mircea.cazachevici Postat Iulie 9, 2022 Share Postat Iulie 9, 2022 Asa, am inteles. Acum 100 de ani, motorele 2T aveau decompresor. Acum nu mai au, probabil nu mai e nevoie. Si care e legatura intre un decompresor manual si faptul ca un motor se inneaca daca e scapat pe o parte? Cu ce ajuta acest decompresor la "dez-innecatul" motorului, daca mi-e permisa o astfel de expresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Iulie 10, 2022 Share Postat Iulie 10, 2022 Interesanta abordarea. Nu incercam sa rezolvam o problema, ci doar dam sfaturi cum s-ar putea, teoretic, minimiza consecintele acelei probleme prin adaptarea unui sistem arhaic de pornire pe un motor relativ modern. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KinKade Postat Septembrie 5, 2023 Autor Share Postat Septembrie 5, 2023 Problema a fost rezolvata prin cel mai stupid mod posibil, pe speedometer aveam mereu eroarea " Fail1 " Pompa de ulei a fost anulata intr-un mod incorect. Am montat o pompa si porneste oricand motorul chiar si cand cade. Revin cu o noua problema ciudata pe care nu a inteles-o nici mecanicul la care a fost motorul intre timp. Power Valve - Nu intra in mers niciodata, si la relanti doar cand vor ele vad 12.000 RPM sau 13.000 RPM, in rest in mers mai mult de 7500 RPM nu pot obtine in nicio viteza. Ambreiajul este nou kit+cablu de ambreiaj nou. Cand motorul are benzina oprita si este aproape spre sfarsit intra la relanti. Problema poate fi de la o supra alimentare cu benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KinKade Postat Ianuarie 12 Autor Share Postat Ianuarie 12 Ma poate ajuta cineva cu problema de mai sus? Sau cu un mecanic bun pe power valve in zona Sibiu +100km? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.