Denis Jart Postat Noiembrie 30, 2021 Share Postat Noiembrie 30, 2021 (editat) Salutare, sunt si eu in incepator in tainele motoarelor si am gasit deocamdata un Husky Sym de 125cc de care ma simt foarte atras, imi puteti impartasii niste pareri proprii sau ale cunoscutilor despre acest motor? Editat Noiembrie 30, 2021 de Denis Jart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian M. Postat Decembrie 3, 2021 Share Postat Decembrie 3, 2021 Salut, nu am avut tangenta cu modelul , dar uite o parere: Este o motocicleta cat se poate de simpla, de cilindree mica, usoara, fara pretentii, aspect de cruiser-e chiar draguta. Pentru un incepator in categoria A1, este o varianta foarte ok, daca gasesti una in mintile ei. Cum probabil nu te pricepi, fiind la inceput, ar merita sa apelezi la cineva priceput, care sa verifice cu tine motocicleta-poate chiar si un mecanic moto, daca ai asa ceva in zona in care stai. Dai 300 lei pentru o verificare completa, dar stii o treaba. Tot in categoria de A1 ai si yamaha virago, xv125, de exemplu. IN categoria a1 mai ai si alte tipuri de moto, naked-sau carenate ce imita sportivele mai mari. https://www.visordown.com/features/general/6-best-125cc-bikes-first-time-bikers-want-look-cool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...