Sari la conținut

Honda VFR800F RC79 - Interceptor - 2014


Postări Recomandate

Vând Honda VFR 800F Interceptor RC79 – 2014 – Deluxe Edition

 

 - Quick-Shifter Up

 - Mânere încălzite (destul de uzate, având în vedere numărul de km și cauciucul mai moale)

- Traction-Control (cu posibilitatea de oprire)

- Auto-Canceling Signals (sistem care oprește semnalizarea după ce ai virat sau ai schimbat banda de mers)

- Lumini – Semnale – Pozițiile din oglindă – toate Full LED, specific modelului

- Evacuare Akrapovic cu silencer (originală și dedicată VFR-ului, cu acte doveditoare și număr de serie)

- Suspensie față + spate schimbate cu unele profesionale de la Wilbers (arcuri progresive față + amortizor spate model 640 road, cu reglare preload hidraulic)

- Filtru aer K&N

- Parbriz Touring Puig + parbrizul original Honda

- Cric central

- Suport Topcase Givi cu mănere pentru pasager (dedicat VFR 800 RC79) + Placa M7 Givi Monokey - NU se oferă topcase

- Gențile laterale originale Honda (red edition) cu închidere din aceeași cheie de contact.

- Capac Monopost + cele 2 bucăți de acoperire a mânerelor pentru pasager (originale Honda)

- Ofer și varianta de schimbător fără quick-shifter pe care am primit-o de la neamț, în cazul în care e cineva căruia nu îi place ideea de a avea q-s. (nu mi s-a părut logic nici mie când mi-a dat-o neamțul, dar e o piesă în plus, nu în minus - moka)

- Carte service – Facturi – 2 chei originale

- Cauciucuri Michelin Pilot Road 5 (DOT 2019 – Mai au multă carne până la indicele minim, dar nu vreau să folosesc sintagma “Mai merge un sezon!”)

- Ofer și 3L de lichid de răcire de la Motul, pe care nu am reușit să îl schimb înainte de a o băga la iernat.

- Are trusă de scule cu piese Honda + cheia pentru întinderea lanțului

- Sub șaua pasagerului se găsește și o priză cu 2 USB-uri, montată de mine.

- În gaura din jug are montat un “Fork Stem Ball” de la X-Ram, pentru a putea monta X-Grip-ul pentru telefon (ofer doar montura care este deja în jug, fără X-Grip)

 

Dețin toate actele și facturile (inclusiv cele pentru intervențiile din Germania), pentru a se vedea cât au costat și când au fost montate.

Motocicleta asta a fost întreținută corect, funcționează cum trebuie și are numarul ăsta de km pentru că a fost plimbată prin multe țări și concedii lungi. Așa că dacă vreți o mobră din 2000 cu 30k km (plimbată de o bătrânică până la pâine și înapoi), mergeți și căutați în altă parte!

 

Am atașat și pozele cu micile defecte, ca să știți din start despre ce vorbim.

Manșoanele uzate și niste mici zgarieturi pe dreapta-jos (Într-una din vame, am îndreptat-o brusc pentru a-i face loc unei mașini; Rezervorul plin cu benzină, gențile laterale încărcate… au dus la balans și căderea ei subită pe dreapta; 5 secunde mai târziu o ridicam în zâmbetele vameșilor și lacrimile mele de sub cască).

 

Cumparată în 2018 din Hamburg la aprox 40.xxx km. Acum are 75.xxx km. Ultimul ITP a fost făcut chiar la Honda Nord, deci se poate verifica și acolo numarul de km.

 

Acum se odihnește într-o parcare subterană (ca în fiecare an), așa că dacă aveți găuri în șosete, nu mă deranjați cu mesaje de genul: “Cat baga boss?” , “Care e ultimul preț?” .

Am poze și filmulețe destule, încât să nu ne pierdem timpul unul altuia.

 

Locația: București

Preț: 8200 €

Prețul este în Euro și banii vor fi folosiți tot în Euro, în contul altei motociclete viitoare, deci NU mă interesează schimburile.

 

Marian - 0726678164

20191026_174639-01_edit.jpg

20210606_162743_fara nr.jpg

20210608_110340_edit.jpg

20210608_110430_fara nr.jpg

20210612_115114.jpg

20210612_115315.jpg

20210709_114456.jpg

20211120_125444.jpg

20211120_125652.jpg

20211120_125722.jpg

20211120_125753.jpg

20211120_125838.jpg

20211120_125855.jpg

20211120_135144_edit.jpg

20211120_140708.jpg

Editat de marian90
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 minut, Kristian K a spus:

Fiscalul?

