Sari la conținut

Honda crf 250 2009


tikow
 Share

Postări Recomandate

Recent am cumparat un Honda CRF250R 4 timpi din 2009 si am probleme cu pornirea. Rece nu porneste deloc doar daca o impingi si o pui in viteza, iar cald porneste la prima/a doua pedala...Omul de la care l-am cumparat a zis ca a mers bine pana cand l-a dus la un service sa ii curete/regleze carburatorul si de atunci nu a mai pornit la rece. Ce poate fi cauza si ce ii pot face? Doresc sa specific ca acesta are pornire la buton si pedala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, tikow said:

Ce poate fi cauza si ce ii pot face?

Modele astea pornesc mai greu la rece sau după multă vreme de ”parcare” (zile).

Altfel ... șurub pilot greșit reglat, TPS defect, bujie uzată sau scânteie slabă, mecanism șoc defect sau pur și simplu dereglat șurubul de sprijin /relanti.

Strânge șurubul cu 1/4 sau 1/2 tură la pornire (la rece cu revenire după gust, la cald).

Dacă încerci asta din maneta de gaz îl ”înneci”.

 

 

Editat de patrick1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S.

Motoarele astea pornesc mai greu la rece pentru că sunt dimensionate cu ”luft” mărit la jocul piston-segmenți-cilindru astfel încât la cald sau la regim de exploatare în stil ”rachetă” să nu se gripeze prin dilatare și în consecință etanșarea de compresie (inclusiv la pornire) este asigurată doar la ”ud” și destul de critic privind încălzirea amestecului benzină /aer prin comprimare la pornire.

În plus, scânteia este generată de un magnetou dimensionat să împiedice ”kick-back” prin prag de turație minimală sub care nu se generează scânteie de pornire, preluat de la modelele mai vechi cu kick-starter (pedală de pornire) și decompresor manual acționat de pe ghidon.

Versiunea mai veche (XR 400-450 R) oferea și posibilitatea de a aerisi cilindrul /pistonul la pornire prin acționare manuală a levierului decompresor de pe ghidon, în situație de ”innecare”, pentru preîncălzire /alimentare sau pur și simplu pentru oprire de urgență (peste ”killer”-ul de contact electric). 

Nu știu dacă modelul tău mai are așa ceva ... probabil că nu.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand orice utilaj cross porneste mai greu cand este racoare, Carburatoarele Keihin FCR sunt destul de pretentioase la reglaje, constat ca multi incearca sa le "repare" dar fac mai mult rau, cand apar uzuri la carburator la fel se manifesta fenomenul pornirii dificile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...