GeorgeVeteranu Postat Noiembrie 28, 2021 Share Postat Noiembrie 28, 2021 Salut, am o problema la un motor bashan 250cc, cand am cumparat motorul complet cu partea electrica avea scanteie foarte buna doar ca nu invartea bine(a fost un pinion pus gresit) dupa am legat totul bine, masele pe motor etc, dar acum face scanteie foarte slaba si nu porneste, care sa fie cauza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Noiembrie 28, 2021 Share Postat Noiembrie 28, 2021 Dacă nu ai știut să legi și - ca să o pornești sunt curios cum ți-ai putut da seama de pinion că a fost pus greșit... Poate în încercările de a porni fără - conectat s-o fi prăjit ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeVeteranu Postat Noiembrie 30, 2021 Autor Share Postat Noiembrie 30, 2021 (editat) La 28.11.2021 la 18:39, ENEOS a spus: Dacă nu ai știut să legi și - ca să o pornești sunt curios cum ți-ai putut da seama de pinion că a fost pus greșit... Poate în încercările de a porni fără - conectat s-o fi prăjit ceva. De legat sunt bine legat, am schema cu toate firele si masele unde trebuie legate, si de pinion mi-am dat seama ca invartea foarte greu si putin asa ca am desfacut capacul de la electromotor si l-am pus pe pozitie, la semn. La 29.11.2021 la 0:37, patrick1 a spus: Te cred! Magnetoul chinezesc dă scânteie foarte bună mai ales la învârtire lentă sau deloc. Totuşi, pe lângă un circuit de masă, mai trebuie legat corect şi un furtun de benzină. Altfel, doar pe electromotor, nu prea porneşte. Normal ca fara benzina nu porneste, e ceva logic, pedala de pornire nu are, deci doar pe electromotor merge si da scanteie da slabut, abia se simte cand cand pun mana, fata de prima data. O sa il montez pe cadru iarna asta. Editat Noiembrie 30, 2021 de GeorgeVeteranu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorgeVeteranu Postat Decembrie 1, 2021 Autor Share Postat Decembrie 1, 2021 Acum 19 ore, patrick1 a spus: Poate fi exact aceeaşi "poveste" cu circuite de masă (lipsă) dacă bobina ta de inducţie este pe cadru şi nu ai legătură de masă şi între cadru şi motor (separate mecanic şi electric). Iniţial nu aveai o legătură solidă de masă între baterie (acumulator) şi electromotorul de pornire. Acum probabil că nu ai legătură de masă între baterie-(electro)motor şi cadru. Masa trebuie să fie comună la toate elementele electrice, fie prin fixare mecanică metal /metal, fie şi cu fir separat de masă care dublează conexiunile. Altfel ar putea trece curent continuu prin rulmenţi (cum ar fi cei de la direcţie) care se vor deteriora prin electroeroziune dacă circuitul becului de far (4-6A) se închide la masă prin ei şi nu prin fir (circuit) separat. Am inteles. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.