Hm? Detaliaza.

Este înmatriculată pe numele meu de când a fost adusă. Evident că se va scoate și fiscalul la vânzare. Sau nu înteleg exact întrebarea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Nu o lua ca pe o critica, te rog! Este bunul tau si ceri cat vrei tu pe el! 
Acestea fiind spuse, eu am luat 2017 cu 6151 km cu 8000 euro pe 19 Iunie 2021. Acum are 10.000 km si merge ca noua. Parerea mea este ca trebuie sa mai lasi la pret daca vrei sa o vinzi realist. In rest, e o mobra absolut excelenta! Eu n-o s-o vand niciodata. Imbina perfect sport / touring. Deluxe si Stock s-au vandut doar in USA, in Europa toate sunt deluxe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca ar fi o critica, atat timp cat e constructiva, nu vad nimic rau in asta.

Asa cum ai spus si tu, e o motocicleta perfecta pentru sport-touring, care nu are si nu a avut nici un fel de problema mecanica sau electrica pana acum.

Pretul a fost gandit in ideea ca am studiat piata din germania, accesoriile cu care se vinde si costul transportului (pentru un potential interesat de motor adus de afara). Toate combinate mie mi-au dat pretul asta. Ca e mic sau mare, stii tu... E in functie de cine priveste asta, fiind o mobra care nu se incadreaza in bugetul unuia care de exemplu vrea doar sa-si faca poze la Constitutiei. Targetul tinta clar nu va fi omul care vrea o sportiva din 2002 plimbata de o batranica. 😅

 

De curiozitate, ai dat 8000 pe ea cu tot cu genti laterale? alte accesorii? Intreb ca tocmai sa-mi fac o opinie mai realista asupra pretului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu! Am luat-o cheala, fara genti, fara quickshifter si fara evacuarea sport. Am dat vreo 800 de lire pe top case si genti laterale (originale Honda, ale ei) si cam 900 ron pe quickshifter, deci pretul tau nu e foarte mare ! In total, cu accesorii si tot pe ea, cred ca se apropie de 9500 de euro a mea. In rest, mi-a venit cu TC, manere incalzite, etc - sunt "optionale" pt US, dar standard pt Europa. Incarc o poza aici cu ea, daca vrei, sau o dau pe privat. 
Da! Asta e o mobra pt o anume categorie de rideri ! Ai un target foarte mic, dar cine o ia, stie exact ce ia. Este un cal pe care te poti baza si in depasiri si merge alergata bine daca vrei "curbe", dar e si docila si linistita cand vrei doar sa faci kilometri si atat. 

Editat de LKss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact. E un all-around-er potrivit.

Avand si evacuarea Akrapovic (cu toate actele originale, inclusiv "licenta" aia care o tot cer astia cand te opresc cu RAR-ul pe strada) + arcurile progresive de pe fata si toata suspenisa spate schimbata cu ceva mai profi (iarasi avand si actele si facturile pentru piesele alea) +suportul ala de topcase (care e si ala 200e)+ al doilea parbriz touring (+120e parca a fost), zic ca iese pe acolo la pret.

Deci nu ma agit sa o dau mai ieftin. Din targetul ala mic, s-o trezi unul care sa o aprecieze.

Daca nu, e gata pregatita sa ma mai duca si anul asta prin lume. (ulei+filtre schimbate saptamana trecuta)

 

Apropo, felicitari pentru achizitie! Nu o sa ai regrete cu VFR-ul asta de editia a 8-a. Mie mi s-a parut cel mai reusit si nu pot sa inteleg de ce nu s-au strofocat sa faca ceva cu motorul asta si sa indeplineasca si noile norme de poluare.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 10 months later...

A revenit la vânzare cu prețul de iarnă: 6900 iepuroi!

 

Și vine cu un mic update după încă un sezon:

- Schimbat cauciuc nou față: Michelin Road 5 DOT 22

- Schimbat plăcuțe față-spate + lichid frână/ambreiaj

- Sincronizat clapete/valve

- 83.450 km

- S-au "remediat" manșoanele prin aplicarea benzilor/ "grip-uri" de rachete de tenis. Căldura încă se transferă prin grip și mănuși, iar manșoanele au devenit mai comode pentru drumurile lungi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...