pinnochio Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Salutare! Cum putem verifica o turbosuflantă,dacă este bună? Fiind montată pe motor care nu pornește,sau eventual fiind demontată. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 (editat) Poți verifica dacă se învârte liber axul, dacă are joc excesiv (trebuie să aibă puțin, e un lagăr care se centrează pe pelicula de ulei, de fapt 2 lagăre concentrice, unul în altul - axul se învârte într-o bucșă care la rândul ei se învârte în altă bucșă). Dacă are urme de frecare între palete și carcase, ulei excesiv într-unul din melci e pa. Ideea e că nu prea poți fi 100% sigur că e bună, doar că e defectă. La cele cu geometrie variabilă e musai să verifici că se mișcă liber tija de comandă și paletele. Editat Martie 9, 2022 de ENEOS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Martie 9, 2022 Autor Share Postat Martie 9, 2022 Saru mana! Mai ceva...cât de important e radiatoru intercooler? Nu prea are loc,în cazu meu,deci aș renunța la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Martie 9, 2022 Share Postat Martie 9, 2022 Răcind aerul ai performanțe mai bune cu intercooler, dar merge și fără mai ales dacă nu e un motor "înțepat". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Martie 9, 2022 Autor Share Postat Martie 9, 2022 1,6 TD...Golf 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iunie 14, 2022 Autor Share Postat Iunie 14, 2022 Salutare ! Motoru de mai sus,a ajuns pe antichitatea mea din 80.După multe...mici reparațiii.Acu sunt la stadiu...montat chiulasa,cu tot cu turbină.Întrebare...știți cineva,dacă e normal,gaura aceea mică,sub turbină? Pe ciupercuța aceea? Mă gândesc să o astup,nush dacă e bine.Poate a fost acolo dintotdeauna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Iunie 14, 2022 Share Postat Iunie 14, 2022 Las-o acolo! Pe acolo intră și iese aer în capsulă pneumatică atunci când membrana se deplasează sub acțiunea presiunii care apasă din cealaltă parte (adusă prin tubul ăla cu banjou). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iunie 14, 2022 Autor Share Postat Iunie 14, 2022 O.K. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iunie 15, 2022 Autor Share Postat Iunie 15, 2022 Din fabrică,masinuta a avut turbină.La mine a ajuns acu 10 ani...fără.Mereu am dorit s-o aduc la starea inițială. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iunie 15, 2022 Autor Share Postat Iunie 15, 2022 Ooooo....frumoasă!!! Felicitări!!! Mă bucur că mai sunt bolnavi,ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shashka Postat Iunie 15, 2022 Share Postat Iunie 15, 2022 Am circulat multi ani cu Jetta asta... Cea mai buna masina... La cat e motorina, 1,6 era best Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Iulie 26, 2022 Autor Share Postat Iulie 26, 2022 La 14.06.2022 la 20:58, Asimplu a spus: Ai cel mai performant si cautat motor diesel de pe vw din acea vreme, respectiv 1.6TD cod SB. Gaura aia este acolo ca sa permita unei membrane sa culiseze in acea capsula. Spor la treaba! Ai dreptate,motoru e posedat de o herghelie de draci.Turbina-și face treaba cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.