CarolAlexandru Postat August 27, 2022 Share Postat August 27, 2022 (editat) Salut baieti, Am si eu o problema la un Suzuki GS500F din 2005. Am vazut ca la senzorul de ambreiaj exista o improvizatie cu o siguranta fuzibila, asa l-am luat. Totul a mers ok pana ce, din curiozitate, am scos siguranta sa vad ce e si ce face . De aici problemele: 1. Are momente cand da in nas motorul si oscileaza turometrul, ca atunci cand e o problema la partea electrica. Adica sare acul de la 0 la 6000 si tot asa. 2. Ieri am prins mufa respectiva cu un panduit si am fixat-o de ghidon, in speranta ca nu mai are joc si nu mai atinge nimic din jur. Mers ok motorul, doar turometrul o luase razna in sensul ca se invartea acul de colo-colo si sarea. Din ce vad, mufa ar trebui conectata la senzorul de ambreiaj, ca asa a venit din fabrica. Facut si lucrul asta si la fel se comporta. Pana la urma am lasat-o cum era cand am cumparat-o. Sa incerc sa schimb senzorul, poate fi de acolo o intrerupere sau ceva? Aveti idee? Las niste poze cu improvizatia si senzorul. Editat August 27, 2022 de CarolAlexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 27, 2022 Share Postat August 27, 2022 De ce ar întrerupe din cauza unui contact imperfect la switch-ul de ambreiaj?!? Ăla e pus acolo ca să poți acționa demarorului cu băgată în viteză și ambreiajul tras, odată pornit motorul n-are nici o treabă (cel puțin la o din 2005). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 27, 2022 Share Postat August 27, 2022 La ale mele cric lăsat + băgat în viteză se oprește motorul indiferent dacă ambreiajul e tras sau nu, dacă sunt încărcat și opresc undeva în pantă uneori țin ambreiaj + frâna și las cricul ca să opresc motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat August 27, 2022 Share Postat August 27, 2022 Plm, e un GS500 din 2005, mă îndoiesc că are astfel de gizmo-uri... Concluzia mea e că problemele de funcționare nu au legătură cu ciolănia de la ambreiaj, poate doar dacă o fi fir de + acolo și undeva cumva atinge de ghidon! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CarolAlexandru Postat August 28, 2022 Autor Share Postat August 28, 2022 Cricul si senzorul sunt ok, am facut toate testele si functioneaza. O sa incerc sa schimb senzorul si vad dupa. Mersi de raspunsuri! On 8/27/2022 at 4:31 PM, patrick1 said: Cu observația că lamelele de la o siguranță cam diferă dimensional de papucii de contact sertizați pe fire. Da, cam difera bine. De cand le-am zgandarit a fost problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CarolAlexandru Postat August 29, 2022 Autor Share Postat August 29, 2022 8 hours ago, patrick1 said: Mno ... dacă nu găsești alt microswitch de ambreiaj (sunt de obicei nituite și nedemontabile), în primă fază, soluția ar fi o cositorire (cu fludor) a celor două fire împreună, cu izolarea lor în tub termoretractiv adecvat (găsești la Dedeman). Sau măcar o clemă cu șuruburi: Totuși, în treaptă de viteză, nu ar trebui să îți oprească motorul (și turometrul) decât dacă apare un eventual scurt-circuit la masă al acestor fire, scurt care ”zăpăcește” totul. https://www.manualslib.com/manual/791753/Suzuki-Gs500-F.html?page=25 M-am uitat si eu pe schema, are sens treaba cu gatuitul, ca e legat cu switch-ul, dar cu turometrul sa mor de vad vreo legatura :)))) Am comandat unul de pe net, il schimb cand vine, chiar sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CarolAlexandru Postat August 31, 2022 Autor Share Postat August 31, 2022 Intamplare: dau sa o pornesc dupa week-end si nu merge, nici nu invarte motorul, doar se aude un tacanit de la electromotor. Buuun, hai sa ii dau curent de la masina. Ridic saua si surpriza: borna de plus juca bine, nu era stransa deloc. Am strans-o, i-am dat curent si am bagat-o prin oras. I-am dat si niste spanete grele, nici la 6000 de ture nu mai avea nicio treaba, nu tu gatuit, nu tu turometru cu probleme, mers brici. In capul meu ar avea sens ca problemele sa fi fost de la baterie si sa fie contact imperfect in timpul mersului, iar la gropi si socuri sa intrerupa circuitul, motiv pentru care sa se fi si descarcat bateria (oare?) in timp ce a stat degeaba pentru ca pierdea curent. Asta ar fi un scenariu ideal . O mai las saptamana asta ca ploua, si cand vine caldura o scot iar sa vedem ce zice. Senzorul oricum o sa il schimb ca nu imi place bypass-ul ala de acolo improvizat (acum o pot porni si fara ambreiaj apasat). Va tin la curent cu epopeea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CarolAlexandru Postat August 31, 2022 Autor Share Postat August 31, 2022 2 hours ago, Kristian K said: Ce inseamna "spanete grele"? Adica am turat-o putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.