Jump to content

cinezicealae

Membru
  • Posts

    219
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Pitesti Arges
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Viroaga 1100
  • Numar Moto
    AG-77-NOX

Profile Fields

  • Interests
    Fiare si suruburi

Recent Profile Visitors

486 profile views

cinezicealae's Achievements

  1. Cumpar teava trasa sau sudata cu diametrul intre 500 si 600mm, grosimea peretelui intre 5 si 10mm, lungime de aproximativ 1000mm. Cumpar tabla groasa, relativ plana, intre 5 si 10mm lunga de 1200mm si lata de 600mm (pot fi si bucati pe care le sudez eu ca sa ajunga la dimensiunile astea). Material...fier de pe jos, ruginit... Vin personal sa le iau in zona Pitesti si pe o raza de 50-70km. Poate fi si un cazan rotund cu diametrul intre 500 si 600mm si inaltime de 1000mm, cu grosimea peretelui de minim 5mm, daca aveti asa ceva prin fundul curtii. Dimensiunile si preturile sunt flexibile. Vin eu cu polizor si prelungitor daca trebuie taiate si nu sunt disponibile la fata locului. Nu ma trimiteti la depozite ca stiu si eu sa caut pe olx. Multumesc.
  2. Am incercat sa ajut omul cu o sugestie, nu sa discut despre cat de prost sunt sau virusologie. Daca el sustine ca nu e aer in instalatie, nu il pot contrazice. Am spus ca mi s-a intamplat si mie accidental sa contaminez suprafetele de franare si ca n-ar strica sa verifice. Cat despre atitudinea conflictuala a (unora), va recomand ceai de tei si/sau tranchilizante si eventual sa ma evitati.
  3. Poate ai dat din greseala cu ceva vaselina/ulei pe disc sau placute. Mi s-a intamplat si am rezolvat cu acetona.
  4. Ca are sau nu ala temei legal sa ma opreasca, nu e treaba mea. Eu opresc si daca ma simt abuzat fac contestatie, nu dau cu masina peste el. Chiar nu cred ca o oprea ala degeaba. Si chiar daca o oprea degeaba, serios, asta e marea problema? De unde stiu eu din masina de ce vrea ala sa ma opreasca? Poate mi-a cazut numarul din spate, poate mi-a luat foc masina, poate orice. Cum stabilesc eu de la volan daca are ala temei legal sa ma opreasca sau nu? In fine, dati voi cu masinile peste militieni fiindca n-au temei legal
  5. (1) La apropierea autovehiculelor cu însemnele poliției și ale pompierilor, aflate în misiune, care au în funcțiune semnalele luminoase de culoare roșie și albastră și, respectiv, roșie, concomitent cu cele sonore, conducătorii celorlalte vehicule sunt obligați să oprească de îndată în afara părții carosabile sau, când nu este posibil, cât mai aproape de partea din dreapta a părții carosabile și să permită trecerea acestora. (2) La apropierea de autovehicule cu regim de circulație prioritară, care au în funcțiune semnalele luminoase de culoare albastră, concomitent cu cele sonore, conducătorii celorlalte vehicule sunt obligați să reducă viteza, să elibereze banda pe care se deplasează autovehiculul prioritar ori să circule cât mai aproape de bordură sau acostament, iar la intersecții, să le acorde prioritate de trecere. Greseala mea. Am uitat, ca sunt batran, Eu oricum ma dau la o parte pentru toti...
  6. E, hai ca nu trebuie sa fii geniu sa intelegi ca vrea ala sa te opreasca. Ori, din moment ce nebuna fugea de el si a trecut prin intersectie pe rosu, dupa aia a dat cu masina in el, e evident ca stia ca ala e dupa ea. Pe mine m-a oprit militian cu mobra. A dat cu sirena scurt din spate sa se faca observat, a venit in dreptul meu, mi-a facut semn din mana si am oprit. Cu ocazia asta mi-a dat si singura amenda din viata mea N-am dat peste el, nu am fugit de el, n-am avut nicio secunda indoieli ca mie mi se adreseaza... Hai sa fim seriosi, cumatra e cealapa. Probabil, e genul ala care se ia in gura cu militienii, stie ea pe cineva, are ea un cumnat in militie, stie ea legile, cere explicatii si poze radar, crede ca daca ala nu poasrta sapca nu e valabila amenda si alte mituri... Sunt convins ca ala avea sirena si girofar, mai ales daca suferea de ramboism. Un motiv in plus sa tragi pe dreapta sa-l lasi sa treaca, daca nu esti sigur ca pe tine te vizeaza. Daca nu vezi girofarul si nici nu auzi sirena, poate ar trebui sa repeti vizita medicala. Si daca tot citati codul rutier, tot acolo scrie ca daca trece militia cu girofar si sirena, tre