tikow Postat Aprilie 23, 2022 Share Postat Aprilie 23, 2022 Recent am cumparat un Honda CRF250R 4 timpi din 2009 si am probleme cu pornirea. Rece nu porneste deloc doar daca o impingi si o pui in viteza, iar cald porneste la prima/a doua pedala...Omul de la care l-am cumparat a zis ca a mers bine pana cand l-a dus la un service sa ii curete/regleze carburatorul si de atunci nu a mai pornit la rece. Ce poate fi cauza si ce ii pot face? Doresc sa specific ca acesta are pornire la buton si pedala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Aprilie 23, 2022 Share Postat Aprilie 23, 2022 Aer fals de exemplu. Sau poate șocul nefuncțional. Bun service oricum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Aprilie 23, 2022 Share Postat Aprilie 23, 2022 (editat) 1 hour ago, tikow said: Ce poate fi cauza si ce ii pot face? Modele astea pornesc mai greu la rece sau după multă vreme de ”parcare” (zile). Altfel ... șurub pilot greșit reglat, TPS defect, bujie uzată sau scânteie slabă, mecanism șoc defect sau pur și simplu dereglat șurubul de sprijin /relanti. Strânge șurubul cu 1/4 sau 1/2 tură la pornire (la rece cu revenire după gust, la cald). Dacă încerci asta din maneta de gaz îl ”înneci”. Editat Aprilie 23, 2022 de patrick1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tikow Postat Aprilie 25, 2022 Autor Share Postat Aprilie 25, 2022 Am sa incerc, multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Aprilie 25, 2022 Share Postat Aprilie 25, 2022 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
patrick1 Postat Aprilie 27, 2022 Share Postat Aprilie 27, 2022 P.S. Motoarele astea pornesc mai greu la rece pentru că sunt dimensionate cu ”luft” mărit la jocul piston-segmenți-cilindru astfel încât la cald sau la regim de exploatare în stil ”rachetă” să nu se gripeze prin dilatare și în consecință etanșarea de compresie (inclusiv la pornire) este asigurată doar la ”ud” și destul de critic privind încălzirea amestecului benzină /aer prin comprimare la pornire. În plus, scânteia este generată de un magnetou dimensionat să împiedice ”kick-back” prin prag de turație minimală sub care nu se generează scânteie de pornire, preluat de la modelele mai vechi cu kick-starter (pedală de pornire) și decompresor manual acționat de pe ghidon. Versiunea mai veche (XR 400-450 R) oferea și posibilitatea de a aerisi cilindrul /pistonul la pornire prin acționare manuală a levierului decompresor de pe ghidon, în situație de ”innecare”, pentru preîncălzire /alimentare sau pur și simplu pentru oprire de urgență (peste ”killer”-ul de contact electric). Nu știu dacă modelul tău mai are așa ceva ... probabil că nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
secbiker Postat Aprilie 29, 2022 Share Postat Aprilie 29, 2022 In primul rand orice utilaj cross porneste mai greu cand este racoare, Carburatoarele Keihin FCR sunt destul de pretentioase la reglaje, constat ca multi incearca sa le "repare" dar fac mai mult rau, cand apar uzuri la carburator la fel se manifesta fenomenul pornirii dificile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
opreaely@yahoo.com Postat Ianuarie 22 Share Postat Ianuarie 22 Imi poate spune cineva ce bujie foloseste modelul acesta crf 250 din 2009 pe original? Si daca este mai buna bujia iridium? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.