Jump to content

cinezicealae

Membru
  • Content Count

    49
  • Joined

  • Last visited

About cinezicealae

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Topoloveni Arges
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Viroaga 1100

Profile Fields

  • Interests
    Fiare si suruburi

Recent Profile Visitors

162 profile views
  1. Domnilor. Am luat viroaga de 1100, si acum, dupa niste drumuri lungi si coclauri am ajuns la concluzia ca are suspensia spate prea tare, chiar daca e slabita din reglaje de tot. Cand merg cu pasager se mai amelioreaza dar solo ma ia capul. Am auzit ca asa ar fi la astea cu cardan. Asa o fi sau sunt eu prea usor (80kg)? Stiti cumva daca se potrivesc alte arcuri la ea?
  2. Pai, inseamna ca tu ai facut contract cu un om care nu e proprietarul scuterului. La politie am fost eu cu certificat fiscal si m-au gonit, au vrut stampila direct pe contract. Poate nu e peste tot la fel... deh, militia... In declaratia fiscala pe care o face cel care a adus scuterul in tara, trebuie sa scrie cand si in baza carui act a dobandit aparatul. In cazul asta, factura. Dar daca el nu e titular pe factura, nu vad cum poate vinde.
  3. Iti trebuie un document care sa ateste ca tu esti proprietarul. Un contract de vanzare-cumparare, factura, succesiune...etc. Ce-ai facut tu de mana e fabula. Apoi la RAR ca sa-i faca Carte de Identitate. La organul fiscal nu te primeste fara aia si fara dovada ca e utilajul tau. Din cate stiu, acum se face ITP si la mopeduri. Daca nu a fugit omul vanzator de tine, zi-i ca vrei sa faci "https://www.drpciv.ro/document-details/taxe/5ac1de72b729455700e94e09" Contract de instrainare-dobandire pentru un vehicul folosit. Contractul asta e valabil doar daca omul se duce si il
  4. Va salut, domnilor. Donez un set de acte care includ: Carte de identitate, factura, certificat de inregistrare si certificat fiscal, pentru un moped-chopper de 50cc, chinezesc, cu 4 trepte de viteza. Trotineta nu mai exista si nu-mi amintesc unde am pus placuta cu numarul de inmatriculare (galbena) Am motorul ei original, functional cu seria din acte si inca unul foarte asemanator, la fel de functional. Atentie, este moped si este INREGISTRAT la primarie, nu este motocicleta! Daca e cineva interesat, trimit poze cu documentele. Donez = moca. Daca e cineva din
  5. Va salut. Pentru cine mai doreste, mai am o Carte de Identitate de IZH Jupiter4. Se ofera moca. Nu ma intrebati ce-ati putea face cu ea ca nu stiu. Imi amintesc ca am cumparat mobra in urma cu MULTI ani de la un om de prin Giurgiu si nu am mai facut nimic dupa aia cu actele. Motocicleta nu mai exista. S-a dat...
  6. Salut. As avea mare nevoie de invertor. Daca platesc in avans transportul, mi-l dai mie? Multumesc
  7. Pai, na, de-aia ne-am adunat aici. Ii multumesc si eu noului proprietar ca a fost om serios si a venit la timp. Dupa putina alergatura printre ghisee, am rezolvat cu omul toate stampilele.
  8. Gata, ma, ca ii stricam topicul omului. Nu mai fi asa agresiv. Am inteles, Daelim e "FORTZA". Vlad, ia-ti Daelim ca garanteaza Christian 1 pentru el! Va rog sa-mi iertati interventia. Promit ca nu mai zic nimic de rau de Daelim.
  9. Asa am avut eu si a cazut TOT de pe el (unele din mers) Acum daca face Kim Jong Un mobre mai bune, felicitari :)))) Asta e Kinroad 150cc btw. I-au cazut urmatoarele: Farul (inlocuit cu unul de IZH), aripa fata crapata (plastic pe care l-am ranforsat cu fibra ulterior), TOATA instalatia electrica, incluzand butoane, mufe, papuci fire prinse intre jug si cadru, bobina de inductie, releul de semnalizare, saua de la pasager s-a lasat cu tot cu suport, capacele din plastic de pe la motor, tampoanele de la pinionul din spate, intrerupatorul de la cric, de la ambreiaj, frana, bucsele d
  10. Regret sa fiu eu cel care-ti da vestea nasoala... Prima si prima data incepe sa cada instalatia electrica. blocurile de lumini, comutatoarele de la ambreiaj sau cric sau frana, cabluri si mufe. Urmeaza toate componentele din cauciuc. Cuplajul carburatorului, furtunuri etc. Apoi incep sa cada plasticele, incepand cu farul si terminand cu stopul La final, rugina. Ba, baiatule, zici ca e biodegradabila. Le-au vopsit chinezii cu Galus. Nu incerc sa te descurajez, ca si eu la randul meu urasc oamenii care vin sa-mi spuna ca aia nu merge, aia nu se poate, aia nu e voie.
  11. Va salut, domnilor! Am prin hartii actele unui IZH Jupiter 4. Certificat de inmatriculare, C.I., si placuta cu numar de inmatriculare, pe numele meu. Nu stiu cum si in ce fel ar putea folosi cuiva, ca am mai auzit discutii. Le donez gratuit, fireste, cu CVC si fiscal, in cazul in care are cineva nevoie. Mobra nu mai exista fizic si ma gandeam s-o radiez. Numarul este de Bucuresti. 0731 918 716 S-au dat.
  12. Eu din toate astea am inteles ca baiatul cu ciclistica are bani si ca trebuie sa-l batem pe OIvidiu. Nu stiu cine e Ovidiu dar daca e sarac, trebuie batut urgent!!!
  13. Dupa niste ani de motociclit (de prin '95), am ajuns la concluzia ca orice motor ieftin, a fost pe mana oamenilor care nu si-au permis sa-l intreatina. Motocicleala nu e un hobby ieftin. Cel mai probabil, la banii aia ai sa-ti iei o mobra pe care au auvut-o si alti incepatori inainte si care nu au stiut sa aiba grija de ea si s-o utilizeze. Acestea fiind spuse, cauta o japoneza care sa fie cat se poate de aproape de forma originala. Fara modificari facute pe la tara de Dorel care n-a auzit in viata lui de cheie dinamometrica si a rupt filete prin ea. Iti mai recomand sa cauti o mobra
×
×
  • Create New...