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 17, 2021 1 oră în urmă, patrick1 a spus: Adică pare curat (spălat) pe dinafară? Fir (gros) de masă între baterie şi motor ai legat? Dar fir (gros) între baterie / releu + releu / motor? Pentru că firele subţiri au rezistivitate, cade tensiunea pe ele şi la electromotor nu prea mai ajunge nimic. Eu am legat normal totul cum s-ar lega si pe cadru doar ca in loc sa prin masele pe cadru le-am prins direct de motor si am incercat sa leg electromotorul pe direct la baterie fara sa mai bag curent in circuit si nimic. Firele sunt destul de groase, cele originale cu care a venit motorul din fabrica si nu sunt oxidate. Tu zici sa ma trag un fir de la minus si sa il leg de motor? De la baterie la releu are firul rosu de plus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeVeteranu Postat Noiembrie 18, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2021 Acum 20 ore, patrick1 a spus: Da, de la minus al bateriei la motor. Şi gros. Altfel nu se închide şi circuitul de forţă, doar cel de comandă (pe +). Şi apare ... "hazardous area" Cu bucle de curent, Kirchoff ... Problema rezolvata, mersi mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 18, 2021 Share Postat Noiembrie 18, 2021 Să înțeleg că "-" era pe wireless? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeVeteranu Postat Noiembrie 19, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 19, 2021 Acum 22 ore, patrick1 a spus: Cu drag! Nu chiar. Era pe ... groundless. Chestiune de reţele, noduri, bucle, trasee ... asta însă se învaţă prin facultate ... Ceva de popularizare maii găseşti şi pe aici https://findanyanswer.com/what-is-common-ground-electronics#:~:text=Common is a term used to describe a,a possible return path for the connected circuit.https://findanyanswer.com/what-is-common-ground-electronics#:~:text=Common is a term used to describe a,a possible return path for the connected circuit. Am scris cu doi "i" intenţionat după "popularizare" pentru a evita orice confuzii am incarcat bateria a invartit de cateva ori foarte greu si dupa nu mai invartea, am legat alta beterie si la fel a facut, sa faca scurt sau ceva undeva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeVeteranu Postat Noiembrie 20, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 20, 2021 La 19.11.2021 la 19:14, patrick1 a spus: Uneori mai trebuie şi înlocuite nişte perii uzate şi mai trebuie şi curăţat un colector de electromotor (vechi). https://www.bashanmotor.ro/piese-atv/piese-electrice-4/electromotoare/perii-electromotor-90-110-125cc?page=2 Azi am pus 3 fire de la motor pe borna minus, i-am dat la buton a invartit greu cateva secunde si dupa nimic, m-am gandit ca sunt firele pre subtiri asa ca am pus mana pe izolatia lor, erau calde si se tot incalzeau, e ceva normal zic eu, pentru ca am folosit fire de prelungitor nu? Sau trebuia sa invarta si asa? Ca ma gandesc ca nu face completare la circuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 20, 2021 Share Postat Noiembrie 20, 2021 Eu nu înțeleg cum poate cineva fără niște cunoștințe elementare să se apuce de astfel de întreprinderi, motoare pornite "la banc" și alte alea... Fire de prelungitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.