sa opresti cat mai aproape de marginea din dreapta a drumului, spre deosebire de pompieri si ambulanta, cand nu trebuie sa opresti ci doar sa incetinesti (daca vine din acelasi sens de mers cu tine). Cel putin asa era cand am luat eu permisul cu examen pe hartie... Era firesc sa insiste sa o opreasca, inainte sa mai treaca prin cine stie cate intersectii pe rosu in incercarea de a fugi de el. Nu am fost acolo (nici voi) dar am banuiala ca deja omul anuntatse prin statie ce face nebuna, ca nu e nici ala chiar asa de capul lui. E militian pe mobra, nu e chiar sus pe scara ierarhica si da si el cu subsemnatul daca face nasoale. In fine, eu il prefer pe asta decat pe aia de la Onesti sau Caracal. Sunt sigur ca o sa apara unii pe aici sa ne povesteasca despre abuzurile militienilor si ce rai e militienii. Dar am asa o banuiala ca nici noi nu suntem chiar sfinti toti. Si oricum, nu face obectul discutiei. A dat peste ala cu mobra intentionat, aia e, tentativa de omor, la parnaie. Daca vi s-a fi intamplat oricaruia dintre voi, va garantez ca nu ii mai luati apararea dementei.
  7. Cand vezi girofar in spate, tragi pe dreapta, nu dai peste ala ca-n GTA... Eu chiar am observat ca nu prea se poarta sa faci loc ambulantei si in general girofarelor. Daca tragi dreapta sa faci loc girofarului, cei din spatele tau considera asta o oportunitate de depasire. Iar cei din spatele girofarului, gasesc in asta o oportunitate de a merge cu viteza, nepermitandu-le celor care au facut loc, sa reintre in trafic. Nu va mai plangeti ca o alerga ala pentru bec, ca el o alerga pentru neoprire la semnalul politistului deja, mai trecuse si prin intersectie in viteza pe rosu. Ori daca cineva fuge de militie, e normal ca militianul sa suspecteze ca e ceva mai mult decat un bec ars. Am vazut comentarii cum ca sa stea ala la distanta si eventual s-o roage frumos pe aia sa opreasca. Ba, d-aia e militian, d-aia il platim, d-aia i-am cumparat mobra si pistol si l-am mandatat sa impuna legea, noi, astia de platim taxe. Sa se asigure pentru noi ca regulile sunt respectate, ca sa nu mai fim noi nevoiti sa ne injuram cu toti distrusii in trafic, sa nu mai fie traficul o provocare in fiecare zi, etc...
  8. Cat de misto e asta... Da' parca mi-ar fi mila sa sudez pe langa ea
  9. V-ati cumparat careva piatra abraziva, manuala, diamantata sau nu? Tip placa, nu disc de polizor. Vreau sa-mi fac un dreptar de 1200mm, manual, si as avea nevoie si de o piatra cu granulatie de 800-1000 sa dau cu ea dupa ce racai cu "dalta". Am gasit pe net niste unele pentru ascutit cutite dar nu stiu daca sunt gunoaie. Cel mai mult m-ar interesa daca sunt drepte.
  10. Countersteering is used by single-track vehicle operators, such as cyclists and motorcyclists, to initiate a turn toward a given direction by momentarily steering counter to the desired direction. Nu zice nimic de camioane
  11. Mai sunt si niste bucati de tabla sfasiata pe alocuri pe langa sine. Cu precadere in zona macazelor si intersectiilor dintre linii. Cand aveam mobra mai mica sau scuter ca saraki, luam virajul peste sine cu un pic de avant. Cum ii zice cand iei initial viraj in partea opusa decat aia in care vrei sa mergi? Imi scapa termenul ca-s batran si senil.
  12. Sansele ca basinutele de 1500eur, 125-250cc sa fi fost pe mana unor copii care n-au avut bani sa le intretina si care au mers cu ele la 12000rpm sunt foarte mari. Ia in calcul un set de pneuri, lant, ulei, filtre, frane... Cauta sa o iei in stare cat mai originala, chiar daca e mai ciufulita. Daca vezi ca are carburator de OZN, tobe de racheta si instalatie de pom de craciun, evit-o! Cel mai probabil, a fost modificata de cumnatul lui Marcel care a vrut s-o faca "harli" De cruisere nu cred ca te atingi la 1500eur. Virago sau Marauder125, fier mult, putere putina. Eu mi-as lua o trompetica japoneza, monocilindru ca sa nu am de sincronizat carburatoare si piese multe si degeaba, pe la vreo 300cc, usurica si fasneata. La cruiser sub 1000cc nu m-as uita. Ma plangeam cu ceva timp in urma de a mea ca e mare, dar acum ca m-am obisnuit cu ea, parca mi-ar fi placut ceva de 1500cc De mobra zic...
  13. cu indianu' de 250kg nici nu ar trebui sa simti sinele alea...
×
×
  • Create New...